Valt niet onder pesten naar mijn inziens. Hij kiest er zelf voor om geld te verdienen met bimbofication.
What are those
Ik ben ook knap en dom boeie
Grapje ik ben knap en intelligent
Laat haar ff in het biechttopic posten, we need the
Die 2 seconde per dag compilaties van Bonnie elk jaar…wie wil dat nou zien?
De bonbonnetjes 🥲
Die recap van Bonnie is voor mij ff een besefmomentje, ik dacht huh nu ALWEER? maar het jaar is gewoon voorbij gevlogen.
Ah ook Laura breijde heeft een miskraam gehad vorig jaar verteld ze in haar nieuwste video…
Vind t ook wel goed dat ze dit net als Dee deelt. Lijkt soms toch nog een taboe op te zitten.
Besef momentje hoeveel leuke dingen zij heeft gedaan. Ook super veel mensen gezien en in veel landen geweest
Ging dit ff opzoeken maar die filmpjes zijn echt het tegenovergestelde van grappig. Maar misschien ben ik gewoon niet de doelgroep
Kreeg de Bellinga jaarmovie in mn aanbevolen . Die zijn ook next level. Die van dit jaar duurt meer dan 8 uur
.
Dacht ook leuk een nieuwe video van Bram, is t OOK weer zo’n 2 seconde kutcompilatie.
Leuk voor jezelf, maar het is gewoon alsof je je familie in de jaren 90 uitnodigt om naar dia’s van je vakantie te kijken.
Ik heb de vlogs van Sarah Puttemans een kans gegeven maar ik vind ze inhoudelijk echt heel saai en ook heel unrelatable (120 beautyproducten mee op vakantie, last minute Dubai in een pandemie etc.)
Maar goed; ik ben bevooroordeeld. Ik vind Viktor Verhulst ook helemaal niet leuk, grappig of knap. Saai vooral
Ja ik denk ook dat ze wel succes gaat hebben. Het is een goede zet van haar denk ik! Ik ga alleen passen haha
Iris Zeilstra, ze volgt en is eigenaar van Pluk en nog wat andere zaken
Zo Monica is ook levensmoe als je die vlog van haar ziet. Wat een chaos en negativiteit
haha dit soort vlogs van haar vind ik altijd wel chill om naar te kijken
Ze steekt ook niet echt onder stoelen of banken dat ze niet goed in haar vel zit. Begrijpelijk dus dat haar vlogs geen zonnestralen en regenbogen zijn.