Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ja, alsof ze menselijk is (?)

3 likes

Ik vind die ‘feitjes’ die laura sponticorvo deelt over baby’s laten huilen zo irritant en vol oordelen altijd

8 likes

Jeetje die stories van Yara, 2 nachten met de baby in het ziekenhuis :pleading_face: Ze heeft wel echt pech gehad de laatste tijd, maar gelukkig alles goed met de baby!

6 likes

Is dit het voorland van Annic ten Duijs en die Linda? Zit Annick daarom ondergedoken?

16 likes

Ik was net ook al aan het googlen of die theranos testen hetzelfde zijn als die emb testen, maar ik krijg dat niet helemaal helder.

1 like

Er is een super goeie podcast over haar proces Bad Blood, waarin alles uitgelegd wordt.

9 likes

Ahhh oke
 ik moest meteen aan Annick denken maar had wel wat meer info mogen lezen voordat ik kwam posten. Dankjewel!

1 like

De belastingdienst kijkt graag mee denk ik.

3 likes

De bij elkaar gegooglede kennis van een influencer is dus meer waard dan een veni-beurs.

24 likes

Hoef ik maar 10 jaar voor te werken joh :cowboy_hat_face:

5 likes

University of life he?!?!

15 likes

Áls je het allemaal moet geloven natuurlijk. Zo moet natuurlijk ook succes uitstralen om deze cursus ĂŒberhaupt te kunnen verkopen.

15 likes

Denk dat dat wel mee valt tbh. Ze heeft vast een B.V. en zolang je het dan niet uitkeert aan jezelf als loon betaal je niet zo veel.

4 likes

Hoezo, ze was naar HawaĂŻ en weet je hoe saaaaaaaai dat was

5 likes

Daarom heeft ze besloten in het nieuwe jaar 2 dagen te gaan werken om meer mommy-time te hebben #blessed#manifesteren

Ik las net een artikel over een nieuwe serie Lago di Beau, waarbij Beau diepe/openhartige gesprekken voert met BN’ers. Nu bijv met Miljuschka: Miljuschka Witzenhausen openhartig over moeder Astrid in 'Lago di Beau': 'Moeilijk om terug te zien' - LINDA.nl

Ik heb het zelf niet gezien, maar vind het concept heel sterk lijken op de serie van Robbert Rodenburg

In welk opzicht? Bij Robbert trekken ze om de beurt een kaartje met een vraag erop en Beau gaat met twee BN’ers naar ItaliĂ« en samen dingen ondernemen en eten dus ik zie het ff niet.

22 likes

Het lijkt eerder op Villa Felderhof, maar een programma waarin een presentator 2 BN’ers interviewd is sowieso niet echt uniek haha

59 likes

Huh waarom??

2 likes

Rik Felderhof bedoel je? Heel veel programma’s lijken op elkaar toch.

Ik heb het ook niet gezien nog, maar het lijkt me een mooi programma.

2 likes