Ja, alsof ze menselijk is (?)
Ik vind die âfeitjesâ die laura sponticorvo deelt over babyâs laten huilen zo irritant en vol oordelen altijd
Jeetje die stories van Yara, 2 nachten met de baby in het ziekenhuis Ze heeft wel echt pech gehad de laatste tijd, maar gelukkig alles goed met de baby!
Ik was net ook al aan het googlen of die theranos testen hetzelfde zijn als die emb testen, maar ik krijg dat niet helemaal helder.
Er is een super goeie podcast over haar proces Bad Blood, waarin alles uitgelegd wordt.
Ahhh oke⊠ik moest meteen aan Annick denken maar had wel wat meer info mogen lezen voordat ik kwam posten. Dankjewel!
De belastingdienst kijkt graag mee denk ik.
De bij elkaar gegooglede kennis van een influencer is dus meer waard dan een veni-beurs.
Hoef ik maar 10 jaar voor te werken joh
University of life he?!?!
Ăls je het allemaal moet geloven natuurlijk. Zo moet natuurlijk ook succes uitstralen om deze cursus ĂŒberhaupt te kunnen verkopen.
Denk dat dat wel mee valt tbh. Ze heeft vast een B.V. en zolang je het dan niet uitkeert aan jezelf als loon betaal je niet zo veel.
Hoezo, ze was naar HawaĂŻ en weet je hoe saaaaaaaai dat was
Daarom heeft ze besloten in het nieuwe jaar 2 dagen te gaan werken om meer mommy-time te hebben #blessed#manifesteren
Ik las net een artikel over een nieuwe serie Lago di Beau, waarbij Beau diepe/openhartige gesprekken voert met BNâers. Nu bijv met Miljuschka: Miljuschka Witzenhausen openhartig over moeder Astrid in 'Lago di Beau': 'Moeilijk om terug te zien' - LINDA.nl
Ik heb het zelf niet gezien, maar vind het concept heel sterk lijken op de serie van Robbert RodenburgâŠ
In welk opzicht? Bij Robbert trekken ze om de beurt een kaartje met een vraag erop en Beau gaat met twee BNâers naar ItaliĂ« en samen dingen ondernemen en eten dus ik zie het ff niet.
Het lijkt eerder op Villa Felderhof, maar een programma waarin een presentator 2 BNâers interviewd is sowieso niet echt uniek haha
Huh waarom??
Rik Felderhof bedoel je? Heel veel programmaâs lijken op elkaar toch.
Ik heb het ook niet gezien nog, maar het lijkt me een mooi programma.