Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik vond het van Beau veeeeeel relaxter, ze deden ook echt dingen en bij Robbert zitten ze gewoon een uur tegenover elkaar kaartjes te trekken. Bij Beau had ik het idee dat het echt meer gesprekken tussen vrienden zijn. Oké wel gestuurd door de regie en natuurlijk wel vragen die voor kijkers ook interessant zijn, maar veel gemoedelijker.

7 likes

Ik vond het ook erg interessant programma! Leuk om te zien en mooie plek.

2 likes

Wow zoveel reacties haha! Maar goed om te lezen, heb het zelf nog niet gekeken dus was benieuwd naar andere meningen!

Ik had alleen een artikel erover gelezen en vond het opvallend dat het weer in hetzelfde kader was van ‘openhartig’ ‘diepe gesprekken’ ‘de andere kant van BN’er X’, maar misschien is dat nu gewoon een nieuwe trend o.g.v. series :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ga het nu wel een kans geven op deze regenachtige woensdag haha

1 like

Programma’s met diepte interviews met BN’ers bestaan in principe al sinds 1902 :joy:

19 likes

Maar openhartige gesprekken met BN’ers uitmelken (evt op unieke locatie) is toch zo oud als methusalem. Daar is toch niets nieuws of spannends aan

9 likes

Nja in dit straatje kunnen we dan ook Waar is de Mol en Boerderij van Dorst wel noemen, zelfde soort idee.
Heb het programma van Beau nog niet gezien trouwens maar vind Beau altijd wel leuk, ben wel benieuwd!

2 likes

En de tv show!! Dat is gestopt dus dat gat moet wel gevuld worden natuurlijk

Haha Charlotte gaat hun zaak thirtyfive m² noemen omdat hun pand 35 vierkante meter is en die m staat voor meiden en die twee omdat ze met z’n tweeën zijn. Hoop voor ze dat ze dan nooit gaan uitbouwen, uitbreiden of verhuizen :laughing:

50 likes

Ik vind het wel een leuke naam eigenlijk. Zullen we naar thirtyfive gaan voor een koffie? Klinkt wel catchy.

24 likes

Monica Geuze heeft corona zie ik op tiktok

1 like

Thirtyfive m2 hè. Spreek dat eens hardop uit.

14 likes

Heeft ze ook gedaan en die test was negatief

Verder ben ik niet verbaasd dat ze corona heeft hoor :grimacing: eerder zo’n ‘nu pas?’ gevoel

5 likes

Wij hebben hier een Bar 35, wil nu weten of t met de oppervlakte te maken heeft

6 likes

Is het nou thirty-five square meters of thirty-five em twee?

Dit gaat me de pet te boven.

9 likes

Thirtyfive meiden twee.

Tenminste, zo hoorde ik het voorbij komen in die vlog :rofl: Mag hopen dat ze dat niet echt gaan zeggen.

8 likes

Oja dat klinkt wel catchy!

2 likes

Niet te doen, dus die m2 laten we achterwege :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

2wmn flashbacks

12 likes

Volgens mij bedoel je die in Den Bosch toch? Daarbij staat 35 voor het huisnummer!

3 likes

Ahja had ik kunnen weten. Zit (zat :’( ) vaak bij de buren

3 likes