Ik wist eigenlijk ook niet veel over miljuschka(?) ik vond het echt leuk. En kijk normaal gesproken niet echt naar zulke programma’s
Two girls one cup
Thirty five vierkante meter meiden.
Turtie faaiv skwer mieter
Nouja ze heeft zich iig wel laten vaccineren volgens mij
Ze had na 15 min de uitslag. Dat was echt niet bij de GGD! Dat was een particulier iets met een iets sjiekere zelftest
Oh ik dacht dat ze met officiële testlocatie de ggd bedoelde haha
@Karl_Lagerfeld ja en daarmee houd 't ook wel op
Ja dat klopt maar dat vond ik al zo’n unicum dat ik het even wilde benoemen.
Het gat van Ivo Niehe
Verhuizing is wel makkelijk opgelost. Vroeger zat er in Amsterdam een winkel die 90SQM (skwer mieter dus ja) heette, na de verhuizing naar een groter pand noemden ze zichzelf gewoon 290SQM
Er zijn steeds meer geruchten dat Monica uit elkaar is met Robbert. Zo gaat er een voice memo rond dat hij heeft gezoend met zijn ex.
En wat hoor je op die voicememo dan Lekker gesmak of zegt hij het ofzo
Haha, nee. Een vriendin van een huisgenoot dat dan weer de ex is van Robbert, maar het is een ander waarmee hij gezoend heeft. Ofzo.
Lol wat is dit dan weer voor slechte roddel, waarom geloven mensen dit. De vriendin van de huisgenoot die de ex is van…doet me denken aan dat doorvertelspel van vroeger dat er aan het eind iets totaal anders uit kwam dan in het begin werd gezegd
Ik heb de spraakmemo ook gehoord. Maar ik begreep het meer dat de huisgenoot aan Robbert vroeg hoe het zat tussen Monica en hem en dat hij toen vertelde dat het uit was omdat hij met iemand anders had gezoend op oud en nieuw. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen haha. Zegt ook wel weer wat voor een vaag, niet kloppend, verhaal het is.
Maar met oud en nieuw waren ze toch samen haha
Dat dacht ik ook inderdaad! En de dagen erna waren ze ook samen in de vlog te zien.
Zijn haar cursussen zo populair dan? Ik kende haar tot voor kort nog niet maar zag dat ze onlangs een cursus lanceerde over relaties? Terwijl ze pas 4 maanden een vriend heeft. Wie schrijft zich daar dan voor in, vraag ik me af?
Die vrouw heeft volgens mij echt voor alles een cursus bedacht en blijkbaar loopt het absurd goed
Dat ligt toch totaal aan de bron? Een voicememo van de vriendin van een huisgenoot dat dan weer de ex is van Robbert, sure
En 't maakt toch ook niet uit als het uiteindelijk toch waar blijkt te zijn, maar vind zulke roddels in eerste instantie gewoon stom en ongeloofwaardig