Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ja en afgezien van hoe het eruit ziet ook superverdrietig dat je gewoon letterlijk je lichaam kapot aan het maken bent, weet nog dat ze vertelde dat ze om zwanger te worden gewoon weer normaal moest eten en normaal moest sporten omdat ze zichzelf altijd zo aan het afbeulen was

Het is een hotel. Die zijn gewoon verzekerd om de kosten te dekken voor eventuele matrasreiniging/-vervanging, lijkt me. En anders heeft Yara vast een aansprakelijkheidsverzekering :sweat_smile: Hoeft weinig tot geen problemen op te leveren.

14 likes

Lijkt mij ook en maar bij een klein percentage van de vrouwen breken de vliezen voordat ze weeën hebben.

8 likes

Voor degene die op zoek is naar leuke vloggers, zij is een studentenvlogger en doet het heel leuk vind ik week van een student | uni vlog - YouTube

4 likes

Het ligt echt aan de mensen die je ‘agents’ zijn. Uit mijn persoonlijke ervaring heb ik dit soort dingen echt bijna nooit meegemaakt. 1 keer en toen heeft mijn moederagent me daar meteen weggehaald. Het is belangrijk dat je goeie mensen met gezond verstand om je heen verzameld die je ook niet meer in de business laten werken als je lichaam niet natuurlijk de bouw heeft. Maar de agency waar zij altijd heeft gezeten en groot is geworden (wilma wakker) staat bekend om meisjes extreem dun te willen. Zodra je daar op gesprek komt moet je meteen over anticonceptie praten en stoppen etc. Hoop dat ze iemand vind die haar goed gaat begeleiden :heart:

4 likes

Ik volg haar ook graag! Studeer al 5 jaar niet meer, maar vind haar eet video’s over vegan eten erg leuk.

Ik volg Cheyenne van dit kanaal ook graag;

https://youtube.com/channel/UCJjbTHfdEwO74CQwfRf7XJw

Ze plaatst nuttige studietips en ze zit nu in Spanje (Sevilla) voor haar minor!

1 like

Zo verdrietig​:pleading_face::cry:

1 like

Soms kom ik dingen tegen en weet ik gewoon niet in welk topic te plaatsen, maar ik denk dat coaches inmiddels ook vallen onder de influencers.

https://www.instagram.com/reel/CV7fVl8v3yx/

Wat is dit?! :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Waarom heb ik het idee dat er met de dag meer zweefkezen bijkomen op deze aardbol? :joy:

21 likes

Whahahahahha je zal ook maar langs lopen en iemand zo in haar auto zien doen voor een telefoon :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Wat jij zegt: wat is dit?! :joy::joy::joy::joy::joy:

13 likes

Hahhaa ik wist gewoon wat dit was zonder te klikken

5 likes

Ja dat is natuurlijk zo. Ik vind haar nog steeds knap. Vraag me ook af of dat afbeulen om die paar kilo ook echt zoveel verschil maakt. Voor mij als klant iig niet want ik zie dat echt niet.
Soms denk ik dat iedereen in de modellenwereld in een soort zelfgemaakte ellendige bubbel leeft.

3 likes

O man je hebt me echt de beste ochtend van deze week bezorgd. :rofl:

4 likes

Dit maakt die video nog stommer

68 likes

O nee, wat stom inderdaad :sob:

Heb even op YouTube gezocht en ik denk dat het lied dus zo gezongen wordt tijdens die protest marches. Heel krachtig.

Maar waar doet deze dame het dan voor?

11 likes

Wat denk je?;p moeders
in Nederland
die in opstand komen

5 likes

Waarschijnlijk om te protesteren dat ze een QR-code moet scannen als ze ergens een havermelkcappucino wil drinken. Is óók heel erg natuurlijk.

64 likes

Ik kon het origineel niet vinden, dus dacht haar nog het voordeel van de twijfel te geven dat ze misschien een beetje zweeft maar niet bij de wappies hoeft te horen. Maar heb haar account gevonden, en ze hoort inderdaad bij die club.

https://instagram.com/holisticdoula.nl

In haar posts een hoop zweef maar in de stories komt de wappie echt tot uiting.

Zie ook dat ze womb balm verkoopt? AKA overpricete shea butter. Ik haal mijn grote pot pure sheaboter altijd bij de toko voor max 11euro ze maakt gewoon business met potjes voor 20 en 30 euro. :woman_facepalming:

4 likes

Zegt Elise nou in haar vlog met een chinees accent ‘hoe lang’ als ze die shawl showt? (Rond 15:18) en daarna met een ander accent ‘de winterjas’

Misschien beeld ik het me in maar ze doet ook heel vaak een lelijk limburgs accent :rage::rage::rage:

7 likes

Gelukkig maar om ook andere verhalen te horen! Toch denk ik dat het als angel bij Victoria Secret bijna standaard wel is
 op dat topniveau. Vind het ook bizar dat ze met maat 38 geen shows kan lopen.