Misschien ben ik niet cynisch genoeg.
Ik wilde nav jullie posts hierboven een review achterlaten voor een klein bedrijfje waar ik twee keer iets gekocht heb, maar zij hebben alleen reviews bij google inderdaad. Schrijf je dan een review met je hele naam erbij? Ik vind Daria met eventueel plaatsnaam erbij al informatie genoeg
Ik krijg via Google geen mogelijkheid om het af te korten, misschien doordat ik ingelogd ben bedenk ik me nu. Vind het wel echt leuk dat je reviews achterlaat
Monica gaat weer verbouwen (loop aantal vlogs achter). Ben heel benieuwd of ze meer berging ruimte gaat creëren, en wat ze met die 2e verdieping gaan doen? Zijn ze niet vaak denk ik?
Wel logisch als je al een huiskamer en keuken hebt op 1 verdieping, is wel handiger
De FOMO show vind ik zo grappig! Voor die Thomas heb ik echt een zwak haha
Nee want het is toch ook al te laat dan? Als ik een klacht heb achtergelaten in een review dan is er ergens iets mis gegaan in de dienstverlening. Dat dit dan vervolgens word opgelost is fijn maar dat veranderd mijn ervaring met de webshop niet en daar wil ik anderen dan voor behoeden
Tobias bedoel je? Ik vind hem ook geweldig. Kan uren naar die gast kijken. Zijn houding , hoe hij met de armen op de rug staat hahah
Zie net dat ze blijkbaar geboden heeft op een huis van 5 ton waarvoor ze geen hypotheek kan krijgen. Geld op de bank dus. Holy shit!
Jaa die, zijn geklaag, woordgebruik, gezichtsuitdrukking, fantastisch
Ik heb net bloed gedoneerd en zit nu aan een roze koek om onze gezamenlijke crush te lachen
Hee wat goed! Enjoy
Die plaatste vandaag dat ze een bod had gedaan op een huis (omgebouwde mobile home zoals ze het zelf noemde) in Amerika van 500.000 en dat ze dat cash had moeten betalen als ze de koper werd , maar ze was overboden. Dus die zit idd goed bij kas
Alsof 500k afrekenen met geld wat je op je rekening hebt niet bizar is, meldt zij tussen neus en lippen door dat ze spijt heeft dat ze niet agressiever geboden heeft deze tijd (en dat ze dus nog veel meer geld heeft ?).
Ja precies. Ik had een tijd terug ook gedoe met een klantenservice en ze ontkenden elke keer dat ze me een verkeerd product hadden opgestuurd. Terwijl ik nog op verzoek fotoâ s gestuurd had. Daarna heb ik een slechte review achter gelaten en gingen ze me vervolgens vragen om die review te verwijderen. Niet gedaan uiteraard, bye bitches.
Ah zie nu pas dat jij dit al had gezegd (was aan het bijlezen)
Ja, maar bizar toch? Al heeft ze het slim aangepakt hoor. Genoeg geld en tijd om te doen en laten waar je zin in hebt. Dus nu weer een paar weken ecstatic dance en hikes in sedona, terwijl veel anderen morgen weer om half 9 ingelogd zitten achter hun werklaptop
Ja en dat met haar levensstijl. Zeker die van het laatste jaar waarin ze in hotelkamers en airbnbâs van 1000+ euro/dollar per nacht verblijft en niet super vaak nieuwe cursussen lanceert.
Vind haar relatie ook heel verrassend. Niks tegen de man in kwestie uiteraard of tegen haar (had tot voor kort nog nooit van haar gehoord), maar ze lijken me ZO verschillend te zijn?
Hij wil in natuurlijke hotsprings baden en zij krijgt al smetvrees als ze er aan denkt. Hij houdt van wintersport en zij vindt alles te koud. Hij wilt dat ze in een put op het strand gaat zitten om te âgroundenâ en zij vindt zand 10 keer niks. Hij houdt van natuur, zij van steden. Etc.
Tegenpolen trekken elkaar misschien aan, maar ze lijken me - als buitenstaander uiteraard - zo verschillend qua interesses.
Ik denk Seventy One mannen 2.