Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Samples van shows zijn gewoon klein. Er moet een standaard maat zijn waar aangehouden word omdat anders iemand vinden heel moeilijk is. Dat de samples ‘te klein’ zijn ben ik het mee eens. Maar dat is wel de reden waarom shows met maat 38 mission impossible zijn.

Als VS model voldoe je inderdaad aan hele strenge eisen. Dit is ook de reden dat er geen shows meer zijn na een paar uitspraken van de mensen van VS zijn ze behoorlijk geboycot. En terecht want het waren onmenselijke omstandigheden. Voor shows geld hetzelfde. Shows zijn onmenselijk. Dat is nog steeds zo en dat zal voorlopig zo blijven.

Maar er is wel een hele andere kant van de industrie waar je wel kan werken en mensen menselijk met je omgaan. Ik hoop voor haar dat ze een team kan vinden die haar die kant ook gaat laten zien. Want shows doen en VS is leuk voor even maar dat is niet ‘alles’ wat er is.

5 likes

Wouter en Elise zijn gister naar Soldaat van Oranje gegaan :joy:

7 likes

Hahaha en zij post er NIKS over, ik ga stuk

20 likes

Hun bezoek was gesponsord door soldaat v oranje zelf natuurlijk

Ze hadden door dat half Europa inmiddels geweest was en moesten een noodgreep uitvoeren om nieuw publiek te trekken. The show must go on.

4 likes

Ik kijk een vlog van Co (instant regret) maar Pip en Ras zitten daarin de hele tijd zonder gordel in de auto? Oh my goodness dat kind gaat ook gewoon steeds staan en zo, hoe onverantwoordelijk kun je zijn

4 likes

Ik zou 1990 euro overhebben om niet in de Friese uithoek drie dagen naar deze mensen te hoeven luisteren.

33 likes

Ik denk dat je 1990 zou moeten toe krijgen om naar deze onzin te luisteren.

8 likes

Ik ga wel vast bij de vuilstort kijken voor pareltjes voor op 'T Weeld Peike

11 likes

En dat hij dan chagrijnig wordt als je wat vraagt want hij dacht een betaalde vakantie mee te pakken en zat te chillen bij het kampvuur met een door de chef gemaakte maaltijd

1 like

Ja hallo waar schrijf ik me in

7 likes

Jorg is ook echt de ultieme ‘leer een business op te zetten bij iemand die zijn business enkel heeft opgestart om jouw business te verbeteren’ coach

26 likes

Serieus: moet je naar de geitenboerderij in het Amsterdamse bos gaan. Volgens mij geven die in het weekend geitenyoga. Veel yoga wordt het niet met een geit op je rug:

8 likes

Kimberly Klaver brengt een roman uit. Ik heb dit even gescreenshot maar lees dit :joy::joy: Is dit niet gebaseerd op haar ex bestie. Of op haar eigen leven toen ze opeens ook een zuid moeder werd…

Zuid moeders breken niet heet het boek :thinking:

3 likes

Wauw dat klinkt echt als een vreselijk boek

54 likes

Ik kreeg vorig jaar een flyer in de bus dat je bij mij in de buurt Alpaca-Yoga kan gaan doen, dus waarom niet met geiten?

3 likes

Je mag blijkbaar weer naar amerika. Ben benieuwd hoe snel Clair weer in Newyork zit

1 like

Ze heeft al een trip gepland naar New York. Als ik het goed heb gaat ze rond thanksgiving :see_no_evil:

Dus snel :laughing::sweat_smile:

1 like

Ik kan er dus echt niet mee omgaan als boekkarakters van die stomme namen hebben. Poppy, Wolf… Afgeschreven.

Toegegeven: stiekem hoopte ik dat ze a la Anna-Liss in Gouden Bergen een boekje open zou doen over the drama. Daar had ik zeker voor betaald. Dus mocht iemand het hier gan lezen; geef me een seintje als er juice is

9 likes

Je kan ze leuk vinden of niet, maar het zijn wel hele normale namen? Volgens mij is Wolf super populair.

1 like

Super populair ≠ fijn lezen. Prima namen hoor, maar een boek waarin de hoofdrolspelers Poppy/Wolf/Vlinder/Lente/Bloem heten is niet aan mij besteed

28 likes