Mooi hoor.
Ah vervelend, was een tijdje terug ook toch? Voelde ze zich daarna wel beter? Misschien ook last van een winterdip?
Ik ben ook petje af lid maar kan de update niet zien. Zo gek, staat alleen een foto en een titel bij mij.
Wel heel rot voor haar dat ze zich niet goed voelt
Het staat nu ook op insta.
Januari, lockdown, net een super drukke maand gehad waarin ze veel van zichzelf vroeg, respect voor de mensen dan wel goed in hun vel zitten.
Niet echt een helpende opmerking
Sneu voor Bonnie
Kan soms wel jaloers zijn op haar omdat het lijkt of ze alles goed voor elkaar heeft. Mooi huis gekocht, leuke relatie, verloving, leuke vrienden, baan die ze leuk vindt (denk ik) en waar ze veel mee verdiend
Soort van bevestiging dat zulk soort dingen ook niet alles zijn
… ? gelukkig ben ik haar hulp niet
Ik probeer het trouwens niet te bagatelliseren, dat ze alleen maar een winterdip of coronadip heeft. Maar dat ook al is er niets anders aan de hand, ik het al een prestatie vind om nu goed in je vel te zitten.
Je doet net alsof iedereen nu voelt wat zij voelt en bagatelliseert het daarmee. Daarom vind ik het geen helpende opmerking.
huh? ik lees dat er niet in. het zijn zware tijden voor iedereen nu, dat is toch alles wat ze zegt.
Hoe dan ook, goed dat ze nu eindelijk minder gaat uploaden. In tegenstelling tot vorige keer toen ze in zo’n periode haar Petje Af pagina begon (ja ik blijf dit idioot vinden).
Overigens kan het soms ook helpen om wel te vloggen in een slechte periode. Bij Allie bijvoorbeeld na zijn breakup: het leverde dan wel geen spon deals op, maar denk wel dat veel mensen dat prettig vonden om te kijken. Het hoeft dus niet altijd alleen maar blij en ‘aan’ zoals Bonnie misschien denkt?
@Max ja zo lees ik het ook. Van: ja het zijn ook gewoon kuttijden.
Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.
nou dat is ook heel stom maar zo staat het hier toch helemaal niet? ze zegt dat ze het gewoon logisch vindt dat Bonnie zich kut voelt? mis ik iets of trek je het uit zn verband?
Ik denk dat ik het dan niet snap
nouja hoe dan ook heel verdrietig voor jou dus hier nog een nutteloze emoji
@Poopiesjaakie Ik denk wel dat alleen wat ‘jankvlogs’ om het zo oneerbiedig te zeggen te uploaden niemand helpt. Alwin had het wel heel goed uitgedacht toentertijd, er zat echt een doorlopend thema in. Dan merk je toch dat hji een filmachtergrond heeft.
Overigens heel sneu voor Bonnie, en goed dat ze hulp heeft gezocht.
Dacht even dat dit Monica was, ze hebben echt allemaal hetzelfde hoofd inmiddels.
Uuugh stel dat dit waar is, waarom denken mensen dat dit oké is voordat de ouders een aankondiging hebben kunnen doen
Ik helemaal niet dat ze “mama” letterlijk bedoelt. Maar gewoon als slang voor “vrouw, chick” whatever zoals mamacita.