Ik heb dyslexie en ik moet altijd lachen om dit soort stomme fouten. Las ook een keer satan saus ipv saté saus. Of laatst halal ipv haal
Soms is een beetje zelfspot nodig, Alwin
Ik heb dyslexie en ik moet altijd lachen om dit soort stomme fouten. Las ook een keer satan saus ipv saté saus. Of laatst halal ipv haal
Soms is een beetje zelfspot nodig, Alwin
Pret a pantry maar dan aan elkaar! Ze deed laatst nog het huis van de moeder van Max Verstappen.
Dat is voor het plebs
Lijkt me heerlijk om alleen maar kasten heel goed in te richten. Kan me echt wel voorstellen dat het super fijn is als alles mooi op z’n plek ligt.
Vind het wel verfrissend dat Josh gewoon vertelt welke hulp ze inhuurt. In plaats van doen op ze zelf alles weet te doen! Ondanks de luxe maakt haar dat ook wel relatable.
Jup vind ik ook
Kan ook deels spon zijn. Ze is ook een goede zakenvrouw.
Al zou ze het sowieso vermeld hebben, maar omdat ze de firma expliciet vernoemde denk ik wel aan spon.
Heeft ze wel eens spon? Vorige week met het geboortekaartje stond er ook niets vermeld en werd er niets gezegd in de blog dat het spon was. Het voelt alsof ze de spon niet nodig heeft en oprecht advies geeft (maar dat is misschien juist ook wel heel slim en helemaal niet het geval).
Heb je ook the home edit op netflix gekeken?
Yes and I loved it haha. Had toen ook bij de bieb hun boek geleend maar dat was wel een beetje te veel van het goede. Echt een dikke pil was het en te Amerikaans
Ik geloof eigenlijk dat bij alle influencer alles wat expliciet wordt vernoemd spon is. Als ze iets expliciet benoemen en het is geen spon, dan vermelden ze dat meestal minstens 2 keer dat het geen spon is, maar gewoon een goed tip.
Maar je weet het inderdaad niet altijd.
En ja, Josh heeft ook wel echt spon zoals Hello Fresh.
Denk dat ze in het begin liever hun ouders willen. Maar ze wennen natuurlijk wel aan de oppas.
Lijkt me persoonlijk helemaal niets.
Hello fresh spoel ik altijd door dus dat ben ik dan idd vergeten. Je moet het toch wel melden als het spon is?
Zou zelf een nachtnanny niet fijn vinden. Vind het soms al een ding om een poets te hebben 4 uur in de week. Lijkt me raar als je zoveel geld hebt en er continue “personeel” is.
Sarah Rebecca is in verwachting van haar tweede kindje! Bron: haar insta
Edit: Sorry. Stond al in het mommybloggertopic. Logisch haha
Als ze een paar weken oud zijn hebben ze het bewustzijn van een aardappel, denk niet dat het ze veel uitmaakt van wie ze het flesje krijgen 
Hahah wow ik dacht even dat je bedoelde dat je het door de wc spoelt. Vond het al heftig maar dacht: oké 
Ik heb ook geen kinderen dus ik kan het je niet vertellen
Helemaal leuk en lief dat Co zo ontzettend verliefd is op Rudy, maar jeeeeez haar instagram (stories vooral) bestaat 90% alleen maar uit die jongen.
Nee dit is echt niet waar. Wordt vaak gezegd hier, jammer. Baby’s zijn gewoon intelligente wezens, geen een of andere aardappel. Ze herkennen hun ouders aan hun geur en stem en dat geeft hen een veilig en geborgen gevoel.
Ja, helemaal mee eens.
Ik vind dit wel wat dubbel, je kiest voor een kindje om hem vervolgens dag en nacht bij een nanny te laten onderbrengen of opvoeden.
Doet me denken aan de middeleeuwen dat de mensen van edel of die rijk waren zo’n kamermeisje hebben die de moederrol vervuld.
Aan de andere kant, het is wel mega luxe.
Als ik het verschil zie ik de storys hoe chill die baby altijd ligt te doen zonder krijssen en rennende ouders met melk, spenen en spuugdoeken etc. Alles is altijd zo op orde. Is bij ons wel anders