Ik denk dat ze t eerder bedoelt als mami wat zoiets is als babe. En dat we niet over zulke dingen moeten speculeren.
Dit!! Al die vrouwen beginnen steeds meer op elkaar te lijken met de ‘bronde’ haarlook, dikke lippen, tanned, grote borsten en toned. Komt dit door Kim K? Kan iemand mij dit uitleggen? e
Nou haha! Ik weet niet of zij elkaar uberhaupt kennen (behalve van insta), maar het lijkt me sowieso niet dat 1) Anna N weet of Negin zwanger is ja of nee en dan 2) zoo dom zou zijn dat zomaar in de comments te zetten
Oh haha ik ging er vanuit dat ze elkaar persoonlijk kennen inderdaad, oeps!
Lekker voor je, Mo.
Ik begrijp alleen niet waarom je dit zou delen, tenzij je gezeik erover wil
En wel verrast zijn over je kraaienpoten in je vlog
Daar is botox toch voor
True, de circle of life voor influencers.
Zie het bij meerdere influencers inderdaad dat ze toch behandelingen ondergaan of oproepen voor kappers etc. Hoe dan?!
Lol de huismuts raadt even casual een kledingwinkel in Kaapstad aan: “mocht je binnenkort in Kaapstad zijn, ga even langs bij”
Alsof het een dagje Amsterdam is
Ja dat is het meer denk ik. Denk dat de meeste mensen het wel zouden willen nu. Vind het alleen heel raar om zo openbaar te vragen naar kappers terwijl alles gewoon dicht is hahah maarja influencers zijn een uitzondering denken ze zelf volgens mij.
Er zijn best veel adresjes die open zijn, wordt via Facebook veel gedeeld bijv (via DM)
Aan de andere kant… dit hebben we natuurlijk vaker gezien. En dat ze er uiteindelijk toch op terugkomen. Maar goed, neem aan dat hij nog andere inkomsten heeft en niet afhankelijk is van social media zoals de meeste mommy’s.
Dat is waar, hij is er niet afhankelijk van. Heeft ook stilgehouden dat zijn partner zwanger was bijv
Boef is bang dat er kech opmerkingen komen over haar precies zoals hij andere vrouwen ook behandelde
Ik vind Monica over het algemeen echt een it-girl maar op TikTok vind ik haar zo cringe, het is bijna sneu. Krijg echt het gevoel van een oma die mee wil gaan met de jeugd. Kan er m’n vinger niet helemaal op leggen. Misschien omdat het bijna allemaal video’s zijn waarin ze een slechte poging tot acteren doet.
Ja ik vind ze ook awkward
@ Boef:
Wie een pasgeboren meisje een kech durft te noemen is gestoord. Dat zou zijn vriendin eerder te horen krijgen, denk ik, of goldigger.
Moslims vrezen het boze oog en je kinderen en vrouw uit de media houden beschermt ze daar goed tegen. Zijn vriendin profiteert er ook van, anders zou ze steeds met zijn fouten geconfronteerd en herkend worden.