Natuurlijk bedoelde ik geen pasgeboren baby. Bedoel meer, hij wil zijn kleine meid (terecht) niet overal online en pas later als ze dat zelf wil, waarschijnlijk omdat hij weet hoe fucked up mensen zijn op internet, omdat hij ook zo was.
Hij is de laatste jaren als mens gegroeid en heeft dingen van Ali B geleerd, zoals je kinderen niet delen op social media.
Ik denk ook niet dat hij zoals Mascha van mening gaat veranderen.
Hij leeft niet van spon en influencen.
Ben jij zijn vriendin ofzo
Nope.
Ik mag Boef gewoon.
Altijd al eigenlijk.
En ik zeg ook niet dat ie nu een heilige is.
Je mag hem? Als in zijn persoonlijkheid?
Laat ik maar niet beginnen met mijn lijst waarom hij niet deugt
Je ondertitel is nu spot on
Ik heb ook geen idee schat.
Anyhow jeetje wat een gedoe he op youtube enzo allemaal.
Haha maar doet ze dat niet expres ook? Zo van: kijk ik kan ook quirky raar zijn hè
Ik ook, doet bijna pijn vind haar echt heel leuk maar die tiktoks zijn echt zo fout. Mijn god. Stop ermee aub.
Same met Selma. Die praat ook nog steeds in Tiktok taal van vorig jaar, heel cringe
Dit wist ik helemaal niet, jammer zeg.
Ik moet de eerste grappige 25+’er op tiktok ook nog tegenkomen We zijn gewoon niet leuk genoeg meer.
Ben jij Ali b?
Ali b
Petra p
Of is het toeval
Toeval.
Gebrek aan creativiteit.
Wel jammer was ook graag miljonair.
( Dus ook niet Boef of zijn vriendin)
Gewoon een random op internet.
Gio is met Jade naar Dubai want ze zijn 11 maanden samen en ik geniet echt van deze vlogs lol en hoe hij die stad adoreert “er is hier geen armoede heb nog geen één zwerver gezien” en hoe hij geilt op elke auto en zelf natuurlijk ook een veel te dure auto huurt die een hotelmedeweker uiteraard voor komt rijden. Ultiem hatewatchen dit hoor, kijk nu al uit naar half 6
Ik wou petra puk kiezen, zoals Pietjepuk.
Maar geen idee, wat er mis ging.
Dat is wel een leuk filmpje.
Moet hij om 17u de snelweg maar eens op. Krakkemikkige bussen vol met Indiërs die van de bouwplaatsen afkomen die voor een hongerloontje werken.
Jade zat vlak voordat ze naar Dubai vertrokken te klagen dat ze zich zoooo erg verveelde. En dat ze echt op vakantie moest, want ze werd gek thuis. Ik kan dan echt alleen maar denken wat voor een verwend kind zij is. Ze heeft een vriend, een ontzettend groot huis, vrienden en familie die ze bijna elke dag kan zien, genoeg inkomsten en net een nieuwe kitten. De gemiddelde 17-jarige is tegenwoordig blij als de scholen eindelijk weer open mogen.
Maar dit gaat toch over iemand die zich verveelt? Niet over hoe ze in haar vel zit.