Goede naam wel, hier kan ik me in vinden
En ga vooral niet naar de politie als je verkracht wordt
https://www.worldnomads.com/travel-safety/middle-east/united-arab-emirates/sexual-assault-in-uae
Ben ik de enige die altijd dat dat Bram Krikke werk bedoeld wanneer het hier ging over Bram die van jonge mannen houdt�
Edit
*dacht dat Bram Krikke werd
Ja
Ik weet niet of het hier ook al eens over is gegaan. Maar een tijd terug vroegen ze bij het programma boos of er mensen waren die wat inside info over de voice of holland hadden. En nu komt donderdag de uitzending. Ben zo benieuwd. Vraag me af of t alleen over marco gaat of meer. Het programma tvoh is inieder geval van de buis gehaald.
Ja in het Boulevard topic, verhalen rond Ali gaan rond via onze BFF Yvonne.
Haha ik had kunnen weten dst ik te laat was. Twijfeldr al of ik t hiet moest plaatsten omdat t boos is of bij egfb omdat het om tv gaat haha
Hoe irritant dat de vlogs van DOOK minimaal een maand achterlopen. I donât care about je kerstdorp
Haha ik had precies hetzelfde. Slaat nu nergens meer op. Love Dook though
Milde hoofdpijn door het ontcijferen van deze post
Alwin heeft er ook een mening over: waar water is, is altijd vuur volgens hemđ
Zul je zien dat hij straks een juice kanaal begint.
âJaa dr is iets aan de hand wat weet ik niet maar ik voel het welâ
Dit komt zeker door zân dyslexie
Ik voel het aan mân water.
Met zijn handje erbij
Ik heb die video nu even opgezocht en dat 1e stuk over hoe hij over vriendschappen praat isâŠbijzonder. Het gaat bij hem echt allemaal alleen om hemzelf. ZIJN gevoelens en ZIJN angsten en Alwin, Alwin, Alwin.
Ik stel voor dat we voortaan altijd zeggen waar water is, is vuur.
Net als shit hits the fence.
Voel je vrij om je te laten inspireren tot wat artwork.
Iemand de vlog van Josh gezien? Ze heeft een bedrijf ingehuurd om haar pantries in te richten en ze gaan ook een night nanny inhuren. Wist niet eens dat zoiets bestond. Ok, night nanny kan ik nog inkomen maar organize my pantryâŠmind is blown. To be fair, blijkbaar richten ze ook haar kledingkast opnieuw in.
Dat haar leven zĂł anders is als dat van mij, maakt dat ik de vlogs graag kijkđ€
Toevallig volg ik zoân organizer van pantryâs op insta. Laatst deed ze een q&a en toen zei ze dat ze echt voor al maanden vol zit. Overigens de before en afters zijn wel waanzinnig. Ik zie ook alleen maar hele dure huizen voorbij komen haha.