Hahaha dankje, heb m opgeslagen
Staat hierboven bij de smileys van FF zelf!
Boomers zijn van na WOII dus die zijn inmiddels bijna bejaard haha (op zân jongst zijn ze 66). Maar tegenwoordig is âboomerâ een breder begrip geworden van iedereen die niet meer hip en jong is haha
De jongste boomers zijn 58 maar als nog bijna bejaard haha.
Zijn doelgroep lijkt dan Gen X te zijn, ik vergeet die altijd, daar hoor je bijna niks over.
Oooohnee mijn ouders zijn Millennials ? En ik niet ?? Dit klopt niet in mijn hoofd.
Ik ben nu zo benieuwd naar jullie leeftijden
Ik ben uiteraard wel wel postmillenialâŠ
Huh lees je het schema wel goed? Of zijn jouw ouders echt jonger dan mijn vriend. Die blijkbaar nét geen millennial meer is.
Oooooh ja je hebt gelijk. Volledig verkeerd gelezen.
Hahaha dit verklaart een hoop. Was helemaal in de war dat je ouders 41 waren
Haha als je in 1981 geboren bent ben je al 40+ he Diedje. Maar vermoedde al dat zij het schema verkeerd las.
Edit: oh al aangepast.
Oh er zijn ook schemaâs waarbij mân vriend en ik wel in dezelfde groep horen, vond het al direct merkbaar, die generatiekloof.
Haha ik zat ook al zo na te denken. vond het al zo een saaie username voor iemand van 20
Ik zat ook al te rekenen. Mijn ouders hebben mij jong gekregen ( 20 jaar) en zijn echt geen millenials.
Ben ik al een boomer?? Ik ben geboren in 1980⊠voor mij is een boomer de generatie van mijn ouders
Historisch gezien is dat ook correct: iedereen die geboren is tot in de jaren â60. Ik denk dan iig ook altijd aan mijn ouders en zou me echt aangevallen voelen als ik zo genoemd zou worden door alle associaties die ik er mee heb
Ik ben ook wel een beetje beledigd ja
Nee volgens dit schema ben jij Generation X.
Bij mijn opleiding is dit ook nog even aan bod gekomen en daar liepen de babyboomers tot 55 dacht ik. Dus volgens mij verschilt het ook per schema.
Volgens mij is dat officieel de definitie van baby boomers inderdaad, de eerste tien jaar na de oorlog. Mijn ouders zijn dan officieel niet eens boomers. Het is echt de internet/tiktok cultuur om iedereen van 40+ direct een boomer te noemen. Ben nu zelf denk ik wel zwanger van een babyboomertje gezien de huidige geboortegolf Maar die zullen wel coronakids gaan heten ofzo.