Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik kwam laatst ook nog de generatie Xennial tegen, geboren tussen 77 en 83. De laatste generatie die is opgegroeid zonder internet.

7 likes

Dat is inderdaad de in Nederland gangbare definitie, boomers zijn geboren tussen 1945 en 1955 en worden gevolgd door de ā€˜verloren generatie’, geboren tussen 1955 en 1970. Daarna begint generatie X.

6 likes

Ja ik had voor Tiktok denk ik nog nooit van boomer gehoord :joy:

3 likes

Volgens mij verschilt dit ook per land, ik had eerder gelezen dat Amerikanen t/m 1965 als boomer beschouwen en wij meer tot 1955 indd. Dit lijkt me daarop gebaseerd. Kan me voorstellen dat het land waar je opgroeit effect heeft op de waar de verschillen zitten tussen de generaties. Ben nu wel benieuwd naar de grootte van de babyboom in de VS versus Nederland.

1 like

Dit is niet de Nederlandse definitie! Is inderdaad tot 1955 hier.

@Spaarlamp hier werd het begrip babyboomer wel uitgelegd bij geschiedenis.

2 likes

Ik ken dit als de patatgeneratie!

https://www.ad.nl/dit-zijn-wij/geboren-in-de-70-s-dan-hoor-je-thuis-in-de-patatgeneratie~a0556cc8/

5 likes

Dat betekend dat iedereen met een relatie die niet getrouwd is maar wel nƶkt strafbaar is dus. Dnk niet dat ze daar op Jade en Gio gaan letten.

5 likes

Dat ze maar ff op die gore seksfeesten met minderjarige modellen, waar iedereen daar van af weet letten

10 likes

Jeetje wat heftig. Nah gelukjig wil ik daar niet dood gevonden worden.

13 likes

Goede naam wel, hier kan ik me in vinden :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

En ga vooral niet naar de politie als je verkracht wordt :pensive:
https://www.worldnomads.com/travel-safety/middle-east/united-arab-emirates/sexual-assault-in-uae

8 likes

Ben ik de enige die altijd dat dat Bram Krikke werk bedoeld wanneer het hier ging over Bram die van jonge mannen houdt…?

Edit

*dacht dat Bram Krikke werd

7 likes

Ja

23 likes

Ik weet niet of het hier ook al eens over is gegaan. Maar een tijd terug vroegen ze bij het programma boos of er mensen waren die wat inside info over de voice of holland hadden. En nu komt donderdag de uitzending. Ben zo benieuwd. Vraag me af of t alleen over marco gaat of meer. Het programma tvoh is inieder geval van de buis gehaald.

6 likes

Ja in het Boulevard topic, verhalen rond Ali gaan rond via onze BFF Yvonne.

3 likes

Haha ik had kunnen weten dst ik te laat was. Twijfeldr al of ik t hiet moest plaatsten omdat t boos is of bij egfb omdat het om tv gaat haha

3 likes

Hoe irritant dat de vlogs van DOOK minimaal een maand achterlopen. I don’t care about je kerstdorp

10 likes

Haha ik had precies hetzelfde. Slaat nu nergens meer op. Love Dook though

11 likes

Milde hoofdpijn door het ontcijferen van deze post :joy:

14 likes

Alwin heeft er ook een mening over: waar water is, is altijd vuur volgens hemšŸ˜…

48 likes