Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Maar bedoelde ze het zo?

6 likes

Mja die van serena waren gratis

45 likes

Creampie :birthday:

12 likes

Ik zie het. Dan heeft ze het kennelijk grotendeels weer terug gezet. Een tijdje terug had ze alles verwijderd en was het kanaal leeg.

5 likes

Haha ja zoekende naar manieren om geld binnen te slepen
 Maargoed, erg gelukkig lijkt ze er niet van te worden.

4 likes

Hahaahahaha ik ga echt stuk

1 like

Ik ben echt zo benieuwd waar de naam Sophia Mae vandaan komt

6 likes

Uit d’r achterste

9 likes

Misschien 2e optie toen ze Zara Lizzy kreeg?

7 likes

Ja dit dacht ik ook!

4 likes

haha ik zag vandaag bij de Kruidvat nog al haar make-up in zo’n 50% korting bak liggen met 3 meter stof erop

10 likes

Als je een theezakje te kort komt, heeft Josh er vast een over.

31 likes

Ik ga oprecht lekker op dit met mijn ocd😂

47 likes

Heb je echt OCD?

Vind Safiya Nygaard echt leuk maar elke keer als ik een lange tijd geen video gekeken heb, moet ik echt weer wennen aan haar stem en de manier waarop ze praat. Prikkelt gewoon een soort irritatie dat ik niet kan plaatsen :sob::sweat_smile:

9 likes

Yep heb echt OCD.

6 likes

Echt goed dat Allie een standpunt in durft te nemen in dezd hele controversiĂ«le discussie :sweat_smile: en na ‘waar water is, is vuur’ nu ook een nieuwe oneliner. ZEG ZELF, WAT VIND JIJ VAN DIT NIEUWS? :joy::joy:

8 likes

Weet niet zo goed wat ik moet vinden van zijn post. Wat hij zegt vind ik wel goed maar het is toch een beetje een goedkope manier van engagement creëren voor mijn gevoel, de slachtoffers hebben echt geen behoefte aan nog een keer 100 meningen van volgers van Alwin denk ik zo.

27 likes

Ik vind dat filmpje erbij anders weer behoorlijk kut. Lekker met je zak chips naar entertainment kijken.

4 likes

Het is ook zo’n niksige statement. Het voegt niks toe aan de huidige discussie en het boeit mij een lor wat hij als ‘maker’ ervan vindt

9 likes

Filmmaker uit Rotterdam Zuid, onee Voorburg!!

Ja ik vind dit dus het toppunt van interessantdoenerij: doen alsof je een maatschappelijk standpunt in neemt door te zeggen dat je het ECHT GOED vindt dat dit onderzocht wordt en dan een soort discussie ontketenen, die eigenlijk geen discussie is, door te vragen wat je volgers vinden.

7 likes