Poppy is een griekse naam. Ik wist niet dat die naam hot was in amsterdam haha.
Ik keek gisteren voor het eerst een stukje naar Hotter than my Daughter en daar kreeg die moeder ook botox als onderdeel van de makeover. 😵💫
Ik trok laatst ergens een boek uit de kast, las op bladzijde 1 de naam Floris-Jan, heb het dichtgeklapt en terug in de kast gezet.
Kut boek.
Of ze heten allemaal Fleur de Vries ofzo. De gruwel.
Dat is inderdaad het andere uiterste, ook verschrikkelijk. Nog een: van die extreem amerikaanse posh namen. Waarbij de achternaam ook altijd wordt meegeschreven
O ja vreselijk. En in de thrillers zijn de mannen altijd oude navy seals ofzo. Zoveel boekergernissen!!
Omg wat vreselijk dit. En een flamingo is ook nog es hét teken van alle moederhart wapper mama’s. Geen idee of Kimberley één van hen is tho’.
Ondertussen deelt de zus van Anna Nooshin onder de semi grappige insta post over de studieschuld van Carmen Felix () haar schuld bij duo. Prima als je een studieschuld hebt, maar om er nou zo trots over te praten? Of is dat ook weer humor die ik niet begrijp?
(Een discussie over de hoogte van de studieschuld van de FF-leden is coming in 3… 2… 1… )
wat is er zo erg aan Carmen Felix? Volg haar niet maar vind haar vaak wel grappig
Is dit niet sarcastisch? En waarom is zij kots?
@Luzarl Ze zat vroeger (echt wayyyyyy back) ook op het forum van scholieren.nl en daar was ze echt een toxic bitch. Klinkt nu misschien heel weird, maar je had destijds een populaire groep forummers daar en als je daar niet “bij hoorde” werd je gewoon weggepest en dan echt gemeen en kut (dit was echt in de begintijd van mijn internet carrière, in 2003 ofzo he, oma is speaking wahaha ). Maar goed, ik heb daarna met leden ogen aangezien hoe ze bekend werd en iedereen haar leuk vond, maar ik heb d’r nooit meer leuk kunnen vinden.
Die geit ziet er echt uit alsof hij gaat schijten
Let’s hope it did
hahaha omg was altijd gezellig op Lifestyle ja. not
Ik kende haar niet maar heb even op haar insta gekeken en ik kan je verklappen: ik vind haar post totaal niet grappig. Zelfs misplaatst.
Iemand ander schrijft ‘studieschuld vervalt bij overlijden’. Zij reageert ‘bedankt, ik ga er meteen werk van maken.
Jemig nooit van sarcasme gehoord?
Studieschuld is al kut genoeg, laat haar daar lekker ff een grap over maken joh
Ik snap alleen die hele ophef niet. Want ik heb nooit gehoord ‘gaat niet meetellen voor je hypotheek’ maar altijd ‘wordt niet in een register geregistreerd’. Want voor eerlijke mensen (heb er zelf ook over gelogen hoor) heeft de studieschuld altijd al invloed gehad op je te lenen hypotheekbedrag? Ik heb echt het idee dat mensen berichten altijd verkeerd geïnterpreteerd hebben. Of die berichten van telt niet mee zijn nog van voor mijn tijd geweest haha XD, pre 2008.
Liesbeth Rasker vroeg er gisteren ook op twitter naar zag ik.
Dus dat!
Zo werd het in ‘mijn tijd’ () nog wel gebracht.