Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik heb hier al eerder Paige Wassel geplugd omdat ik haar personality en de combo met interieur echt heel erg leuk vind. Ik vind haar AD reviews echt fantastisch. Sowieso haar videos haha.

https://youtube.com/channel/UCPScG5Rbudi6fDv4CK1-LAQ

Nu volgde ik ook al een paar maanden Caroline Winkler, destijds had ze maar een paar subs maar nu begint haar kanaal ook te lopen en gaat ze vaker videos posten. Ik vind haar ook heel erg leuk haha (ook combo persoonlijkheid en interieur).
Echt een aanrader als je hier ook van houdt.

https://youtube.com/c/CarolineWinklerAngelica

Dus als je nog op zoek bent naar nieuwe videos en van interieur houdt raad ik ze zeker aan.

11 likes

Ik kijk de vlogs van het Wylde pad en ze blijven verbouwen: het stuk bos gaat eruit en er komen 4 suites (?). Ben benieuwd hoe die eruit zien als ze van 0 zelf iets in elkaar gaan zetten

4 likes

En dit zijn dus ook al 5 highlights vol met dingen over haar dochter. Bizar.

11 likes

Oh my goddd hoeveel stories post zij in 24 uur. :open_mouth:?!

18 likes

Nu snap ik Mo’s verwijzing naar de “Goddess” in haar journal. Ze geeft haar producten van haar collectie namen van Griekse godinnen

1 like

Ik zou zo graag willen dat we de vrouwen rondom de daders even met rust laten. Dit doen we niet bij de mannen rondom Ali B.

10 likes

Dan halen de Nederlands een stuk bos eruit terwijl men in Noorwegen juist dieper in het bos gaan wonen. En rendieren +1.

21 likes

Ohja wallllllllgelijk

8 likes

Dat ze haar dochters insta nog niet heeft getagt in haar bio

1 like

Oeeeh haar nieuwe video is er eindelijk!

4 likes

Misschien krijgt Bonnie het wel toegestuurd dat lijkt me grappig

8 likes

Ik denk echt dat het belachelijk duur gaat zijn, kaars voor €50 en geurstokjes voor €70 ofzo

8 likes

Interessant artikel over the Brit Crew!

(Ook grappig dat iemand in het artikel zei dat een foto van Zoella in de header meer views opleverde en Rolling Stones Alfie en Zoella in de URL heeft)

13 likes

Vind het wel jammer dat er nu gedaan wordt alsof ze niet echt succesvol meer zijn, terwijl Zoe met een heel team nog steeds een populaire blog runt en Joe als presentator bij de BBC werkt en volgens mij zelfs in theater te zien is.

16 likes

Haha ze vertelt net bij rtl boulevard dat de naam op haar lijstje stond, van evt toekomstige meisjes namen voor een 2e kind

2 likes

De prijzen:

10 likes

Groundbreaking

46 likes

19 euro voor een veredeld notitieboekje
:crazy_face:

14 likes

Ik dacht alleen maar: wat zonde dat die naam dan voor een bedrijf gebruikt :no_mouth:

16 likes

Oh ik vind het nog meevallen

4 likes