Amazing, delighting & amusing you with divine items that empower the muse in you
Die kans is heel groot.
Haha vond haar story erover echt haast zo’n persiflage van een influencer. “Oh mijn god oh mijn god ik sta echt hélemaal te trillen dit is echt niet normaal echt zóveel support oh mijn god”
Alsof ze dat niet verwacht had met 1 miljoen volgers, come onnnnn.
Onder de video van Monica had iemand geschreven dat ze mama vitamines bij de boodschappen zag en toen ik de video verder ging kijken was dat comment verwijderd . Ik ga voor een collectie rompertjes
Waarschijnlijk net zo smakeloos als haar interieur en kledingstijl
Al die losse projecten van haar stellen in the end toch (bijna) altijd vrij weinig voor. De kans dat we hier over een jaar niks meer van horen acht ik groot
Jamie Li heeft gisteren ook iets vaags gepost, iets over waarde en zwijgen en mensen die hard roepen ofzo en haar man is natuurlijk ook producer van the voice en ze liked ook de post van Ali B met IKk hEbB hET nIeT GeDaAnN
Wel vreemd
Wálgelijk gedrag
Het was toch die highlighter waar ze telkens mee bezig was met glitters enz
Echt wtf is dit??? Ken die youtuber verder niet maar ahh dat arme kindje.
Wtf dit maakt mij echt boos. Ze negeert hem ook echt.
Volgens mij is deze een tijdje terug al een keer vesproken.
Bonnie heeft weer een video geüpload en ik heb echt met haar te doen dat ze zich zo rot voelt. Hoop dat ze met de goede ondersteuning zich snel weer wat beter voelt.
Aaah oke, niet gezien!
Omg wat erg dit. Hoe is dit fragment ook online gekomen, montage fout?
Ze was vergeten dat deel van haar vlog te editen en heeft het zelf online gezet.
In een volgende video is ze nog diep door het stof gegaan, maar dat maakte het alleen maar erger. Ze is uiteindelijk helemaal verdwenen van YouTube en Instagram.
Ze had veel volgers, dus het zal haar aardig wat inkomsten schelen. Denk dat ze behoorlijk spijt zal hebben, al is dat misschien meer van het vergeten te editen dan van haar gedrag richting zoon.
Negin is zwanger! Was het laatst niet queenofjetlags die mama❤️ als reactie gaf op 1 van haar laatste posts?
Jaa was Anna volgens mij! Wel superleuk voor ze
Was dat niet Anna Nooshin?