Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Soort rituals ofzo

41 likes

Monica is ook wel een soort Jennie he met al die projecten

15 likes

Die roomsprays zitten ook echt in dezelfde verpakking als die vak rituals haha

9 likes

Is dit alles of zijn er nog meer producten? Is dit ook waar ze destijds in de serie dat gouden shimmer product aan het ontwikkelen was?

7 likes

Dit lijkt alles te zijn. Geen idee waar die glitter crème of spray heen is.

1 like

Waarschijnlijk levert dat niet genoeg op. Kaarsen zijn zo op, dus moet je sneller vervangen :money_with_wings:

5 likes

@Rozecoupeschaar Nee heb het idee dat ze met een eigen make up merk bezig is/was maar dat wordt steeds uitgesteld omdat bepaalde grondstoffen heel kostbaar zijn geworden. Of lastig te vinden, zoiets

2 likes

Oh leuk net als deze zooi

https://www.kruidvat.nl/blog/merken/meauxmeaux/goldmember-de-100-vegan-beautykit-van-meauxmeaux-beauty/

2 likes

Best slimme pricing denk ik, genoeg om er flink op te verdienen maar wel haalbaar voor het gemiddelde tienermeisje.

2 likes

Ben ik de enige die het raar vind om dit soort producten online te kopen? Geur is zooo persoonlijk en straks verwacht je met de Aphrodite roomspray dat je huis de feeling van een Griekse Godin krijgt, terwijl het tegenovergestelde misschien wel het geval is :grimacing:

40 likes

Ja dit inderdaad! Bij de rituals kan je nog in de winkel ruiken, maar dit is op goed geluk kopen.

3 likes

Merk is sowieso geregistreerd in de Benelux.

3 likes

Ik zag wel dat Sophia Mae BV al vanaf oktober 2020 bestaat. Maar het lijkt inderdaad meer op wat jij zegt, dus waar ze dan al die maanden precies mee bezig is geweest?

6 likes

mijn biggest flex is dat ik gewoon bijna geen nederlandse tiktoks zie op mn fyp, vind ze allemaal cringe

11 likes

Zij is op tiktok echt net een vrouw van 40 die hip probeert te doen.

30 likes

Haha ik heb dat gedaan met Saar (uiteraard)

6 likes

Haha ja precies. En nu met die parfumspray random sprayen en krampachtig proberen het merk in beeld te brengen wat niet lukt. Ik snap dat elke scheet van haar geliked wordt maar dit sloeg ook helemaal nergens op.

6 likes

Oh shit

8 likes

Hier zitten volgens mij ook Eamon & Bec kijkers. Ik zie net voorbij komen dat Bec borstkanker heeft :cry::cry: Echt vreselijk :cry:

5 likes

Jamie Li heeft dus gepost dat ze in een sleur zit en daardoor geen vlog kan plaatsen. Neem aan dat het hele Voice verhaal daar ook wel z’n effect op heeft. Ben benieuwd of ze er nog wel iets over gaat zeggen in de vlog, als die er nog komt.

5 likes