Ja echt heel erg. Maar begreep ik het nou goed dat ze eerst dachten dat het allemaal erg meeviel en een stage zero was, en dat het later toch erger bleek?
Echt sneu
Dit gebeurt wel vaker, ze is ook een paar keer gestopt met vloggen. Weet niet of the Voice perse invloed heeft. Haar man deed redactie van het digitale gedeelte geloof ik?
Ja klopt! Het bleek ineens stage 3 te zijn ipv niks aan de hand maar voor de zekerheid halen we het knobbeltje weg
Misschien al besproken maar zie net dit filmpje
In samenwerking met die moeder van Jipp Heldoorn. De docent in mij schreeuwt echt aaaaahhhhhh 
Jemig, zij zitten echt in een rotperiode in hun leven. Niet lang geleden hun beste vriendin verloren en nu dit weer. Echt sneu. Hopelijk slaan de behandelingen aan.
Ik mag toch hopen dat iedere school en/of docent die zichzelf serieus neemt niet in deze marketing onzin meegaat, ik ben echt coach-moe.
Hoe ze alleen al praat, zo zalvend 
Influencers normaal gesproken wanneer ze reclame maken voor een scheermes: ādit mes scheert prima, pakt alle kleine haartjes mee en wordt niet snel botā
Dee wanneer ze reclame maakt voor een scheermes: āhet design van het mes past perfect bij onze badkamerā
Nou meid ik ga alvast voor de kruidvat liggen 
Haar manier van praten en doen zit zo in mijn allergie en ook allemaal reacties van ouders die aangeven het te gaan doorsturen naar de school van hun kind. Zou daar klaar mee zijn als docent, al die ongevraagde adviezen/tips van mensen die het denken allemaal beter te wetenā¦
Quelle horreur
lol wat is jouw eigen forumnaam dan 
āFebrrgruahriejā
Het accent, de setting, de haren.
Ticking all the boxes 
Nou kijk de reacties maar eens
echt heftig
Ze doet me denken aan Roos van Kopen Zonder Kijken.
Ahh ik vind die filmpjes altijd extra kut als ze van een luxe resort zijn opgenomen. Alsof ze ter plekke denken, oh hoe ga ik deze dure vakantie terug verdienen?
Jaa dat doet niet veel goeds voor de gunfactor vind ik.
Ook zo bijzonder al die opvattingen over het verbeteren van onderwijs en de oplossing zonder zelf in het onderwijs te zitten? En indd vanaf je zonnige resort @Max
En indd @Shaaar misschien zie ik cursus haar volgend jaar in de medilex/CPS foldertjes die altijd op werk liggen 
Godsamme, wat een gezwets. Die eerste zin al. DANKBAARHEID IS GEEN EMOTIE 
Dit soort figuren ruiken ook gewoon geld door die bakken (corona)geld die nu het onderwijs instromen. Door het lerarentekort komt dat geld nu veel bij dit soort externe partijen terecht. Om te janken.
En dan niet eens even die blouse strijken