Heb je echt OCD?
Vind Safiya Nygaard echt leuk maar elke keer als ik een lange tijd geen video gekeken heb, moet ik echt weer wennen aan haar stem en de manier waarop ze praat. Prikkelt gewoon een soort irritatie dat ik niet kan plaatsen
Heb je echt OCD?
Vind Safiya Nygaard echt leuk maar elke keer als ik een lange tijd geen video gekeken heb, moet ik echt weer wennen aan haar stem en de manier waarop ze praat. Prikkelt gewoon een soort irritatie dat ik niet kan plaatsen
Yep heb echt OCD.
Echt goed dat Allie een standpunt in durft te nemen in dezd hele controversiĂ«le discussie en na âwaar water is, is vuurâ nu ook een nieuwe oneliner. ZEG ZELF, WAT VIND JIJ VAN DIT NIEUWS?
Weet niet zo goed wat ik moet vinden van zijn post. Wat hij zegt vind ik wel goed maar het is toch een beetje een goedkope manier van engagement creëren voor mijn gevoel, de slachtoffers hebben echt geen behoefte aan nog een keer 100 meningen van volgers van Alwin denk ik zo.
Ik vind dat filmpje erbij anders weer behoorlijk kut. Lekker met je zak chips naar entertainment kijken.
Het is ook zoân niksige statement. Het voegt niks toe aan de huidige discussie en het boeit mij een lor wat hij als âmakerâ ervan vindt
âWaar macht is is geld en geld dat koopt vaak vrijheidâ
Filmmaker uit Rotterdam Zuid, onee Voorburg!!
Ja ik vind dit dus het toppunt van interessantdoenerij: doen alsof je een maatschappelijk standpunt in neemt door te zeggen dat je het ECHT GOED vindt dat dit onderzocht wordt en dan een soort discussie ontketenen, die eigenlijk geen discussie is, door te vragen wat je volgers vinden.
Waarom maakt hij hier een hele post over. Likes krijgen voor iemand anders leed bah bah
Die ââ en âik ben natuurlijk heel nieuwsgierigâ
Kut Alwin
Maar de post is weg geloof ik?
Heeft âie de post verwijderd of staat dit niet op Instagram?
Hij heeft m verwijderd. Zal wel veel kritiek op gekomen zijn.
Die kerel is wel on a roll met de plank finaal misslaan elke keer. Zo onsympathiek.
Gelukkig is gezondheid subjectief, ĂĄls je maar geniet (met je maten)!
Oke ik stop met Allie, sorry hahha
Ik ga stuk
Wat een dom gelul
Haha Alwin is echt niet het meest heldere licht. Wat simpel die gast
Hij gebruikt wel veel woorden om niks te zeggen. Ook een talent
Hij heeft dyslexie. Noem je hem nu simpel omdat hij taalfouten maakt?
Het is vooral lullig dat hij zijn maten amper nog ziet sinds hij een vriendin heeft/wappie isâŠ