Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ja echt heel erg. Maar begreep ik het nou goed dat ze eerst dachten dat het allemaal erg meeviel en een stage zero was, en dat het later toch erger bleek?
Echt sneu

5 likes

Dit gebeurt wel vaker, ze is ook een paar keer gestopt met vloggen. Weet niet of the Voice perse invloed heeft. Haar man deed redactie van het digitale gedeelte geloof ik?

3 likes

Ja klopt! Het bleek ineens stage 3 te zijn ipv niks aan de hand maar voor de zekerheid halen we het knobbeltje weg

5 likes

Misschien al besproken maar zie net dit filmpje

In samenwerking met die moeder van Jipp Heldoorn. De docent in mij schreeuwt echt aaaaahhhhhh :scream:

7 likes

Jemig, zij zitten echt in een rotperiode in hun leven. Niet lang geleden hun beste vriendin verloren en nu dit weer. Echt sneu. Hopelijk slaan de behandelingen aan.

5 likes

Ik mag toch hopen dat iedere school en/of docent die zichzelf serieus neemt niet in deze marketing onzin meegaat, ik ben echt coach-moe.

12 likes

Hoe ze alleen al praat, zo zalvend :weary:

7 likes

Influencers normaal gesproken wanneer ze reclame maken voor een scheermes: ā€˜dit mes scheert prima, pakt alle kleine haartjes mee en wordt niet snel bot’

Dee wanneer ze reclame maakt voor een scheermes: ā€˜het design van het mes past perfect bij onze badkamer’

Nou meid ik ga alvast voor de kruidvat liggen :thumbsup:

36 likes

Haar manier van praten en doen zit zo in mijn allergie en ook allemaal reacties van ouders die aangeven het te gaan doorsturen naar de school van hun kind. Zou daar klaar mee zijn als docent, al die ongevraagde adviezen/tips van mensen die het denken allemaal beter te weten…

11 likes

Quelle horreur

9 likes

lol wat is jouw eigen forumnaam dan :crazy_face:

32 likes

ā€œFebrrgruahriejā€
Het accent, de setting, de haren.
Ticking all the boxes :joy:

10 likes

Nou kijk de reacties maar eens :see_no_evil: echt heftig

4 likes

Ze doet me denken aan Roos van Kopen Zonder Kijken.

3 likes

Ahh ik vind die filmpjes altijd extra kut als ze van een luxe resort zijn opgenomen. Alsof ze ter plekke denken, oh hoe ga ik deze dure vakantie terug verdienen?

35 likes

Jaa dat doet niet veel goeds voor de gunfactor vind ik.

4 likes

Ook zo bijzonder al die opvattingen over het verbeteren van onderwijs en de oplossing zonder zelf in het onderwijs te zitten? En indd vanaf je zonnige resort @Max

En indd @Shaaar misschien zie ik cursus haar volgend jaar in de medilex/CPS foldertjes die altijd op werk liggen :roll_eyes:

3 likes

Godsamme, wat een gezwets. Die eerste zin al. DANKBAARHEID IS GEEN EMOTIE :mad:

3 likes

Dit soort figuren ruiken ook gewoon geld door die bakken (corona)geld die nu het onderwijs instromen. Door het lerarentekort komt dat geld nu veel bij dit soort externe partijen terecht. Om te janken.

10 likes

En dan niet eens even die blouse strijken :mad:

16 likes