Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Nee omdat hij zoveel onzin lult

15 likes

Ik zit te kijken maar die knul heeft helemaal geen stories.
Posten jullie nou oude screens of wat

5 likes

Mensen uitlachen om spelfouten vind ik sowieso wel een beetje treurig. Dyslexie of niet

7 likes

Nee dit gaat niet om taalfouten maar om de onzin die hij verkoopt. En dan heb ik het om de chips icm de boos aflevering en dat gezondheid maar subjectief is. Maar als dit is veroorzaakt door zijn dyslexie dan zit ik er naast natuurlijk.

Edit: ik zie nu de woordgrap over mate(n), dat vind ik inderdaad vrij kinderachtig icm zijn dyslexie. Ik doelde niet daarop, maar op de inhoud van zijn laatste berichten. Hij heeft zijn story ook weer verwijderd, denk wegens kritiek. Ik vond zijn reactie op de BOOS aflevering als entertainment met chips erbij gewoon te ver gaan. Ik snapte de link met dyslexie al niet omdat ik daar overheen heb gelezen.

12 likes

Exact, en ik snap ook wel dat hij mate bedoelt ipv maten. Alleen is de spelfout wel mooi aangezien hij niet echt lekker met zijn vrienden/maten om gaat.

Het ene bericht heeft ie trouwens verwijderd en de andere is van zijn ‘eet pagina’

6 likes

Dat ultieme machtsgevoel wanneer soypeor afhankelijk is van jouw screens

8 likes

@Poopiesjaakie ik weet dat je hier al eindeloos op bent aangesproken maar ik vind jou echt een enorm negatieve toevoeging. Ik vind jouw bijdrages echt vaak balanceren op het randje van pesten (en er soms gewoon kei hard overheen gaan). Het gaat me nu niet zo zeer om de post van Alwin (heb daar ook mijn twijfels over inhoudelijk, maar hem pakken op zijn Nederlands vind ik zo laag), maar ik zie je net zo doen over Sarah en Bonnie. Kritiek leveren mag, maar de manier waarop jij over mensen schrijft vind ik echt van het level mean girl. Alsof deze mensen je ooit iets hebben aangedaan, of dat je op de middelbare school bent blijven hangen waar deze mensen niet bij ‘de populaire’ hoorden.

19 likes

Ik ben hier inderdaad al over aangesproken en vind zelf niet dat ik pest. Dat ik Sarah een jenkerige muts vind of Allie een sensatiezoeker vind ik, zelf tenminste, niet te ver gaan.

Maar please laten we hier niet wéér over beginnen (of in dm, dat kan wel als je/jullie echt willen). Of rapporteer het bij een moderator.

3 likes

Hoe kan je denken dat dit oké is om te zeggen? Zeg je dat ook tegen haar als je haar tegenkomt? Denk het niet he. Dit is gewoon een openbaar forum, dus de kans dat ze dit leest is vrij groot.

Ik snap niet dat als je er zo vaak over aangesproken bent, je niet eens bij jezelf nagaat; hmm misschien is die kritiek wel terecht en moet ik daarmee iets doen. Dat JIJ niet vindt dat je pest, wil niet zeggen dat dat niet zo is.

27 likes

Lekker doorgaan meit :thumbsup:

6 likes

Oh nee dan is het goed. Vergeven en vergeten :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Ach wat leuk! Lees dat het ook moeizaam ging. Is die post met de mama comment van Anna nou verwijderd?

4 likes

No idea of dit werkt maar ik word altijd een beetje ongemakkelijk van dit soort filmpjes haha

Voelt gewoon te privé maar helemaal leuk dat zij zo blij zijn

8 likes

Haha de branding is ook echt compleet van de pot gerukt.

• Sophia Mae klinkt als een of andere Southern Belle uit de tijd dat slavernij nog ingeburgerd was
  • Aphrodite geeft dan weer hypersensuele vibes (niet te matchen met een ietsje-puriteinse Southern Belle)
  • de twee verschillende fonts passen voor geen meter bij elkaar
  • de plaatsing doet denken dat Aphrodite de merknaam is ipv Sophia Mae
  • en dan komen er nog de Japandi-vibes van de visuals erbij

Zo hè dat lucht op.

48 likes

image
En het kromme engels :sweat_smile:

29 likes

Maar ook de producten, eerst die kaars en dan die dagcrème. All over the place.

16 likes

Omg!! Die meid heeft een fucking merkstrategist én een copywriter nodig.

11 likes

Ik snap ook niet dat ze die producten niet onder haar eigen naam gaat verkopen? Dat verkoopt toch veel beter

6 likes

Monica Geuze is niet goed voor de aesthetics, dat weet je toch ook wel 🥲

4 likes

Dan doet ze toch Meauniceau Geauzeau

65 likes