Ik vind het echt raar en onsympathiek om zo in te hakken op iemands taalgebruik. Of het nou moeilijk taalgebruik is of grammaticaal incorrect of Latijn of Limburgs; het is altijd een manier om iemand de mond te snoeren.
Ik denk dat @Konijntje gewoon inspeelt op de grap dat Latijnse woorden gebruikt werden op t forum, en dat het dan nu opeens Frans is. Neem niet alles altijd zo serieus mensen.
Ze poste pas een passief agressieve comment over Latijn gericht aan nescio in het forumergernissentopic dus ik denk het niet, maar anders ben ik benieuwd naar de grap
Ja ik vond ook dat er best veel tijd tussen alles zat! Ik heb het van dichtbij met een goede vriendin mee gemaakt en bij haar ging alles in sneltrein vaart.
En wat super fijn dat je sinds december schoon bent 

Oh dat was geen grap maar een saaie poging tot rellen.
Misschien kunnen mân kids dan ook gewoon de antwoorden van hun sommen LOAâen. Dan verschijnen die vanzelf in hun schrift!
Ja een panacee zou fijn zijn.
Ik mis blijkbaar weer inside info:P
Door âzakelijke omstandighedenâ woont Willem Huismuts nu op het wilde padje. Wat kan daar nou de reden voor zijn? 
Ik zet mân geld in op een flink belastingvoordeel.
Hmmm Dit intrigeert me.
Maar misschien is het zo simpel als; er moet daar 24 uur oer dag iemand aanwezig zijn en ze hebben geen zin om daarvoor te betalen.
Ik kan me geen zakelijke belastingvoordelen bedenken?
En het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze op deze manier alleenstaande ouder toeslag proberen te innen.
redelijk irrelevant en op de man af, maar deze combinatie van dat haar, de bruin uit een potje wenkbrauwen en te contrasterende mascara/eyeliner vind ik zo lelijk. echt die Chantal Janzen look. poldeur glameur
Maar dat deed haar vader toch? Ik volg haar verder ook niet maar van wat ik hier las dacht ik dat hij soort van de conciërge was.
Wat zou een belastingvoordeel kunnen zijn in die situatie?
Nee haar vader is helaas niet meer betrokken bij Hwp. Hij werd helemaal gek van hun hipster (ongeorganiseerde) manier van werken
Ik zat me even heel erg af te vragen waar ik haar naam van kende maar volgens mij weet ik het weer: van een podcast van ons aller Giel Beelen
(vraag me niet waarom ik daar niet op het kruisje rechtsboven klik).
Misschien dat ze niemand kunnen vinden die het wil beheren. Krappe arbeidsmarkt en het is heel afgelegen. En ze smijten met geld tijdens zoân verbouwing, terwijl ze ook nog een hotel in zuid-Afrika willen kopen? Scheelt ook weer duizenden euroâs.
Het huis in Den Bosch op naam van Huismuts en het Wilde Huis op naam van Willem zodat je twee keer hypotheekrenteaftrek krijgt? Ik lul maar wat hoor misschien is het gewoon 24u per dag aanwezig zijn idd.
Vakantiepark is met 3 mensen gekocht dus staat op beide namen. Verder mag je op een vakantiepark vaak niet permanent wonen en is een inschrijving dus niet mogelijk en sws onhandig met post etc. Dus denk dat het allemaal wel meevalt
Zij praat echt precies als Elise Schaap die Nikkie Plessen nadoet.
Als het park jouw eigendom is mag je er vaak wel wonen. Alleen de andere mensen die een huisje op het park hebben gekocht of gehuurd mogen dit vaak niet.