Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik vond imtheknees altijd heel leuk (die van oma miep) maar ze heeft nu een nieuwe tiktok met allemaal taggs als the voice, Marco Borsato. En het gaat over brillen.
Echt misplaatst.

3 likes

Ben gaan kijken en heb er op gereageerd. Ben benieuwd wanneer de zoomers me gaan aanvallen.

7 likes

Heeft ze je reactie al verwijderd? Want ik zie alleen positieve dingen en die van jou niet?

7 likes

Jaa hahaha omg.

Heb haar nog een x gevraagd waarom ze mn comment had verwijderd en die verwijderd ze ook.
Is goed meid. Ga jij maar lekker likes en views vissen met tags over een me2 schandaal. Je tiktoks zijn btw kapot cringe.

25 likes

^unfollow - als ik haar überhaupt nog volg, zag deze niet in m’n nieuwe video’s.
*ja dus (YT) maar idd niet in feed. Daag. Hoe kun je zo zijn, echt.

6 likes

Het zijn niet enkel de tags maar ook een geluidsfragment van de BOOS-aflevering van gister

Echt sneu als je zo aan views moet komen

10 likes

Mijn reactie is ook weg. Alles de eerste waarom staat er nog. Heb weer gereageerd :joy:

7 likes

Oh ik had deze comments nog gezien en wilde hier net komen plaatsen van die audio + tags. Had ook een comment achter gelaten maar die zal dan zo ook wel foetsie zijn. Walgelijk.

Edit: in mijn geval wel op instagram trouwens, heb geen tiktok, maar daar heeft ze ook die tags erbij.

4 likes

Die tube van monica vind ik echt hierop lijken:

12 likes

Ik heb ook een comment achter gelaten maar vast tevergeefs.

5 likes

Ik ben benieuwd. Heb gereageerd. Hoe lang blijven we

9 likes

Op instagram staat m’n comment er al 4min :stuck_out_tongue:

9 likes

Op haar insta heeft ze dezelfde tags. Het is ook niet of ze een jong meisje is die niet inziet dat het ongepast is ofzo.

5 likes

Let’s go there

6 likes

Ja dat had ik net in m’n edit indd geplaatst dat ze daar ook staan, het is echt heel bewust ingezet.

13 likes

Ik ben daaaaaar

12 likes

Same :joy:

5 likes

Hehe ik ook. Al staan de tiktok dingen er al wel een tijdje nu.

2 likes

Ze zal wel even niet op haar telefoon zitten.

3 likes

Vind het wel oprecht fucking verrot. Dat is dan een mede-vrouw en nota bene ook nog een lerares.

15 likes