Benieuwd of deze post haar schrik aangejaagd heeft en ze hem daarom heeft verwijderd, want uit de reactie op @keekie bleek juist dat ze er volledig achter stond. Helemaal icm de opmerking van wat @california al zei ‘Hopelijk komt er nog eens een voorbij waar je je wel fijn bij voelt’. Totaal geen hand in eigen boezem maar meer neerkomend op dat we niet zo gevoelig moet doen.
Kruisje zit rechtsboven!!
Op zowel haar TikTok als insta is ie nu weg geloof ik. Had dit niet van Denise verwacht joh!
En Jamie (A)Li plaatst vrolijk kortingscodes en zegt helemaal niksssss over The Voice.
Ik zag het . Enerzijds is zij geen spokesperson van de voice, anderzijds vreemde timing die kortingscodes.
Ik heb op die “sound” geklikt die Denise heeft gebruikt en ik zie dat er zo een 80 video’s mee opgenomen zijn. Denk dat ze dat bedoelt met de “trend”. Neemt niet weg dat het heel erg misplaatst is en vind het heel erg dat dit voor deze doeleinde wordt gebruikt.
Jamie Li gaat niks posten hoor, die is team Ali. Zijn wel meer influencers die er geen aandacht aan besteden en vrolijk doorgaan met oppervlakkige stories. Vind dat toch jammer, dan heb je zo’n groot platform, spreek je dan ook uit…
Irrelevant aan het onderwerp, maar Denise had toch haar kanaalnaam veranderd? Heeft ze de naam nou weer terugveranderd?
Jep.
Waarom?
Ik denk omdat mensen je onder ern bepaalde naam kennen en je dan ook zoeken onder die naam. Als je je naam veranderd verlies je views van mensen die je af en toe opzoeken.
Verbaast me niks dat iemand die in een boek schrijft dat ‘mannen nou eenmaal hun zaad kwijt moeten’ Ali support.
Ik zat net nog even te kijken maar volgens mij heeft ze haar like verwijderd?
Haar man werkte ook bij de voice toch? Of was dat een andere talentenjacht. Ik haal ze altijd door elkaar.
Ja en een roomspray dacht ik
Ik kreeg de Dubai vlogs van Gio aanbevolen en ik ken hem alleen van hier. Maar jezus, hoéveel geld heeft deze jongen?
Genoeg voor een eigen huis en een ferrari en auto’s voor zn familie
Wat doe ik fout
Je had op je 13e moeten beginnen… helaas….
Vind ik niet per se. Er zijn zo veel mensen die er nu wat over zeggen omdat ze meegaan in het nieuws. Ik vind het nu soms zo’n overkill dat het i.m.o. soms weinig toevoegt. Luchtige posts kunnen ook juist prettig zijn voor de mensen voor wie dit confronterend is en die graag even wat anders bekijken. Ik vind het belangrijker hoe influencers zich door het jaar heen uitspreken en niet per se op dit soort ‘grote momenten’.
Niet om het voor Jamie op te nemen want volgens mij is zij door het jaar heen juist heel duidelijk seksitisch…
Dit. Ook rond pride enzo. Leuk dat je nu de hele week met de regenboog mee doet, maar waar ben je de rest van het jaar?