Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Aan de ene kant ben ik het hiermee eens, aan de andere kant niet. Van mensen die ik wat beter ken kan ik ongeveer inschatten hoe ze denken over dit soort dingen, maar ik volg ook veel mensen die ik (nog) niet goed ken. Dan vind ik het persoonlijk wel fijn om te zien aan welke kant van het debat ze staan. Vooral bij mannen. Maar natuurlijk maakt een wat originelere post dan meer indruk dan iets als het zwarte blm-vierkantje :sweat_smile:

5 likes

Wat een armoede dat Porterenee haar kinderen bij buren aan de deur laat leuren voor lege flessen om een spelletje te kopen. En dat terwijl ze net trots post dat ze hypotheekvrij zijn haha. Haar volgende boodschappenhack wordt waarschijnlijk om je aan te melden bij de voedselbank :laughing:

8 likes

Ik vind vragen naar lege flessen bij buren iets heel anders dan vragen om een heitje voor een karweitje. Snap dat je kinderen wil leren dat je iets moet doen voor je geld maar laat ze dan klusjes in en om je eigen huis doen i.p.v. een beetje bij de buren te lopen leuren.

70 likes

Maar je kinderen leren dat je eerst moet sparen (en of dat dan is door zakgeld, klusjes, flessen verzamelen) voor je iets kan kopen lijkt mij hartstikke gezond. Daarbij, wie weet hebben die kinderen dit zelf bedacht he? Genoeg basisscholen die dit soort inzamelacties doen voor flessen om iets te kopen voor de school. Als je die truc een keer op school hebt gezien en je snapt dat dat dus een paar euro oplevert die je nog tekort komt :woman_shrugging:t2:

6 likes

Het verschil maakt hem denk ik dat de buren (statie)geld kwijt zijn en er niks voor terugkrijgen. Dan is het meer een soort bedelen/aalmoes vanuit de buren gezien, maar de kinderen gaan er wel voor langs en moeten het inwisselen bij de supermarkt dus verrichten wel arbeid (dus eerlijk verdiend). Het is maar net vanuit welk perspectief je kijkt.

5 likes

Nee, dat wisselt per persoon. Er zijn echter behoorlijk wat mensen die overal hun mening over verkondigen. Posten ze er niks over dan oordeel ik natuurlijk niet, dat zou me niet een opvallend :sweat_smile: Wanneer mensen de daders/John de Mol verdedigen dan trek ik daar mijn conclusies uit. Zo ook wanneer ze juist goede en steunende boodschappen delen. Zo gaat het eigenlijk ook een beetje met meningen over corona.

4 likes

Een journal is er ook bij. Producten die monica zelden tot nooit gebruikt.

4 likes

Ik zie het net!
Terecht vraag van mensen hoe de binnenkant eruit ziet

Edit: ze liet een stukje zien: “de-stress like a goddess” - wat betekent dat?

4 likes

Geen idee waar ik dit het best kon posten maar ik vond deze video wel interessant een stukje geschiedenis van het internet / Tumblr.

image

19 likes

Ik heb hier al eerder Paige Wassel geplugd omdat ik haar personality en de combo met interieur echt heel erg leuk vind. Ik vind haar AD reviews echt fantastisch. Sowieso haar videos haha.

https://youtube.com/channel/UCPScG5Rbudi6fDv4CK1-LAQ

Nu volgde ik ook al een paar maanden Caroline Winkler, destijds had ze maar een paar subs maar nu begint haar kanaal ook te lopen en gaat ze vaker videos posten. Ik vind haar ook heel erg leuk haha (ook combo persoonlijkheid en interieur).
Echt een aanrader als je hier ook van houdt.

https://youtube.com/c/CarolineWinklerAngelica

Dus als je nog op zoek bent naar nieuwe videos en van interieur houdt raad ik ze zeker aan.

11 likes

Ik kijk de vlogs van het Wylde pad en ze blijven verbouwen: het stuk bos gaat eruit en er komen 4 suites (?). Ben benieuwd hoe die eruit zien als ze van 0 zelf iets in elkaar gaan zetten

4 likes

En dit zijn dus ook al 5 highlights vol met dingen over haar dochter. Bizar.

11 likes

Oh my goddd hoeveel stories post zij in 24 uur. :open_mouth:?!

18 likes

Nu snap ik Mo’s verwijzing naar de “Goddess” in haar journal. Ze geeft haar producten van haar collectie namen van Griekse godinnen

1 like

Ik zou zo graag willen dat we de vrouwen rondom de daders even met rust laten. Dit doen we niet bij de mannen rondom Ali B.

10 likes

Dan halen de Nederlands een stuk bos eruit terwijl men in Noorwegen juist dieper in het bos gaan wonen. En rendieren +1.

21 likes

Ohja wallllllllgelijk

8 likes

Dat ze haar dochters insta nog niet heeft getagt in haar bio

1 like

Oeeeh haar nieuwe video is er eindelijk!

4 likes

Misschien krijgt Bonnie het wel toegestuurd dat lijkt me grappig

8 likes