Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik denk echt dat het belachelijk duur gaat zijn, kaars voor €50 en geurstokjes voor €70 ofzo

8 likes

Interessant artikel over the Brit Crew!

(Ook grappig dat iemand in het artikel zei dat een foto van Zoella in de header meer views opleverde en Rolling Stones Alfie en Zoella in de URL heeft)

13 likes

Vind het wel jammer dat er nu gedaan wordt alsof ze niet echt succesvol meer zijn, terwijl Zoe met een heel team nog steeds een populaire blog runt en Joe als presentator bij de BBC werkt en volgens mij zelfs in theater te zien is.

16 likes

Haha ze vertelt net bij rtl boulevard dat de naam op haar lijstje stond, van evt toekomstige meisjes namen voor een 2e kind

2 likes

De prijzen:

10 likes

Groundbreaking

46 likes

19 euro voor een veredeld notitieboekje
:crazy_face:

14 likes

Ik dacht alleen maar: wat zonde dat die naam dan voor een bedrijf gebruikt :no_mouth:

16 likes

Oh ik vind het nog meevallen

4 likes

Soort rituals ofzo

41 likes

Monica is ook wel een soort Jennie he met al die projecten

15 likes

Die roomsprays zitten ook echt in dezelfde verpakking als die vak rituals haha

9 likes

Is dit alles of zijn er nog meer producten? Is dit ook waar ze destijds in de serie dat gouden shimmer product aan het ontwikkelen was?

7 likes

Dit lijkt alles te zijn. Geen idee waar die glitter crème of spray heen is.

1 like

Waarschijnlijk levert dat niet genoeg op. Kaarsen zijn zo op, dus moet je sneller vervangen :money_with_wings:

5 likes

@Rozecoupeschaar Nee heb het idee dat ze met een eigen make up merk bezig is/was maar dat wordt steeds uitgesteld omdat bepaalde grondstoffen heel kostbaar zijn geworden. Of lastig te vinden, zoiets

2 likes

Oh leuk net als deze zooi

https://www.kruidvat.nl/blog/merken/meauxmeaux/goldmember-de-100-vegan-beautykit-van-meauxmeaux-beauty/

2 likes

Best slimme pricing denk ik, genoeg om er flink op te verdienen maar wel haalbaar voor het gemiddelde tienermeisje.

2 likes

Ben ik de enige die het raar vind om dit soort producten online te kopen? Geur is zooo persoonlijk en straks verwacht je met de Aphrodite roomspray dat je huis de feeling van een Griekse Godin krijgt, terwijl het tegenovergestelde misschien wel het geval is :grimacing:

40 likes

Ja dit inderdaad! Bij de rituals kan je nog in de winkel ruiken, maar dit is op goed geluk kopen.

3 likes