Hahha ik zong altijd keihard “i wanna have sex on the beach” van t spoon mee in de auto. Denk dat ik 6 was. Mijn ouders konden er gelukkig wel keihard om lachen en vroegen dan of ik wel wist wat ze zongen, dan zei ik altijd: nee ik vind het een leuk liedje. Dus ze lieten me dan maar😅
Ja maar dit was ook gewoon heel normaal toen ofzo.
Ja klopt. En ik zong alles lekker fonetisch mee ook. Wat dat betreft heb ik wel soms het gevoel dat er in de 90s minder preuts werd gedaan over seksuele teksten dan nu. Maar misschien komt dat ook omdat ik hele chille ouders heb en nu ook andere geluiden hoor.
Mijn moeder zei laatst nog dat ze het gevoel heeft dat we weer terug in de tijd gaan en dat alles waar ze voor hebben gestreden (jaren 70/80) voor niks is geweest.
En als je goed naar de teksten van k3 luistert denk je ook wel
als het door een kleuter wordt gezongen. Ach, ik wist destijds ook niet wat ik zong maar het was gewoon leuk en dan is het helemaal prima denk ik.
Ik vind die muziekfilmpjes op youtube met geweld wat de jeugd vervolgens na gaat doet zorgelijker eigenlijk.
Deze generatie kloof is pijnlijk. Bij mij was het playbacken op “cheer you up in the pin up club”

Same! Barbie girl was een hit toen ik studeerde.
Btw, de pin up club, dat was nog eens bijzondere televisie. Ik playbackte trouwens op Frizzle Sizzle
Wij gingen als 10 jarigen helemaal los op Horny van Mousse T. Natuurlijk geen idee wat er gezongen werd
Ik heb een uitvoering gedaan van mijn dansschool op ‘don’t stop - wiggle wiggle’ 
Google die tekst maar eens…
Aaah frizzle sizzle was the shizzle!!!
Zeven uur, je moet je bed uitkomen.
Je moeder staat te schreeuwen op de gang.
Zeg meisje duurt het nou nog lang.
Hoor es even, ik lig net te dromen.
Of “Short dick man”, dat was ook lekker expliciet 
Zal ik er dan nog ff in komen met het verhaal dat ik als 8 jarig meisje op de camping playback wedstrijd ‘short dick man’ heb geplaybackt met volle overtuiging? Bij het inschrijven werd er nog aan me gevraagd of ik wist waar het liedje over ging, ik had geen idee natuurlijk. Er was zelfs videomateriaal van mijn optreden, toen m’n opa dat naderhand terug zag zei hij ‘ooh ja dat gaat over een kleine dikke man’. Echt 
🤦🤦
Of Candy Shop 50 cent 
Conclusie wij deden precies t zelfde als nu. Alpeen hadden wij lelijke outfits en geen internet.
haha je opa 
Toen ik een jaar of 8 was speelde ik klarinet en heb ik eens underneath your clothes van Shakira op de muziek meegespeeld tijdens een kerkdienst 
Dat was ik de vorige vlog al… beetje too much. Als dat deze vlog weer zo is dan sla ik hem ff over
Boom boom boom van de Vengaboys vond ik geweldig. Wist ik veel wat zij impliceerden
Ik ging optreden in groep 8 op Let’s talk about Sex van Salt-n-Pepa 
Ik vind het zo irritant dat Lotte op die tank klimt voor een fucking insta foto terwijl er gewoon staat dat het niet mag. Vind het echt aso, doe normaal…
Groep 8 musical: Lolita
Inclusief enorme heupbewegingen