Merk is sowieso geregistreerd in de Benelux.
Alleen dan lucratiever. Jenny heeft nog echt dingen gemaakt waarvan ik dacht: veel moeite. Dit is gewoon lekker inkopen, yuppenmillenialbabynaampje erop, prijsje erop, verhaal verzinnen over hoe je al maanden mee bezig bent en dan direct verdienen.
Ik zag wel dat Sophia Mae BV al vanaf oktober 2020 bestaat. Maar het lijkt inderdaad meer op wat jij zegt, dus waar ze dan al die maanden precies mee bezig is geweest?
mijn biggest flex is dat ik gewoon bijna geen nederlandse tiktoks zie op mn fyp, vind ze allemaal cringe
Zij is op tiktok echt net een vrouw van 40 die hip probeert te doen.
Haha ik heb dat gedaan met Saar (uiteraard)
Haha ja precies. En nu met die parfumspray random sprayen en krampachtig proberen het merk in beeld te brengen wat niet lukt. Ik snap dat elke scheet van haar geliked wordt maar dit sloeg ook helemaal nergens op.
Oh shit
Hier zitten volgens mij ook Eamon & Bec kijkers. Ik zie net voorbij komen dat Bec borstkanker heeft Echt vreselijk
Jamie Li heeft dus gepost dat ze in een sleur zit en daardoor geen vlog kan plaatsen. Neem aan dat het hele Voice verhaal daar ook wel zân effect op heeft. Ben benieuwd of ze er nog wel iets over gaat zeggen in de vlog, als die er nog komt.
Ja echt heel erg. Maar begreep ik het nou goed dat ze eerst dachten dat het allemaal erg meeviel en een stage zero was, en dat het later toch erger bleek?
Echt sneu
Dit gebeurt wel vaker, ze is ook een paar keer gestopt met vloggen. Weet niet of the Voice perse invloed heeft. Haar man deed redactie van het digitale gedeelte geloof ik?
Ja klopt! Het bleek ineens stage 3 te zijn ipv niks aan de hand maar voor de zekerheid halen we het knobbeltje weg
Misschien al besproken maar zie net dit filmpje
In samenwerking met die moeder van Jipp Heldoorn. De docent in mij schreeuwt echt aaaaahhhhhh
Jemig, zij zitten echt in een rotperiode in hun leven. Niet lang geleden hun beste vriendin verloren en nu dit weer. Echt sneu. Hopelijk slaan de behandelingen aan.
Ik mag toch hopen dat iedere school en/of docent die zichzelf serieus neemt niet in deze marketing onzin meegaat, ik ben echt coach-moe.
Hoe ze alleen al praat, zo zalvend
Influencers normaal gesproken wanneer ze reclame maken voor een scheermes: âdit mes scheert prima, pakt alle kleine haartjes mee en wordt niet snel botâ
Dee wanneer ze reclame maakt voor een scheermes: âhet design van het mes past perfect bij onze badkamerâ
Nou meid ik ga alvast voor de kruidvat liggen
Haar manier van praten en doen zit zo in mijn allergie en ook allemaal reacties van ouders die aangeven het te gaan doorsturen naar de school van hun kind. Zou daar klaar mee zijn als docent, al die ongevraagde adviezen/tips van mensen die het denken allemaal beter te wetenâŠ
Quelle horreur