Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Wij gingen als 10 jarigen helemaal los op Horny van Mousse T. Natuurlijk geen idee wat er gezongen werd

6 likes

Ik heb een uitvoering gedaan van mijn dansschool op ‘don’t stop - wiggle wiggle’ :sweat_smile:

Google die tekst maar eens

9 likes

Aaah frizzle sizzle was the shizzle!!!

Zeven uur, je moet je bed uitkomen.
Je moeder staat te schreeuwen op de gang.
Zeg meisje duurt het nou nog lang.
Hoor es even, ik lig net te dromen.

7 likes

Of “Short dick man”, dat was ook lekker expliciet :sweat_smile:

10 likes

Zal ik er dan nog ff in komen met het verhaal dat ik als 8 jarig meisje op de camping playback wedstrijd ‘short dick man’ heb geplaybackt met volle overtuiging? Bij het inschrijven werd er nog aan me gevraagd of ik wist waar het liedje over ging, ik had geen idee natuurlijk. Er was zelfs videomateriaal van mijn optreden, toen m’n opa dat naderhand terug zag zei hij ‘ooh ja dat gaat over een kleine dikke man’. Echt :see_no_evil::see_no_evil:đŸ€ŠđŸ€Š

47 likes

Of Candy Shop 50 cent :lollipop:

7 likes

Conclusie wij deden precies t zelfde als nu. Alpeen hadden wij lelijke outfits en geen internet.

36 likes

haha je opa :joy:

Toen ik een jaar of 8 was speelde ik klarinet en heb ik eens underneath your clothes van Shakira op de muziek meegespeeld tijdens een kerkdienst :joy:

48 likes

Dat was ik de vorige vlog al
 beetje too much. Als dat deze vlog weer zo is dan sla ik hem ff over

3 likes

Boom boom boom van de Vengaboys vond ik geweldig. Wist ik veel wat zij impliceerden

14 likes

Ik ging optreden in groep 8 op Let’s talk about Sex van Salt-n-Pepa :woman_shrugging:t3:

9 likes

Ik vind het zo irritant dat Lotte op die tank klimt voor een fucking insta foto terwijl er gewoon staat dat het niet mag. Vind het echt aso, doe normaal

30 likes

Groep 8 musical: Lolita
Inclusief enorme heupbewegingen
:see_no_evil:

7 likes

Lekker geloofwaardig dit :stuck_out_tongue_winking_eye:
Favoriete jurk bij 8 graden buiten :ok_hand:t3:

25 likes

Suggereert Vera nou dat ze, ondanks dat ze geen rijbewijs heeft, in de Tesla gereden heeft? Ik snap dat dat ding automatische piloot heeft, maar toch.

2 likes

Is ze nog teruggekomen op dat walgelijke misbruik van die tags, of is ze gewoon echt een eikel?

8 likes

Automatische piloot is toch alleen die functie die je op de snelweg mag gebruiken (dat hij in de baan blijft en afstand houdt van andere auto’s) en niet self driving. Als ik het goed heb begrepen mag self driving toch (nog) niet?

4 likes

Waarschijnlijk gewoon een rondje op een lege parkeerplaats

14 likes

Volledig self driving mag inderdaad nog niet. Auto-pilot van Tesla kun je overal aanzetten waar mogelijk (betekent: duidelijke lijnen op de weg), dus ook bij 30km/u als je wilt.
Het is natuurlijk wel een auto waarbij je ook niet hoeft te schakelen enzo, maar lijkt me toch best gevaarlijk, want je weet ook niet goed hoe te sturen etc. Laat staan anticiperen op ander verkeer.

9 likes

Maar daarom lijkt het me ook sterk dat Vera dat gedaan zou hebben? Die vindt autorijden toch juist heel eng?

5 likes