Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Lekker geloofwaardig dit :stuck_out_tongue_winking_eye:
Favoriete jurk bij 8 graden buiten :ok_hand:t3:

25 likes

Suggereert Vera nou dat ze, ondanks dat ze geen rijbewijs heeft, in de Tesla gereden heeft? Ik snap dat dat ding automatische piloot heeft, maar toch.

2 likes

Is ze nog teruggekomen op dat walgelijke misbruik van die tags, of is ze gewoon echt een eikel?

8 likes

Automatische piloot is toch alleen die functie die je op de snelweg mag gebruiken (dat hij in de baan blijft en afstand houdt van andere auto’s) en niet self driving. Als ik het goed heb begrepen mag self driving toch (nog) niet?

4 likes

Waarschijnlijk gewoon een rondje op een lege parkeerplaats

14 likes

Volledig self driving mag inderdaad nog niet. Auto-pilot van Tesla kun je overal aanzetten waar mogelijk (betekent: duidelijke lijnen op de weg), dus ook bij 30km/u als je wilt.
Het is natuurlijk wel een auto waarbij je ook niet hoeft te schakelen enzo, maar lijkt me toch best gevaarlijk, want je weet ook niet goed hoe te sturen etc. Laat staan anticiperen op ander verkeer.

9 likes

Maar daarom lijkt het me ook sterk dat Vera dat gedaan zou hebben? Die vindt autorijden toch juist heel eng?

5 likes

Nou idd, maar toch een essentieel verschil!

Wat ben ik blij dat ik mijn dansjes op boom boom boom van de venga boys of sec on the beach alleen kan delen als lachwekkende ankedote en het niet te pas en te onpas gezien online gezien en besproken kan worden.

4 likes

Heeft iemand dit kastje al gevonden op de Ikea site? Mignon heeft gedeeld dat ie onder de categorie lijsten staat maar die bestaat dus niet. En ik moet dit ding nu echt hebben.

6 likes

Zou het onder spiegels staan misschien?

5 likes

Gevonden! GRIMSTORP Spiegel, acrylaat, 18x24 cm - IKEA

10 likes

Deze?

6 likes

@Loempia Helden! <3

3 likes

Ik had een vengaboys cd toen ik in groep 2 zat. Mocht gewoon van mijn moeder. En dan ging ik met vriendinnetjes meezingen en dansen

4 likes

Hihihihihihihi.

28 likes

Tering wat dom

En zou ze in een museum ook van alles aanraken

10 likes

Wie weet. Alles voor the gram!

3 likes

American tries "American" Food in the Netherlands - YouTube David probeert Amerikaanse eten wat hier in de Nederlandse supermarkten kunt kopen :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Ze moest het toch altijd hebben van de filmpjes met Rutger, maar om nou te zeggen dat hij veel beter is.
Volwassen mensen die een soort rolletje spelen en de meest infantiele videos maken waarbij ze het laten blijken alsof het leven een soort spelletje is. Hij en zijn vriend worden rijk door geld te verspillen, met die rare “challenges”…daar zou ook een keer aandacht voor moeten komen.

14 likes

Ik vond dat 24fur kitchen enzo altijd leuk. Maar hij is zich toen ineens gaan richten op het jongere publiek.
Net weer even op zijn kanaal gekeken maar heel raar al die video’s vind ik. Die thumbnails ook, op iedere foto exact dezelfde gezichtsuitdrukking. Vind het een beetje creepy.

14 likes