lol wat is jouw eigen forumnaam dan
âFebrrgruahriejâ
Het accent, de setting, de haren.
Ticking all the boxes
Nou kijk de reacties maar eens echt heftig
Ik ben toch zo zo zo benieuwd welk âbewezen (wetenschappelijk) programmaâ ze hier gaan inzetten. En of bewezen wetenschappelijk hetzelfde is als bewezen effectief want dat lijkt me nogal een relevant verschil.
Zeer interessant ook hoe één programma directeuren, docenten, ouders en oprichters gaat helpen. Iets wat zegmaar bij mij stress verlaagt maar ook bij mijn teamleider en toevallig ook bij het college van bestuur. Nice.
Ze doet me denken aan Roos van Kopen Zonder Kijken.
Ahh ik vind die filmpjes altijd extra kut als ze van een luxe resort zijn opgenomen. Alsof ze ter plekke denken, oh hoe ga ik deze dure vakantie terug verdienen?
Jaa dat doet niet veel goeds voor de gunfactor vind ik.
Ook zo bijzonder al die opvattingen over het verbeteren van onderwijs en de oplossing zonder zelf in het onderwijs te zitten? En indd vanaf je zonnige resort @Max
En indd @Shaaar misschien zie ik cursus haar volgend jaar in de medilex/CPS foldertjes die altijd op werk liggen
Godsamme, wat een gezwets. Die eerste zin al. DANKBAARHEID IS GEEN EMOTIE
Dit soort figuren ruiken ook gewoon geld door die bakken (corona)geld die nu het onderwijs instromen. Door het lerarentekort komt dat geld nu veel bij dit soort externe partijen terecht. Om te janken.
En dan niet eens even die blouse strijken
Ik vind het echt raar en onsympathiek om zo in te hakken op iemands taalgebruik. Of het nou moeilijk taalgebruik is of grammaticaal incorrect of Latijn of Limburgs; het is altijd een manier om iemand de mond te snoeren.
Ik denk dat @Konijntje gewoon inspeelt op de grap dat Latijnse woorden gebruikt werden op t forum, en dat het dan nu opeens Frans is. Neem niet alles altijd zo serieus mensen.
Ze poste pas een passief agressieve comment over Latijn gericht aan nescio in het forumergernissentopic dus ik denk het niet, maar anders ben ik benieuwd naar de grap
Ja ik vond ook dat er best veel tijd tussen alles zat! Ik heb het van dichtbij met een goede vriendin mee gemaakt en bij haar ging alles in sneltrein vaart.
En wat super fijn dat je sinds december schoon bent
Oh dat was geen grap maar een saaie poging tot rellen.
Misschien kunnen mân kids dan ook gewoon de antwoorden van hun sommen LOAâen. Dan verschijnen die vanzelf in hun schrift!
Ja een panacee zou fijn zijn.
Ik mis blijkbaar weer inside info:P
Door âzakelijke omstandighedenâ woont Willem Huismuts nu op het wilde padje. Wat kan daar nou de reden voor zijn?
Ik zet mân geld in op een flink belastingvoordeel.