Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Nou idd, maar toch een essentieel verschil!

Wat ben ik blij dat ik mijn dansjes op boom boom boom van de venga boys of sec on the beach alleen kan delen als lachwekkende ankedote en het niet te pas en te onpas gezien online gezien en besproken kan worden.

4 likes

Heeft iemand dit kastje al gevonden op de Ikea site? Mignon heeft gedeeld dat ie onder de categorie lijsten staat maar die bestaat dus niet. En ik moet dit ding nu echt hebben.

6 likes

Zou het onder spiegels staan misschien?

5 likes

Gevonden! GRIMSTORP Spiegel, acrylaat, 18x24 cm - IKEA

10 likes

Deze?

6 likes

@Loempia Helden! <3

3 likes

Ik had een vengaboys cd toen ik in groep 2 zat. Mocht gewoon van mijn moeder. En dan ging ik met vriendinnetjes meezingen en dansen

4 likes

Hihihihihihihi.

28 likes

Tering wat dom

En zou ze in een museum ook van alles aanraken

10 likes

Wie weet. Alles voor the gram!

3 likes

American tries "American" Food in the Netherlands - YouTube David probeert Amerikaanse eten wat hier in de Nederlandse supermarkten kunt kopen :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Ze moest het toch altijd hebben van de filmpjes met Rutger, maar om nou te zeggen dat hij veel beter is.
Volwassen mensen die een soort rolletje spelen en de meest infantiele videos maken waarbij ze het laten blijken alsof het leven een soort spelletje is. Hij en zijn vriend worden rijk door geld te verspillen, met die rare “challenges”…daar zou ook een keer aandacht voor moeten komen.

14 likes

Ik vond dat 24fur kitchen enzo altijd leuk. Maar hij is zich toen ineens gaan richten op het jongere publiek.
Net weer even op zijn kanaal gekeken maar heel raar al die video’s vind ik. Die thumbnails ook, op iedere foto exact dezelfde gezichtsuitdrukking. Vind het een beetje creepy.

14 likes

Ja “vroeger” vond ik zijn video’s echt leuk om te kijken. Zoals de Eurovisie songfestival video’s en inderdaad 24fur kitchen. Maar nu hij zo’n hysterische kant op gegaan. Echt voor jongere kids, ook veel Amerikaanse yters doen dit.

17 likes

En ik zit weer vol verbazing naar haar nieuwste instastories te kijken. Ze (celinecharlotte) wil nu met een louche (haar woorden) hypotheekverstrekker een huis van 2 miljoen (!!) kopen voor zichzelf en een huis van 1 miljoen die ze dan wil verhuren als airbnb. De business gaat zeker goed bij haar :astonished:

6 likes

Ja als 2000 euro per maand vangen voor haar de moeite van verhuren niet waard is gaat het zeker goed met de zaken

Ik heb ook veelvuldig gedacht dat ik echt zo’n mazzel heb gehad dat zelfs mijn studententijd viel in een tijd dat de smartphones net in opkomst voor het grote publiek waren.

We hadden wel digitale camera’s (hoewel ik ook nog van die hele schattige briefjes heb met nabestellingen van analoge foto’s) maar mijn foto’s van themafeestjes zoals “Boeren en hoeren” zijn niet online beland.

16 likes

Quite schreef een geestig stuk over Insta coaches.

Celine Charlotte en Suz van Schaik komen ook aan bod

10 likes

Haha doet me denken aan een schoolfeest op de middelbare met Halloweenthema. Iedereen had allemaal vampierenkostuums enz maar ik had dat allemaal niet en geen tijd meer om iets te halen dus ik in in een zwarte top met veel kant (eigenlijk dus gewoon gothic ipv halloween) die kant op maar er was niks engs aan. Onderweg nog met roodbruin oogpotlood een lidteken van wenkbrauw tot over mijn oog gemaakt als wanhoopsdaad en wat gebeurt er…blijkbaar was het overtuigend genoeg want iedereen dacht dus dat ik echt een snee over m’n halve hoofd had (context: het was donker en iedereen was 14 :sweat_smile:)

9 likes

Klopt, voor Celine Charlotte kan het best anders liggen, daarvoor is ook aandacht. Ik ben benieuwd naar het hele artikel maar daar moet dus de quote voor gekocht worden a 10 euro.
Er staat overigens ook een stuk over Yvonne Coldeweijer in dus wellicht is het de moeite waard :rofl:

Heeft iemand de quote thuis liggen??

7 likes