Ja “vroeger” vond ik zijn video’s echt leuk om te kijken. Zoals de Eurovisie songfestival video’s en inderdaad 24fur kitchen. Maar nu hij zo’n hysterische kant op gegaan. Echt voor jongere kids, ook veel Amerikaanse yters doen dit.
En ik zit weer vol verbazing naar haar nieuwste instastories te kijken. Ze (celinecharlotte) wil nu met een louche (haar woorden) hypotheekverstrekker een huis van 2 miljoen (!!) kopen voor zichzelf en een huis van 1 miljoen die ze dan wil verhuren als airbnb. De business gaat zeker goed bij haar 
Ja als 2000 euro per maand vangen voor haar de moeite van verhuren niet waard is gaat het zeker goed met de zaken
Ik heb ook veelvuldig gedacht dat ik echt zo’n mazzel heb gehad dat zelfs mijn studententijd viel in een tijd dat de smartphones net in opkomst voor het grote publiek waren.
We hadden wel digitale camera’s (hoewel ik ook nog van die hele schattige briefjes heb met nabestellingen van analoge foto’s) maar mijn foto’s van themafeestjes zoals “Boeren en hoeren” zijn niet online beland.
Quite schreef een geestig stuk over Insta coaches.
Celine Charlotte en Suz van Schaik komen ook aan bod
Haha doet me denken aan een schoolfeest op de middelbare met Halloweenthema. Iedereen had allemaal vampierenkostuums enz maar ik had dat allemaal niet en geen tijd meer om iets te halen dus ik in in een zwarte top met veel kant (eigenlijk dus gewoon gothic ipv halloween) die kant op maar er was niks engs aan. Onderweg nog met roodbruin oogpotlood een lidteken van wenkbrauw tot over mijn oog gemaakt als wanhoopsdaad en wat gebeurt er…blijkbaar was het overtuigend genoeg want iedereen dacht dus dat ik echt een snee over m’n halve hoofd had (context: het was donker en iedereen was 14
)
Klopt, voor Celine Charlotte kan het best anders liggen, daarvoor is ook aandacht. Ik ben benieuwd naar het hele artikel maar daar moet dus de quote voor gekocht worden a 10 euro.
Er staat overigens ook een stuk over Yvonne Coldeweijer in dus wellicht is het de moeite waard 
Heeft iemand de quote thuis liggen??
Hahaha ik bekijk nu haar stories en ze zegt: ‘Als je denkt dat de huizenmarkt in Amsterdam hot is: hier compete je met alle billionairs van de VS’
Lol dat is toch ook alleen maar omdat jezelf miljonair bent. Echt sneu voor dr ja.
Ik volg haar niet maar hoezo kan zij eigenlijk een huis kopen in de VS? Ze heeft toch geen verblijfsvergunning lijkt mij?
Inspirerend 
Anna heeft haar haar korter geknipt. Dit staat haar goed vind ik. En een stuk beter dan het dode haar wat ze hiervoor had, zo zonde dat ze het ooit heeft laten blonderen in een snel tempo. Ze had zulk mooi en gezond haar.
Huh nu tagt ze L’Oréal weer en ze heeft ook een spon lopen met Kerastase. Snap sowieso niet dat zij spon had met haar merken aangezien haar eigen haar zo dood als een pier was. Pre blonde snap ik het, maar nu. 
Ik dacht juist dat ze graag kort haar wilde en daardoor yolo haar haar had gebleekt? Omdat ze het toch wilde afknippen.
Naar eigen zeggen “ik heb een louche lener gevonden die mij geld wil lenen ookal ben ik geen Amerikaan”
Echt, hoe krijg je dit je (insta)strot uit? 
Ben echt een beetje verliefd op Brad hoor. Volgens mij echt een van de liefste en talentvolste YouTubers. Deze video ook weer, zo geduldig en begripvol. Hij stelt gewoon nooit teleur.
(En nu ben ik bang dat iemand met iets problematisch komt waar ik niet vanaf weet
)
Haha ik vind hem ook altijd zo’n schatje! Ook toen hij wel eens van die video’s deed waarin hij advies gaf aan mensen (kijkers denk?, weet niet meer precies wat de context was), was ie zo positief en lief over die meiden.
Nou ik heb wel eens tiktoks gezien van mensen die met hem gewerkt hebben die zeggen dat het gewoon een show is 
En dat hij eigenlijk helemaal geen kapper is en wat hij zegt vaak niet klopt
Ga dan niet naar de beautyguru subreddit
Leugens!!! Leave Brad alone 
@Schaakmat afgaande van dat forum is elke YouTuber de duivel 
Verdenken jullie hem van fake zijn? Ik kan het mij gewoon niet voorstellen.
Ja totaal, ik vind hem in zijn videos ook een mean girl vibe hebben