Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Hmmm Dit intrigeert me.
Maar misschien is het zo simpel als; er moet daar 24 uur oer dag iemand aanwezig zijn en ze hebben geen zin om daarvoor te betalen.

Ik kan me geen zakelijke belastingvoordelen bedenken?

En het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze op deze manier alleenstaande ouder toeslag proberen te innen.

6 likes

redelijk irrelevant en op de man af, maar deze combinatie van dat haar, de bruin uit een potje wenkbrauwen en te contrasterende mascara/eyeliner vind ik zo lelijk. echt die Chantal Janzen look. poldeur glameur

4 likes

Maar dat deed haar vader toch? Ik volg haar verder ook niet maar van wat ik hier las dacht ik dat hij soort van de conciërge was.

9 likes

Wat zou een belastingvoordeel kunnen zijn in die situatie?

5 likes

Nee haar vader is helaas niet meer betrokken bij Hwp. Hij werd helemaal gek van hun hipster (ongeorganiseerde) manier van werken

9 likes

Ik zat me even heel erg af te vragen waar ik haar naam van kende maar volgens mij weet ik het weer: van een podcast van ons aller Giel Beelen
(vraag me niet waarom ik daar niet op het kruisje rechtsboven klik).

5 likes

Misschien dat ze niemand kunnen vinden die het wil beheren. Krappe arbeidsmarkt en het is heel afgelegen. En ze smijten met geld tijdens zo’n verbouwing, terwijl ze ook nog een hotel in zuid-Afrika willen kopen? Scheelt ook weer duizenden euro’s.

7 likes

Het huis in Den Bosch op naam van Huismuts en het Wilde Huis op naam van Willem zodat je twee keer hypotheekrenteaftrek krijgt? Ik lul maar wat hoor misschien is het gewoon 24u per dag aanwezig zijn idd.

4 likes

Vakantiepark is met 3 mensen gekocht dus staat op beide namen. Verder mag je op een vakantiepark vaak niet permanent wonen en is een inschrijving dus niet mogelijk en sws onhandig met post etc. Dus denk dat het allemaal wel meevalt

3 likes

Zij praat echt precies als Elise Schaap die Nikkie Plessen nadoet.

5 likes

Als het park jouw eigendom is mag je er vaak wel wonen. Alleen de andere mensen die een huisje op het park hebben gekocht of gehuurd mogen dit vaak niet.

6 likes

Ik zou eigenlijk eerder denken dat het een relatie keuze is ipv een financiële keuze. Of gemak ofzo dat ze niet iemand extra hoeven in te huren die daar kan zijn. Oké dat is dan wel financieel goed verhaal van mij

5 likes

Haha ja het is wel open voor speculatie zo… anders konden ze net zo goed zeggen ‘omdat we tijdelijk geen parkbeheerder hebben’. Het ‘miss you’ ligt er ook ineens muy dikker op, maargoed speculatie…

8 likes

Ook zelfs de datum erbij, alsof iemand het boeit of hij 6 of 12 januari daarheen ging haha

7 likes

Behalve als ze #bosbabe zijn. Dan mag het vaak weer wel :herb:

4 likes

Ja, geloof het ook ja. In sommige gemeenten (dat zal daar dus zo zijn) mag je er wel 365 dagen per jaar zijn, maar er niet wonen (dus je moet ergens anders ingeschreven staan).

6 likes

Ik denk eerder dat hij daar woont zodat hij niet iedere dag op en neer hoeft, maar belasting of relatieproblemen zou ook kunnen natuurlijk.

9 likes

Ja of hij vindt de wc-bril daar lekkerder zitten. Wie zal het zeggen!

36 likes

Haha! Of dat natuurlijk. Dat laatste was ook ironisch bedoeld. Ik denk dat er helemaal niets spannends aan de hand is. Als dat wel zo zou zijn, zou ze het niet posten neem ik aan.

1 like

Ik denk dat hij daar gewoon zit omdat ze mega druk aan het klussen zijn en dat dan gewoon handig is, en het een beetje interessantdoenerij van Ras is om het dan zo te omschrijven. Maarja die datum zo specifiek benoemen vind ik wel vreemd haha

5 likes