Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Kwam laatst iets over voorbij bij lifeofyvon.

Anna had samen met een ander een insta live vanwege een campagne. Anna vroeg iets over getallen in beeld, waarop de ander zei: links staat het aantal viewers. Anna: oh, dat is 2k en de ander: ik heb er 40k (niet exacte getallen, maar bij benadering van wat ik me herinner)

8 likes

Wauw ja, dat was zo ongemakkelijk. Ging over aantal likes oid. De ander had veel meer en toen zei Anna: ja leuk. Heel. Heel.

4 likes

Ik heb toch geklikt. :cry: → :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart:

6 likes

Kerestase valt ook onder l’oreal.

3 likes

Ik volg haar nu ongeveer een maand nav post over haar op dit forum, maar moet haar nageven: ze weet zichzelf wel te verkopen. Ik durf wel te zeggen dat mijn hoofd niet zoals die van haar werkt als ik haar stories zie en denkbeelden lees.

3 likes

Ik vraag me dit ook elke keer af. Nouja, je kan een huis kopen zonder verblijfsvergunning maar normaal kan je maar 3 maanden blijven en in een heel jaar niet langer dan 6 maanden. Maar ze is nu al sinds september aaneengesloten in Amerika dus ze zal wel een visum hebben. Maar ze geeft daar geen antwoord op in de comments.

3 likes

Holy fuck wat een lelijke tas. En dat voor 75 euro! :face_with_raised_eyebrow:

16 likes

Lijkt wel een kussensloop met een hengsel

53 likes

Ja, precies dat inderdaad. Ben zeer benieuwd naar het verhaal achter dat visum.

7 likes

Heeft ze dual nationality? Of is ze tussendoor een paar dagen naar Canada/Mexico geweest en daarna weer Amerika in?

4 likes

Ik heb er heel weinig verstand van, maar zou ze geen Investment-Based Green Card krijgen?

6 likes

Misschien gaan ze ook nog circle scarves verkopen

5 likes

Ik kijk ook regelmatig zijn filmpjes, maar nadat ik ee vandeweek een keek waarin hij advies gaf over krullend haar en zei dat je het niet nat, maar droog moet borstelen neem ik zijn adviezen met een korreltje zout

8 likes

Dubbel paspoort zou kunnen, dat weet ik niet! Ook als ze tussendoor eruit gaat mag je niet langer dan 6 maanden in totaal blijven, dus dan zou ze binnenkort toch weg moeten? :thinking: En ze zijn ook mega streng want toen ik 3 maanden ging kwam ik er bijna al niet in haha.

Met dit visum moet je minimaal 10 Amerikaanse werknemers inhuren, dat heeft ze niet toch? Ben wel echt benieuwd en ook wel apart dat ze er niks over zegt. Vooral nu met corona is het lastig om een visum te krijgen. Mijn eigen afspraak voor verlenging van mijn verblijfsvergunning is met 18 maanden uitgesteld omdat ze zo achter lopen!

3 likes

Ohhh deze meiden, ze intrigeren mij Ʃnorm!
Zullen ze nou echt iets verdienen aan die lelijke meuk? Hebben ze volgers gekocht? Wat willen ze precies uitstralen. Waarom zijn ze zo hallucinerend?

9 likes

Ik heb een intense afkeer voor piramidespelbusinesscoaches, maar Celine Charlotte is volgens mij echt anders.
Ik heb een cursus van haar gevolgd over hoe je meer in de media komt en die vond ik echt goed. Was geloof ik een jaar geleden 100 euro, voor iets van 1,5 uur content. Dubbel en dwars het geld waard, ik heb even gekeken en hij is nu 150 euro en dat vind ik nog steeds goedkoop voor wat ik ervan geleerd heb.

Ik vind het ook inspirerend van haar dat ze er altijd op hamert dat dingen niet perfect hoeven zijn, omdat perfectionisme enorm in de weg kan zitten van productiviteit en groei. Dat leeft ze ook echt; die cursus die ik deed was qua hoe het opgenomen en ge-edit best een beetje rommelig, en ik vind het dus echt heel goed om te zien dat ze die dan dus wel gewoon in de verkoop slingert (inmiddels heeft ze m overigens wel opnieuw opgenomen).

6 likes

Na een klein beetje onderzoek vond ik een interview/podcast met Celine Charlotte waarin ze zegt een journalisten visum voor Amerika te hebben gekregen omdat dat het makkelijkste en snelste was. Ze heeft een achtergrond als journalist bij NRC.

3 likes

Ohh ik kom deze meiden weleens tegen in m’n feed en ik ben gewoon op een rare manier gefascineerd door ze. Die mega ongemakkelijke filmpjes, de vreemde outfits, te hard hum best doen om boho te zijn… ik snap het gewoon niet.

11 likes

Maar zouden mensen hen serieus volgen of inderdaad vooral uit fascinatie of om te cringen?
Ik vind het ook mega weird hoe ze doen, maar daardoor zit ik wel die reels te kijken.
Is het ook een trend om er full glam uit te zien en zonder oog make-up? Ik zie dat vaker op insta, en bij hun ook, iets klopt er dan naar mijn gevoel niet, lijken ze ook ouder/ heel moe door.
Beetje the Olsen twins vibe.

Edit: WAT is dit ook…?? Die telefoonhangers

Samenvatting

7 likes

Mijn migrantenouders begrepen niks van Sinterklaas, dus ik ken de teleurstelling niet die je als kind voelt als je ontdekt dat ie niet bestaat. Maar ik gok zomaar dat het heeeeeel dicht bij mijn gevoel nu ligt :weary::disappointed_relieved:

10 likes