Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ben in tweestrijd met mezelf nu

4 likes

Laat ik het nog wat moeilijker maken :smiling_imp:

14 likes

Ik ook. Ik twijfel of ik de reddit naar mn vriend ga sturen die fan is van hem en al zn haar advies serieus neemt. Of dat ik hem lekker in brad laat geloven😂

2 likes

Ik kan me ook een post van @VickyViolence herinneren over Brad Mundo, en sindsdien kijk ik hem ook niet meer haha

1 like

Haha in de video waarin hij professionele haarverf vergelijkt met de doe-het-zelf doosjes uit de supermarkt, kon je zien dat hij per ongeluk de twee oefenhoofden had verwisseld. Toen prees hij de dure haarverf de hemel in terwijl hij zijn handen door de prachtig geverfde haren haalde van de oefenpop die de DIY-treatment kreeg
 Oeps :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

En hij claimde dat zijn eerste product vegan was, terwijl dat niet het geval was. En had het Cruelty Free logo (leaping bunny) gewoon van Google gehaald en op de verpakking geplakt. Terwijl je zo’n logo wel gewoon moet verdienen, natuurlijk.

Oh en hij heeft Snitchery’s haar he-le-maal verkloot. Hij kan amper echt knippen/verven, en kroeshaar weet hij helemaaaaal geen weg mee.

Dit was mijn Ted talk, ik hoop dat je er wat aan hebt gehad.

22 likes

Haha, als je iemand graag kijkt, vooral niet hier noemen :sweat_smile:

13 likes

En dingen die hij zei over kroeshaar waren ook niet juist en limiet denigrerend.

21 likes

Kwam laatst iets over voorbij bij lifeofyvon.

Anna had samen met een ander een insta live vanwege een campagne. Anna vroeg iets over getallen in beeld, waarop de ander zei: links staat het aantal viewers. Anna: oh, dat is 2k en de ander: ik heb er 40k (niet exacte getallen, maar bij benadering van wat ik me herinner)

8 likes

Wauw ja, dat was zo ongemakkelijk. Ging over aantal likes oid. De ander had veel meer en toen zei Anna: ja leuk. Heel. Heel.

4 likes

Ik heb toch geklikt. :cry: → :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart: :broken_heart:

6 likes

Kerestase valt ook onder l’oreal.

3 likes

Ik volg haar nu ongeveer een maand nav post over haar op dit forum, maar moet haar nageven: ze weet zichzelf wel te verkopen. Ik durf wel te zeggen dat mijn hoofd niet zoals die van haar werkt als ik haar stories zie en denkbeelden lees.

3 likes

Ik vraag me dit ook elke keer af. Nouja, je kan een huis kopen zonder verblijfsvergunning maar normaal kan je maar 3 maanden blijven en in een heel jaar niet langer dan 6 maanden. Maar ze is nu al sinds september aaneengesloten in Amerika dus ze zal wel een visum hebben. Maar ze geeft daar geen antwoord op in de comments.

3 likes

Holy fuck wat een lelijke tas. En dat voor 75 euro! :face_with_raised_eyebrow:

16 likes

Lijkt wel een kussensloop met een hengsel

53 likes

Ja, precies dat inderdaad. Ben zeer benieuwd naar het verhaal achter dat visum.

7 likes

Heeft ze dual nationality? Of is ze tussendoor een paar dagen naar Canada/Mexico geweest en daarna weer Amerika in?

4 likes

Ik heb er heel weinig verstand van, maar zou ze geen Investment-Based Green Card krijgen?

6 likes

Misschien gaan ze ook nog circle scarves verkopen

5 likes

Ik kijk ook regelmatig zijn filmpjes, maar nadat ik ee vandeweek een keek waarin hij advies gaf over krullend haar en zei dat je het niet nat, maar droog moet borstelen neem ik zijn adviezen met een korreltje zout

8 likes