Nog thanks voor deze tips! Vooral Caroline vind ik echt super leuk. Paige is iets teveel Kelly Cutrone voor mijn smaak haha
Ik dacht dat Diana van DisforDazzle gestopt was als influencer, maar ze heeft nog steeds betaalde samenwerkingen op instagram. Blijkbaar is ze alleen gestopt met youtube dan? Wel jammer, ik neem aan dat die studentenkamermakeovers met Rataplan ook niet meer terugkomen.
Ik dacht ook dat ze was gestopt met alles dus had precies hetzelfde
Ik deze post had ze dat toen een soort van gezegd maar wordt het ook niet echt uit duidelijk
Wel de lusten niet de lasten
Was zij niet alleen gestopt met youtube.
Ze schrijft YouTube/influencer maar dat ze op insta nog wel āzal delen hoe haar nieuwe avontuur eruit zal zienā aka die bloemen business die ze aan het opzetten is met haar zus denk ik?
Aahh vind het wel jammer, vond haar altijd een van de weinige echt leuke youtubers. Maar voor haar fijn dat ze deze beslissing heeft gemaakt. Zie dat de post ook al van 3 weken terug is. Volg haar wel op insta maar had hem even gemist denk ik.
Ja zo had ik het ook opgevat, maar ze heeft nu dus gesponsorde posts dus dan ben je nog influencer, dus blijkbaar niet.
@Soy.peor ja blijkbaar
Amber van LA Sisters heeft sindskort een hondje en hij heet⦠money
En hij moest wel lekker klein zijn zodat 'ie mee kan naar LA en uit eten
Ik vond haar filmpjes Hostel Hoppen zo leuk altijd.
En zodat ze dan kan zeggen āIā ve got money in my pocketā?
Ge wit ooit nooit nie!
Bonnie post een foto genomen in een restaurant op Instagram met āwe mogen weerā
Echt hou op hoor

My goooooooood. Stop voor 2 sec een stokje in je neus en je mag wel mevrouw eilish. Wat zijn dat voor figuren die denken dat influencers wat moeten met hun zielige probleempjes
Een groot deel wil niet. Stelletje fuckers
Iedereen mag. Maar daar moet je wel wat voor doen.
Ik ken haar en zij is chronisch ziek. Dus voor haar is een eventuele besmetting heel gevaarlijk⦠maar waar ze dan wel op wacht?
Je kunt dit ook lezen als: āeen groot deel van de mensen mag nog steeds nietā. Dat vind is wel logischer als je chronisch ziek bent. Dan wordt je nu gewoon voor de leeuwen gegooid.
Bij Ik vrouw van jou barst het van de comments met: āNou wij ongevaccineerden/QR weigeraars mogen helemaal niks ā En zij reageren op alles met "Ahhh ja echt zo rot voor jullie, we hopen dat alles snel gewoon open wordt gegooid
" Echt wtf.
Ja zo lees ik het ook⦠hoe kan je het nog meer lezen dan?
Oh als in activiteiten? Nee ze bedoelt mensen toch?