Het andere YouTubers/bloggers topic #19

En ze vragen ook gewoon iets van 80 euro voor die telefoonkoorden!

5 likes

Gaat heel snel want nu 980k. Ze kan ze niet meer bijkopen tot de 1 miljoen denk ik sinds yvonne đŸ„Č

3 likes

Interessant! Kan dus blijkbaar ook als je nu freelancer bent maar eerder verbonden aan een mediaconcern.

Maar lees ook dit in de voorwaarden:

Dan is ze af hoor, vind ik. Je moet dus een journalistiek project uitvoeren voor een buitenlands medium. En het mag niet commercieel zijn. Wat zij doet is toch
 reclame maken voor
 zichzelf?

1 like

Hoe werkt dat eigenlijk als je visum voorbij is? Komen ze je dan halen of bellen ze je oid? Want misschien zit ze er wel gewoon illegaal en dat ze daarom niks zegt

6 likes

Ik denk dat je vooral problemen hebt bij de grens of douane als je weer terugwil, want daar kunnen ze zien dat je visum al verlopen is. Wat er dan gebeurt geen idee eigenlijk

6 likes

Ik vind deze vrouwen er echt structureel moe uitzien. Kan mijn vinger er niet opleggen.

7 likes

Wallen, zwaar opgemaakte wenkies, geen oog make-up waardoor hun ogen en klein uitzien. En hun lichaamshouding oogt vaak wat ‘timide’

12 likes

Ja klopt, als je langer blijft dan heb je een probleem als je het land uitgaat. Je wordt dan voor 3 of 10 jaar geweigerd, 10 jaar is geloof ik als je langer dan een jaar buiten je visum bent gebleven. Ook is het dan heel lastig om ooit een verblijfsvergunning te krijgen omdat je dan dus al iets illegaals hebt gedaan.

5 likes

Oh dat kan natuurlijk. Alsnog lijkt het me dat je de grenzen heel erg opzoekt in haar geval, maar ik heb verder geen verstand van de precieze regels en voorwaarden. Ik kijk uit naar haar reportage over Mexico, of over leven in een tiny house in de bergen.

2 likes

Ik kwam ze enige tijd tegen geleden tegen op TikTok. Het is allemaal zo geforceerd en zo moeilijk. Ik geloof dat ze 37/38 zijn, maar gekeken naar hun filmpjes is het allemaal heeeeeel zwaar. Hopelijk vinden ze hun jeugd op Bali en maken ze nog meer fascinerende video’s met handkusjes.

9 likes

Daarom noemen ze het waarschijnlijk ook ‘pillow bag’
Wel echt afgrijselijk idd

3 likes

Hahaha dat ze zei dat Anna haar volgers erbij kocht zodat ze steeds op of boven 1 miljoen zat?

2 likes

Wacht nog altijd op het moment dat ze hun ‘maskers’ afzetten en bekendmaken dat ze eigenlijk aliens zijn :sweat_smile:

1 like

Weet niet helemaal waar de categorie Vanlifers thuis hoort maar ik volg een stel dat reist in een omgebouwd busje. Allemaal leuk en aardig maar ze willen dus heel graag laten merken dat ze Brabants zijn dus er wordt heel krampachtig allemaal ‘dialect’ en grapjes gepost maar het komt zo lomp en cringey over. Brabanders zijn echt leuke mensen maar dit is gewoon te hard proberen om leuk te zijn. Ook alles wordt rechtstreeks naar het Engels vertaald :nauseated_face:
Verder is hun content wel heel leuk maar af en toe vraag ik me af waar ik naar zit te kijken

4 likes

Om wie gaat het?

3 likes

Minipensioen, komt vooral in de stories voorbij.
Iets is ‘tietuhvet’ en dus ‘tittyfat’

1 like

Echt heerlijk Monica die zichzelf helemaal hot vindt in haar vlog haha

Ook al lult ze bijna alleen maar over dat Sophia Mae, ik vind haar vlogs gewoon altijd chill om te kijken

16 likes

Ik ben op werk met één andere collega die aan de andere kant zit en het leek me een goed idee om de laatste video van Negin te bekijken. I’m crying my eyes out.

7 likes

Maddie is echt mn favoriete youtuber op het moment, misschien omdat ik nu ook veel aan het daten ben maar ik vind elke video (of het nu over daten, seks, zelfontwikkeling etc gaat) zo tof om te kijken.

13 likes

Waar is ‘daar’? Geen idee waar die meiden wonen of wat ze doen, vond ze er eng uit zien toen ze hier voorbij kwamen :sweat_smile:

10 likes