Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik ken haar ook en op twitter lees ik dat ze niet gevaccineerd is en dat ze dit niet genoeg vrijheden vindt. Ze moet zich laten testen voor toegang en dat wil ze niet.

Overigens is het maar een klein deel wat niet mag? Het overgrote deel is gevaccineerd en wie niet gevaccineerd is, heeft wellicht wel een herstelbewijs? Ik begrijp het meestal niet als je je niet wilt laten vaccineren, maar als je dit zo erg vindt, laat je dan testen voor toegang :upside_down_face:.

11 likes

Ik denk dat het geinterpreteerd werd als iemand die bewust niet gevaccineerd is en wacht tot alle maatregelen vervallen. Wat dus niet zo is, blijkt.

7 likes

Maar het is dan niet dat ze niet mĂĄg toch, maar dat het niet kan/verstandig is? Wel echt sneu dat die risicogroep zo ondergesneeuwd wordt, maargoed dat is natuurlijk niets nieuws.

9 likes

Nouja ik weet niet 100% hoe de vork in de steel zit maar ik weet wel dat ze al jaren ziek is, wil haar ook niet verdedigen oid maar wilde het wel laten weten

7 likes

Oh ik dacht dat jij activiteiten las, nevermind

4 likes

@Alicante Ja wat ze precies bedoelt weet zij alleen natuurlijk, maar op mij komt het over dat hier gedacht wordt “antivax/wappie/doutzen” " :thumbsup:" maar dat het niet zo zwart wit is.
Dus @Luzarl volgens mij heel goed om die context te geven.

2 likes

Maar Bonnie heeft precies niets aan zo’n reactie. Snap echt niet dat je de behoefte voelt om dat bij zo’n foto te delen.

24 likes

Haha nee maar goed comments op influencers zijn zelden van toegevoegde waarde toch

5 likes

Spreektaal. VegetariĂ«rs zeggen soms ook “ik mag dat niet”, terwijl ze dat natuurlijk wel mogen, ze willen het gewoon niet.

Ik interpreteerde haar reactie overigens ook als “voor zieke mensen is het nog steeds niet veilig om naar een restaurant te gaan.” Dat is inderdaad niet leuk. Ik begreep in eerste instantie ook niet waarom ze dit met Bonnie deelt want wat moet zij er mee. Maar het kan ook een poging zijn om wat meer aandacht te vragen (bij iedereen die dit leest) voor de zieke mensen die nog steeds hard geraakt worden door de pandemie.

2 likes

Ik vind “We mogen weer” posts ook gewoon irritant hoor. Beetje in de trend van “Nou, hij zit erin hoor”.

4 likes

30 likes

Mo inhaleert de oud zuid stylo wel hoor. Eerst een vanmoof, toen een biro en nu een elektrische bakfiets

10 likes

Ik vind Morgans video’s steeds leuker en origineler worden. Kunnen veel influencers/youtubers wat van leren.

9 likes

Ik kwam vandaag toevallig de nieuwste vlog van Manon Tilstra tegen. Het was lang geleden dat ik ze nog had gezien (volg haar niet bewust), maar wat is zij veranderd?! Is het dat donkere haar en de fake tan, geen idee, maar ik vond haar een paar jaar geleden veel spontaner overkomen. Kim K vibes

24 likes

Ik ging ook even kijken en wow
 het lijkt wel alsof ze een script heeft waar ze zich aan houd. Ik vond haar altijd al iets te “perfect” maar nu al helemaal. Maar goed het heeft haar wel gebracht naar dat ze nu een huis kan laten bouwen.

6 likes

Bram van Matijn is weer in beeld, dus het zal allemaal wel anders zitten dan ‘we’ dachten.

3 likes

In de vlog van Bram de Wijs? Of ook ergens anders?

3 likes

Bestond er maar iets van een site ofzo waar zulke informatie staat :skull:

Sorry haha hoe dan, je hoeft niet eens een site te openen om het antwoord te vinden

63 likes

Maar intussen is het toch algemeen bekend dat influencers geen toegang hebben tot google

82 likes

Dan gebruiken ze maar Bing

28 likes