Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Of yahoošŸ˜‚ bestaat dat nog?

14 likes

alive and kicking

17 likes

Had ik wel ff kunnen googlen natuurlijk…
Maar echt snapt Aranka het niet of wil ze gewoon niet een beetje research doen voordat je zo’n verre reis maakt. Zou het toch wel doen want gele koorts wil je niet krijgen toch? Of schemert er een klein beetje wappie door?

10 likes

Waarschijnlijk hoopt ze op een spondeal bij een (commercieel) vaccinatiebureau

26 likes

Hoezo? Hij ging eten met Bram en Dook. Zij hoeven hem toch niet uit hun leven te hebben verbannen, ook niet indien het verhaal wel zo is als hier werd gesuggereerd?

8 likes

In een vlog ervoor zei Bram de Wijs ook dat hij op visite ging bij Bram & Matijn.
Ik geef ook alleen maar een update van wat ik hoor/zie.

7 likes

Maar waaarom ga je er vanuit dat ze uit elkaar zijn?

9 likes

Oh, heb die vlog echt net gekeken maar het Matijn gedeelte blijkbaar totaal gemist :sweat_smile:

4 likes

Vanwege die lovey dovey foto’s in Frankrijk met die andere jongen? En omdat Bram steeds naar ā€œMatijn en de kinderenā€ ging. En omdat het hier steeds over ging :upside_down_face:

Maar m’n punt was meer dat het feit dat Bram in de vlog zat niet per se wil zeggen dat het hier bij elkaar gefantaseerde verhaal niet klopt. (Maar de ā€œBram en Matijnā€ in de vlog had ik gemist dus.)

8 likes

Kan ze wel appelpannenkoeken bij dat ik vertrek restaurant eten. Pannenkoek met een blik appels erop. Legendarisch.

20 likes

Slecht nieuws, zij zijn ermee gestopt. Volgens mij werd het wel overgenomen.

8 likes

Domme vragen stellen aan je volgers zorgt voor :sparkles: engagement :sparkles:

10 likes

Ooh wat balen, had er nog graag langs willen gaan

7 likes

o god met leipe lou’tje ook nog, nadenken over wat JOY en VRIJHEID voor jou betekent

the stuff of nightmares

5 likes

Lijkt me oprecht leuk om ze in het wyld bezig te zien

7 likes

Aaaah wat leuk voor Jennie! Inderdaad, ze heeft wel een duidelijk type.

Ik vind het nog steeds jammer dat er geen vlogs meer van haar komen…

13 likes

Vind toch wel dat er minstens 1 Jeroen bij moet…

4 likes

Ik ken wel een hork die Jeroen heet

5 likes

Dacht dat t weer dezelfde was en ze terug bij elkaar waren haha.

1 like

Dit vind ik serieus wel een heel slim idee (weet niet of andere merken het ook al doen) want ik vind het zo zonde dat je telkens al dat glas overhoudt nadat je kaars op is.

57 likes