Weet niet helemaal waar de categorie Vanlifers thuis hoort maar ik volg een stel dat reist in een omgebouwd busje. Allemaal leuk en aardig maar ze willen dus heel graag laten merken dat ze Brabants zijn dus er wordt heel krampachtig allemaal ‘dialect’ en grapjes gepost maar het komt zo lomp en cringey over. Brabanders zijn echt leuke mensen maar dit is gewoon te hard proberen om leuk te zijn. Ook alles wordt rechtstreeks naar het Engels vertaald 
Verder is hun content wel heel leuk maar af en toe vraag ik me af waar ik naar zit te kijken
Om wie gaat het?
Minipensioen, komt vooral in de stories voorbij.
Iets is ‘tietuhvet’ en dus ‘tittyfat’…
Echt heerlijk Monica die zichzelf helemaal hot vindt in haar vlog haha
Ook al lult ze bijna alleen maar over dat Sophia Mae, ik vind haar vlogs gewoon altijd chill om te kijken
Ik ben op werk met één andere collega die aan de andere kant zit en het leek me een goed idee om de laatste video van Negin te bekijken. I’m crying my eyes out.
Maddie is echt mn favoriete youtuber op het moment, misschien omdat ik nu ook veel aan het daten ben maar ik vind elke video (of het nu over daten, seks, zelfontwikkeling etc gaat) zo tof om te kijken.
Waar is ‘daar’? Geen idee waar die meiden wonen of wat ze doen, vond ze er eng uit zien toen ze hier voorbij kwamen 
Hahaha, dat zou wat zijn, gewoon faken dat ze op Bali zitten. Maar snap je gedachte, is dan toch best questionable
Wow ik kende Bysiss niet, maar wat is dat voor pagina joh. 100x hetzelfde filmpje hoe ze naar een spiegel lopen terwijl ze verstijfd kijken en een handkusje geven. Ik word er helemaal ongemakkelijk van.
Ik kijk er naar puur uit irritainment. Maar blijf maar kijken
Ik stuit opeens op een video van Alwin op insta die in z’n neus peutert en z’n vinger vervolgens in z’n mond stopt en ik moet er gewoon van kokhalzen.
Wtf joh, zijn er volwassenen die dit nog doen? Moet je dit niet al in groep 1/2, misschien 3 al afleren?
Ja, snoteetshaming want hoezodefuck eet je dat op?! 

Was het weer een
sociaal experiment
??
En in t openbaar ook, zo van “Ik betrap mezelf erop dat ik random met m’n vinger in m’n neus graaf terwijl ik me onder de mensen begeef”.
Dan ben je gewoon raar, maar dat wisten we inmiddels al.
Oh we gaan van Alwin naar deze wappie. Ik kan haar maniertjes niet aan. Ik heb laatst een video van dr gekeken omdat zr in een kringloop in de buurt was maar toen heb ik gewoon t geluid uit gezet.
Ik wil haar sinds ik hier las over haar Twitter sowieso liever niet meer zien 
Inderdaad, ik ook niet. Ik vond haar wel leuk voorheen, maar sinds die berichten op Twitter… heb haar overal ontvolgd.
Maar echt. Dat er ook gedurende dat hele proces van idee bedenken tot aan op insta plaatsen geen alarmbellen afgaan.
Als de pandemie voorbij is, ga ik ook echt niet meer terug naar handen schudden hoor met al die verborgen Alwins. Gore shit.
Wat voor een accent is dit? Brabants? Limburgs? Zeeuws? Ik kan dit echt niet plaatsen.
Limburgs maar ze praat alsof ze je een geheim wil toefluisteren vanaf de andere kant van de kamer