Ik gebruik mijn oude kaarsglazen voor andere dingen dus dat deed ik al, maar refills produceren vind ik echt super slim!
Wat heerlijk duurzaam is ons Mo toch!
Wat is er mis met je volgers/kopers duurzaam laten leven zodat jij je eigen ding kunt doen? Ze moet ergens compenseren!
Ik dacht dat ze aso had geparkeerd maar de vakken zijn schuin.
Ze staat alsnog over de streep
Yikes
Inderdaad. Maar dikke kans dat dit zelfs heel hard gestimuleerd wordt door de ouders
Wat is het verschil? Beide even erg.
Omg die bewerkte fotoâs ook, lijkt wel Toddlers & Tiaras
Dit doet mijn nichtje van 10 ook, precies dezelfde gezichtsuitdrukkingen ook maken in dr Tiktok dansjes. Ze twerkt ook vaak maar mân schoonmoeder probeert dit te ontmoedigen door steeds te zeggen: âDat is slecht voor je rug.â
Heb een tijdje geleden een interview met Christina Aguilera gezien waarin ze zonder schaamte beweert dat ze de Twerking trend begonnen is in de Dirrty video. Die vrouw is echt het toppunt van delusional.
Ja echt alles wat ze uitkraamt riekt naar onwetendheid.
Laatst zag ik een mommyinfluencer vragen beantwoorden over influencen (specifiek het beroep, bedoel ik) en de vraag was âBen je niet bang dat je kinderen het later vervelend vinden dat ze zoveel op internet staanâ. En haar antwoord was âNee, mijn dochter vindt het juist fantastisch en wil alles van TikTok zelf nadoen enzoâ.
Ja, eh. Je dochter is 7 en wil wat haar vriendinnetjes doen/ze om zich heen ziet. Hou eens op die verantwoordelijkheid bij een kind van 7 te leggen, ook. Dat is jouw verantwoordelijkheid als haar moeder.
Oh en toen postte ze ook eens een TikTok achtig filmpje en schreef erbij: samen met mijn dochter dit doen is wel echt #goals. Ik kan wel betere #goals verzinnen als moeder, maar ok.
Ja, zo backwards.
Er was er ook 1 die als reden gaf van al haar kinderen in beeld brengen: âJa, als ik ze niet allemaal film is er altijd een die zich buitengesloten voeltââŚSTOP dan gewoon met AL je kinderen filmen, Jezus.
Hahaha echt hè, je dochter wil wss ook 60 jawbreakers tegelijk in dr mond stoppen (of welk snoep er nu ook hip is) maar dat laat je ook niet toe
Ik vind het wel eerlijk.
Ik vind 't duidelijker en transparanter dan schijnheilige posts van andere influencers die naar spon vissen met âwie weet een goed bedrijf/ heeft tips voor product/dienst X, ik weet echt niet waar ik moet beginenâ