Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Gestemd op Elise!! Haar zeikstories van vanochtend hielpen goed mee. Doe eeeven normaal

4 likes

Iemand die op overdreven toon zeurt over haar leven als moeder vind ik toch iets anders dan mensen die hun kids een privĆ© leven ontzeggen door dagelijks video’s te posten, hun kids volop exploiteren met eigen kanalen, een zangcarriere en theateroptredens etc, als die fanccounts taggen/aanmoedigen en merchandise produceren van hun gezin/kinderen.

42 likes

Ik gun Monica Geuze deze award :heart: ze baalde vorige maand zo hard dat ze niet gewonnen had

22 likes

Dat is toch geen vergelijking? Scholieren zijn geen publieke figuren die in de media en op fora etc. worden besproken. En alsof ze ermee zitten, aandacht is aandacht.

1 like

Maar dat wij ze hier op een forum bespreken betekent toch niet dat er een landelijke competitie gehouden moet worden wie het meest irritant is? :sweat_smile:

Je weet helemaal niet of iemand ermee zit of niet. Ik denk dat niemand het leuk vindt om vanwege z’n persoonlijkheid als ā€˜meest irritante figuur van NL’ bestempeld te worden.

1 like

Maar het gaat toch helemaal niet om hun persoonlijkheid, maar om de reclame die ze maken en de manier waarop zij dat doen? Als je de filmpjes erbij aanklikt zie je dat het gaat om een specifieke reclame die ze hebben gemaakt.

3 likes

Dat is toch hun werk?

2 likes

Ja dus? Ik snap je vraag niet helemaal haha
Dat betekent dan ook dat we reclames dus helemaal niet meer mogen shamen want er zijn mensen die die reclames maken voor hun werk.

3 likes

Denk je serieus dat ik er ook maar 1 seconde wakker van lig als die Bellinga’s dit winnen en dat niet leuk vinden. Is nog het minste wat ze verdienen met het exploiteren van hun kinderen.

31 likes

Ik vind haar vlogs ook leuk. Ze deed eerst samen met Lot de Clipcast (een podcast). Lot is van de insta account de haarclip van marie claire. In een van die afleveringen verteld Lisa ook over haar jeugd. Maar volgens mij is ze niet rijk hoor. Misschien dat ze nu best wat verdiend door het inluencer / tiktokker zijn…

1 like

Echt het schuim der aarde deze figuren.

18 likes

Heb dit laatst een kans gegeven maar kwam tot de conclusie dat ik voor ā€˜t eerst ervaar dat ik ergens te oud voor ben 🄸 beetje van die problemen die ik ook had in t begin van mijn studiejaren en als ik erop terugkijk geen reet voorstelde :joy:

Queen of Jetlags nodigde haar trouwens al eens uit tijdens een perstrip, en ook laatst samen met Jade Anna (net als Lisa ook megagroot op Tiktok) op een halloweenfeestje en volgens mij probeert Noor zo echt relevant te blijven voor de jongere doelgroep haha. Wel slim, daar niet van, maar vond het opvallend

2 likes

Queen of jetlags is ook helemaal aan het bonden met Eloise. Heel slim idd voor de jongere doelgroep, maar heel opvallend

3 likes

Vind dat vaker van influencers onderling, vraag me af hoe oprecht het allemaal is in die wereld. Telkens mensen die iets van je willen of dat je zelf relevant moet blijven en zo vriendschappen moet aangaan omdat het meer volgers ofzo oplevert? Anna en Mascha vind ik ook zo’n voorbeeld, spreken die elkaar nog ooit? Bleh lijkt me maar nep of vermoeiend allemaal.

4 likes

Zo werkte dat toch voor die populaire Engelse youtubers van een paar jaar geleden? Joe/Tanya/Zoe/Jim/Marcus etc

3 likes

Ja! Anna is net weer begonnen met vloggen en ā€˜opeens’ ging ze uiteten met Mascha.

2 likes

Ik vind Bram z’n Zweden vlogs met Jelle zo leuk om te kijken, ze zijn zo lief samen!

3 likes

Ik ook hoor, maar toch vind ik het ergens ongemakkelijk dat het leeftijdsverschil tussen hun zo groot is. Ik probeer daar geen oordeel over te hebben, maar lukt niet altijd haha.

15 likes

Hahaha ja dat heb ik ook wel. Het contrast tussen hun geeft soms wel echt errors in m’n hoofd :sweat_smile:.

3 likes

Huh maar die reclames?? Die eerste van Aldi vind ik ergens best geinig, die tweede en derde zijn echt mega slecht, maar niet irritant. Irritant vind ik echt Ariel pods ofzo of leef ik dan in een youtube bubbel en is die niet op tv?

1 like