Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik zat daar dus tijdens het kijken over na te denken, en het is eigenlijk gewoon prima want het is legaal en de liefde komt duidelijk van beide kanten etc, dus who am I to judge…maar omdat Jelle jonger lijkt dan z’n leeftijd en Bram er wat ouder uitziet dan hij is (no offense) “ziet het er opvallend uit” zeg maar. Onbewust let ik er toch op en cringe ik soms toch een beetje.

3 likes

Ik las laatst dat Eloise het laatst jammer vond dat de in de media wereld nog niet echt vrienden had, ik vind het best jammer dat iedereen zo op haar mikt omdat ze prinses is. Ik hoop dat ze bewust is dat mensen haar soms extra interessant vinden omdat haar oom de koning is.

1 like

Die man van dr aldi praat zo irri. Alsof hij bijna moet huilen. “Wij zijn goedkoop maar dat betekend niet dat t slecht is. Please kom bij ons boodschappen doen :pleading_face::pleading_face::sob:

9 likes

Ik keek net die video van Dee over haar miskramen, ik heb denk ik voor het laatst iets van haar gezien toen ze nog met Enzo had. Wat is zij volwassen geworden zeg! Ik vind haar echt ouder overkomen dan haar leeftijd (en dit bedoel ik positief). Wat knap dat ze er zo goed over kan praten.

24 likes

Heb t idee dat als je meedoet in Enzo’s vlog (letterlijk meedoet, want het is allemaal zo gekunsteld) dat de voorwaarde is dat je je als een onnozele debiel moet gedragen, en alleen maar OH en AH mag roepen. Dus waarschijnlijk was ze altijd gewoon een normale leuke meid, maar dat komt niet over in zijn videos.

6 likes

Vergeet niet een hele harde, langgerekte: waaaaaajoooooo niet :joy:. Dan tel je pas écht mee.

(kan wel zo doen maar Enzo is echt m’n fav vlogger)

3 likes

Oh wel grappig trouwens dit want ik vind Bram er dus juist veel jonger uitzien dan hij is. Echt maximaal 30.

1 like

Ik moet altijd nog denken aan die video waarin hij zei dat hij z’n leeftijd op dating apps lager zette om met jonge jongens te matchen :sweat_smile:

7 likes

Soms?

Iedereen altijd.
Is toch ook waarom ze al die volgers heeft, het is niet alsof ze op eigen houtje iets bereikt heeft (hoeft ook niet want ze is 18)

7 likes

Jazeker en ik herken best wat sarcasme in haar reactie op de reactie van een lezer, maar dat ze in haar initiële bericht spreekt over haar vroege dramatische verkeersdood vind ik echt een beetje walgelijk.

Ik ken haar dus via TikTok, vind haar echt leuk. Nuchter type! Maaar wat me heel erg opvalt is dat ze een bepaald type nastreeft. Ook met haal vlogs probeert ze heel erg Emma Chamberlain na te doen

Edit: gaat over Lizzard, reply lukte niet

2 likes

Omg echt een belediging voor mijn queen Emma.

2 likes

Ja, ik ook! Het voel gewoon niet ok hoe hij Jelle heeft gevonden. Zijn vorige vriend was ook zo jong en Jelle is gewoon weer 7 jaar jonger. Ik heb elke keer weer zo’n naar gevoel als ik naar die relatie kijk.

Edit: en ik ben zo benieuwd wat er bij Kinderen voor Kinderen precies gebeurt is.

3 likes

Ja Jelle ziet er heel jong uit, maar vooral als Bram hem dan filmt in ondergoed krijg ik al helemaal het ‘twink’ beeld niet uit mijn hoofd. Vooral door zijn magere postuur en lichaamshouding. Daar word ik ook ongemakkelijk van :sweat_smile:

10 likes

Misschien is dit al 50 keer langsgekomen maar hoe heeft hij hem gevonden dan? Of waar kan ik dat zien. En hoe oud is Jelle?

2 likes

Bram zette Zn leeftijd op een datingapp bewust lager omdat ie op jonge mannen valt oid
Echt niet ok

Edit: oh zie nu dat het al was gezegd

2 likes

Ik kan daarom echt niet naar Bram kijken.
Die Jelle zat ook nog op de middelbare school of was net klaar toen ze een relatie kregeen.

3 likes

Huh jesse was toch fan van de band only seven left en is naar een concert gekomen.

2 likes

Als je dit bedoelt zoals ik het begrijp, vind ik dit echt onder de gordel.

9 likes

Oh wacht ik lees t verkeerd. Jelle en Jesse lijken te veel op elkaar haha.

5 likes