Denk aan die arme dierenarts!
Ik snap niet waarom je de behoefte voelt zoiets te zeggen over een andere vrouw. Laat haar lekker
Really???
Haar lijf, haar keuze!
Ik schrik van de preutsheid/andere vrouwen afkraken of een combi daarvan.
Als het een man was geweest dan was er vast een heel ander geluid gekomen
Tbh ik zou ook geen foto van mezelf sturen naar al die mensen in mijn winterjas en van top tot teen bedekt. Dus ik snap deze beredenering niet.
Zou je je dit ook afvragen wanneer een man een foto van zichzelf met ontbloot bovenlijf op instagram plaatst?
Die heeft Volgensmij een best lekker verdienmodel met haar foto’s, niets mis mee
Hahaha wat is dit nou weer voor een reactie. Elke foto die je naar je dierenarts of Kruidvatcaissière stuurt is toch weird als je daar normaal gesproken geen contact mee hebt
Echt he, ik vind het net tof voor Lotte dat ze zich mooi en zelfzeker voelt en dat ook deelt! Zou ik zelf ook doen, en ookal was dat niet zo, dan zou ik het nog steeds goed voor dr vinden
Het is geen preutsheid. En ben all for sexy. Maar in mijn string achterstevoren op een stoel zwoel kijkend op het internet slingeren vind ik zelf gewoon een beetje een no go. Good for her dat je je goed voelt in je vel, maar niet alles hoeft met de hele wereld gedeeld te worden op social media. Bij een man had ik overigens exact hetzelfde gevoel gehad.
Sorry maar ik vind vrouwen die andere vrouwen afkraken omdat ze iets sexys doen zo ontzettend sneu.
Het is gewoon een sexy foto omdat ze daar zin in had. Ze zit niet 3 bananen en een inktvis in dr kut te douwen
Ja. Ik vraag me dit af bij elke selfie of foto van een kind bijvoorbeeld. Ik ben enorm voorzichtig wat internetveiligheid betreft. Ik ben ook werkzaam binnen WEG dus kijk ook wel door een bril van nare ervaringen op dit gebied.
Good for you, blij dat niet de hele wereld als jij denkt.
Ik zal mijn standpunt nognaals herhalen: haar lijf, haar keuze. Dus nee dat hoef jij niet te judgen, want het is simpelweg niet jouw lichaam.
Een kind kiest er niet voor om op internet te staan. Lotte kiest er toch zelf voor om deze foto te delen met de wereld
Moet gelijk denken aan de forummer die een foto van dr konijn stuurde naar de apotheek ipv medicatierecept
Lol, alles hier bestaat toch uit meningen over alles en iedereen?
hahaha ja ik ook!
En zat ook te denken dat als ik nu een foto van mn avondeten zou appen naar de hypotheekadviseur wat z’n reactie dan zou zijn
en was een konijn btw!
Klopt, daarom is mijn punt ook dat je zo’n keuze weloverwogen moet maken. Als je dat ook doet: prima toch?
Ohh ja
en al zou ze dat doen he!!!
Dan zou ik alleen zeggen misschien is insta niet t juiste platform daarvoor. Go get your coins babe