Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Hij is gister 38 geworden :wink:

4 likes

Bram en Jelle kennen elkaar niet via een datingapp.

Waar heeft Bram dat gezegd dan, dat 'ie z’n leeftijd range extra laag zet?

1 like

In een video ooit

1 like

Volgens mij zijn Bram en Jelle gewoon 2 volwassen mannen die met elkaars volledige instemming een relatie hebben. Ik snap je negatieve reacties niet. Vind ze een beetje discriminerend.

Bram heeft in een andere video gezegd dat Jelle een kijker was, die een keer op hem reageerde op Instagram, en toen hebben ze elkaar een paar keer gezien voor ze een relatie kregen.

16 likes

Ah mss projecteerde ik mijn eigen blutheid teveel haha.
En jaaa. Die podcasts heb ik intussen ook allemaal gezien haha. Ik val niet echt in hun doelgroep, maar vind het zo lief dat ze daar altijd aanbieden dat je hen een berichtje kan sturen als je ergens mee zit :pleading_face:

2 likes

Ik vind het best raar ja als iemand van in de 30 een relatie begint met iemand die net van de middelbare af is of er zelfs nog op zit. Zeker als het ook nog eens om een kijker gaat.

20 likes

Dat mag jij raar vinden, maar dat zegt meer over jou dan over deze volwassen mannen. Ze zijn blij met hun relatie en volwassen en beide handelingsbekwaam, dus ik zie het probleem niet. En volgens mij studeerde Jelle in Groningen toen ze elkaar ontmoeten.

Vanaf welke leeftijd is een relatie dan wel ok? Hoeveel leeftijdsverschil is wel geoorloofd?

10 likes

Nu mijn broertje een vriendin heeft van 12 jaar ouder mag ik ook een oudere vent. Ik zou per direct de papieren tekenen als Waldemar Torenstra voor mn deur zou staan. Houdoe oude leven

14 likes

Nouja het mag wel

Maar je hersenen zijn niet helemaal klaar tot je 26/27 bent, dus er is wel een mental gap. Ben benieuwd hoe die jongen daar over 5 jaar over denkt, als ie beter langetermijn kan denken.

En anders is het helft plus 7 toch (jk) dus 38:2=19 +7 is 26. Daaronder is het volgens mijn middelbareschoolregels SMERIG

44 likes

Ik ben het eigenlijk gewoon met je eens. Het is meer dat je het leeftijdsverschil echt ziet, het valt op. Maar dat mag in feite helemaal geen verschil maken want iemand van 30 die met iemand van eind 40 gaat is ook niet raar.
Maargoed…ja zoals andere zeggen die Jelle is zo jong, dat maakt het toch ā€˜raar’.

1 like

Wat zegt het dan precies over mij?

En verder inderdaad wat @Zemraluani zegt.

2 likes

Nu het over leeftijdsverschil gaat, ben ik benieuwd wat jullie vinden van de realtie/leeftijdsverschil tussen Jade Anna (17) en Gio (23)?

1 like

Dus alle relaties voor je 26e zijn niet ok? Want je hersens nog niet ontwikkeld?
En die regel, de helft plus 7, is dat echt? Ik heb er nog nooit van gehoord.

2 likes

Ooooh neee niet weer

40 likes

Nouuuu…relaties met iemand anders van je eigen leeftijd dus he. Je draait het nu wel heel erg om.

7 likes

6 jaar is niet veel. Maar ik vind dit ook wel een appart verschil. Ik snap niet waarom je op een bepaalde leeftijd nog met middelbare scholieren wilt chillen haha

21 likes

Idd echt zo’n standaard rondje weer dit :yawning_face:

8 likes

sorry, is hier eerder al over gegaan? Dat heb ik gemist.

2 likes

Ja dat is de wet van de Cosmopolitan, algemeen geaccepteerd.

En tuurlijk wel, maar het liefst met iemand die ook nog een beetje in die leeftijd zit, samen op het zelfde niveau blabla. Iemand die boven de 30 en zeker 35 is, heeft gewoon echt volgroeide hersenen en kan dingen anders relativeren enzo. Maargoed mensen mogen het vanaf de 18 zelf weten, alleen vind ik persoonlijk de verhoudingen op die leeftijd en met >10 jaar verschil gewoon te ver uiteen liggen.

Moet er zelf ook echt niet aan denken dat ik nu met een jongen van 20 date, dat voelt gewoon echt niet okƩ.

16 likes

Ik ben oprecht geschokt over de meningen over leeftijdsverschil in relaties. En de likes op die reacties.
Dit is kennelijk een grote taboe. Doet me denken aan fatshaming ofzo. Dat mag ook zo openlijk.

3 likes