ik heb zelf nergens last van, maar had het met een vriendin erover en zij had er de eerste twee dagen wel last van omdat ze vooral klonten heeft. Kan ook natuurlijk aan het merk liggen, maar mss iets om mee rekening te houden
Laura Brijde is zwanger! Echt superleuk voor haar!
Oooh wat leuk voor haar, zeker gezien haar vorige video over onvervulde kinderwens en miskraam!
Waarom een spoiler
En waarom draagt Bonnie alsnog een tampon met die onderbroek?
Misschien lekt er bij haar vaak wat langs het tampon heen?
Maar dan gaat 't toch zân doel voorbij, als je dan alsnog een tampon moet dragen
Je kan het ook andersom zien⊠Blijkbaar werkt een tampon niet voldoende en vangt ze het âdoorlekkenâ op met dit ondergoed
Edit: denk dat dit ondergoed niet bedoeld is voor de zwaarste dagen, wat mij ook logisch lijkt. Het is en blijft een onderbroekđ€Ł
Maar anders zou je toch een inlegkruisje nodig hebben? Om het gelekte bloed op te vangen.
Dan is dit toch veel fijner? Vind dit heel logisch, maargoed iedereen zân menstruatievoorkeuren
Haha ja dat bedoelde ik
Als ik een tampon draag ga ik niet ook nog een inlegkruisje dragen, maargoed.
Ieder zân ding inderdaad, maar ik dacht dat die onderbroeken heel goed waren en dat je daarnaast niets anders meer nodig hebt.
Je hebt menstruatie ondergoed dat heel goed voor zware dagen kan hoor.
@Xiomara je kan het gebruiken hoe je wil! Ipv maandverband/tampon/cup maar natuurlijk ook als extra zekerheid bij gebruik van tampon of cup. Het verschilt per onderbroek hoeveel bloed het kan opvangen.
@Luzarl wat voor de een werkt werkt voor de ander niet of minder, blijkbaar heeft zij dat wel nodig
Als je een zware menstruatie hebt moet dat wel.
Als je een zware menstruatie of een aandoening die hevig bloedend veroorzaakt hebt, moet je vaak een tampon én maandverband gebruiken omdat een van beide niet genoeg is. Maandverband kan je nu vervangen door menstruatieondergoed, wat een stuk comfortabeler zit. Maar als je pech hebt heb je dan alsnog een tampon nodig.
Er zijn mensen die ook met een grote tampon heel snel doorlekken. Ipv dan elke twee uur dat ding vervangen gebruik je dan twee soorten producten door elkaar.
Nee, want als je heftig menstrueert of bijv langer zonder verschoonkans zit, dan zorgt dit ervoor dat je niet doorlekt. Ik snap niet wat hier zo lastig aan is: de 1 verliest weinig bloed en de ander veel. Dat vraagt dus ook meer âmateriaalâ.
Edit: klinkt onaardiger dan ik het bedoel, sorry daarvoor.
Als je normaal een tampon en inlegkruisje of maandverband draagt op je zwaarste dagen lijkt me zon onderbroek met een tampon wel ideaal.
Want zon maandverbandje zit toch niet echt lekker en als die ineens niet goed zit of je er langs lekt is dat toch vervelend. En met zon onderbroek hoef je dan alleen een tampon in te doen en de rest vangt dat broekje wel op.
Maar vangt zon onderbroek echt zware menstuatie op? Zoja dan is het idd onnodig. Zo nee dan is alleen zon onderbroek totaal niet handif want dje kan je niet ieder uur wisselen haha.
Bonnie heeft pcos dus dan kan je idd heel veel bloedverlies hebben. Heb dat stuk doorgespoeld want ik was aan het eten, maar ben nu toch wel benieuwd. Hoe werkt dat dan met wassen? Je laat het dan toch niet een week in je wasmand zitten?
Nee ze wast het op 40 graden ![]()
Meeste menstruatie ondergoed moet je uitspoelen tot je geen bloed meer ziet en dan kan je t ophangen/laten drogen tot je gaat wassen. Maar kan wel verschillen per merk, zal wel op de site staan waar je het koopt.
Ik menstrueer trouwens helemaal niet heel heftig maar heb wel (door endo) overactieve bekkenbodem spieren waardoor ik toen ik nog een cup of tampon gebruikte toch kon lekken.
