Inderdaad zeg! Plus meerdere soorten beleg en ik zie volgens mij ook nog twee sapjes staan!! Wat een onzin dat dit karig zou zijn. Ik schotel vriendinnen ook wel eens gewoon bruin brood met redelijk karige keuze in beleg voor hoor, dit van Bonnie zou ik eerder een speciale/uitgebreide lunch noemen!
404 squat not found
Ik zou toch voor een tulpenbol gaan als dit mân enige andere optie was.
Edit: wat is die gortdroge salade met weer die bleke wortel erin ook echt niet oké
Ik moet wel zeggen dat ik het een verademing vind op youtube dat er een stel is die niet altijd op elkaars lip zitten en hun eigen plan trekken. Ben echt benieuwd naar haar Barcelona avontuur
Didi Shanna heeft nog een hondje. Piertje. Echt een gemiste kans dat Peppie geen Moffel heet haha
Of dat Piertje geen Kokkie heet.
Staan ook broodjes dus de quiche is meer een hapje erbij lijkt me
Ik hou echt van verhuisvlogs. Was toen helemaal hooked aan die van Vera, toen ze naar Amsterdam verhuisde. En nu die van Lotte naar Utrecht, en Bonnie heeft een nieuwe bank waarover ze een vlog gemaakt heeft. Vrolijker kun je me niet krijgen.
Ik vind dat alleen leuk als mensen smaak hebben
Maar ik vind het wel weer grappig dat Bonnie het voor elkaar krijgt om bijna een half uur durende video te vullen met de aankoop van een nieuwe bank. Waar ze al in oktober vorig jaar mee is begonnen
hoe verkloot je je knieen inderdaad
Hier ook haha. En we zijn niet de enige. Bij Lotte zijn haar views echt verdubbeld nu!
Ik ging wel stuk om nick dat hij geen bruine bank wou want âDan zit ik al helemaal in zon diarree holâ
Is ook een kunst om een hele vlog te vullen met één aankoop, haha.
We hebben het over Bonnie he, die wordt al emotioneel wanneer Nick een gekookt ei uit een hotel mee brengt voor haar
Haha ja en toen 'ie zei âeigenlijk willen we gewoon een leren witte hoekbankâ
Zoân bank van dit account lol
Vind het wel zo aandoenlijk die bank-vlog! En toffe bank, past goed in hun huis! Wel een magneet voor haren en stof, daar zou ik persoonlijk gék van worden haha
Haha ja in dat laatste shot met die katten erop in de zon. Een en al haren en viezigheid haha. Is normaal natuurlijk maar ik ben dan zo iemand die dat op beeld (of voor visite enzo) helemaal gaat schoonmaken.
Die plakroller van Ikea zou overuren maken als ik zoân bank had. Vind hem wel ontzettend mooi, ook de kleur.
Die bank is ook binnen een jaar lellek. Ik heb vrienden die hebben die bank ook, woonkamer op het zuiden, die bank is nu mintgroen