Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik vind die bank echt geweldig. Vind hun hele stijl sowieso erg geslaagd. Vind dit een beetje zoals Mascha en Gregor het voor ogen hadden maar dan goed gedaan.

8 likes

Zo ik dacht dat ik het verkeerd zag maar al die zitvlakken zaten vol met haren

1 like

Zo ranzig. Vroegere vrienden van me hadden een hond die afgrijselijk veel haar verloor en zij waren helemaal zo van ‘joh mensen die ons kennen weten dat we niet netjes zijn, dus gaan we niet speciaal voor schoonmaken’. Dus naast meubels waar je serieus op kom schrijven (zo stoffig was het) hadden ze een hele behaarde bank. Dat je echt dacht hmmm in welke bos haar zal ik vandaag eens plaatsnemen. Zo vies. Als ik daar naartoe ging viste ik altijd een outfit uit de wasmand. Weinig dat ik met fris gewassen kleding daar ging zitten

7 likes

@Baron jij verkoopt deze bank toch :joy:

3 likes

Nee die van mij is van leen bakker. Die is wat minder van karton dan deze

Cc: Tien van Wil :relaxed:

13 likes

Ik haat het zo erg als er staat “Read that again”, zo verlichtend was de tekst niet.

52 likes

Wat staat hier in hemelsnaam

10 likes

Nog een keertje lezen!!

12 likes

Twee keer dan toch?

Huhuhuhuhhhu

26 likes

Kwestie dat het zéker goed doordringt :exploding_head: :grin:

Dat terzijde en uiteraard niet de juiste topic hiervoor, maar ik vraag me oprecht af waar de theorieën over portals en dergelijke hun oorsprong vinden.

3 likes

Ja al 5 keer gedaan maar zit nog steeds zo
giphy

13 likes

Stom ook dat dit niet aan het eind van de tekst staat, zo kom je nooit verder dan de eerste 2 zinnen.

15 likes

Het zijn er toch 6? :thinking:

8 likes

Tuesday lijkt op two s day i guess

6 likes

Second day of the week is de 7e volgens mij.

2 likes

Doet me denken aan de handleiding van corona zelftesten.
Stap 1: snuit je neus
Stap 2: lees de instructies

Ja dan moet je toch terug naar stap 1

14 likes

Heb de video nog niet gezien, maar die bank kost geen drol. Dus snap droombank dan niet helemaal, want hoezo kijk je hier jaren naar uit? Had dan meteen deze gekocht ipv je andere bank

4 likes

Diw banken, van zowel Denise als Bonnie, nmsmvpe

Fijn dat zij er wel blij mee zijn!

8 likes

Is het geen grijze hoekbank, is het nog nie goed đŸ„Č

11 likes