Ik vind die bank echt geweldig. Vind hun hele stijl sowieso erg geslaagd. Vind dit een beetje zoals Mascha en Gregor het voor ogen hadden maar dan goed gedaan.
Zo ik dacht dat ik het verkeerd zag maar al die zitvlakken zaten vol met haren
Zo ranzig. Vroegere vrienden van me hadden een hond die afgrijselijk veel haar verloor en zij waren helemaal zo van âjoh mensen die ons kennen weten dat we niet netjes zijn, dus gaan we niet speciaal voor schoonmakenâ. Dus naast meubels waar je serieus op kom schrijven (zo stoffig was het) hadden ze een hele behaarde bank. Dat je echt dacht hmmm in welke bos haar zal ik vandaag eens plaatsnemen. Zo vies. Als ik daar naartoe ging viste ik altijd een outfit uit de wasmand. Weinig dat ik met fris gewassen kleding daar ging zitten
Nee die van mij is van leen bakker. Die is wat minder van karton dan deze
Ik haat het zo erg als er staat âRead that againâ, zo verlichtend was de tekst niet.
Wat staat hier in hemelsnaam
Nog een keertje lezen!!
Twee keer dan toch?
Huhuhuhuhhhu
Kwestie dat het zéker goed doordringt
Dat terzijde en uiteraard niet de juiste topic hiervoor, maar ik vraag me oprecht af waar de theorieën over portals en dergelijke hun oorsprong vinden.
Ja al 5 keer gedaan maar zit nog steeds zo
Stom ook dat dit niet aan het eind van de tekst staat, zo kom je nooit verder dan de eerste 2 zinnen.
Het zijn er toch 6?
Tuesday lijkt op two s day i guess
Second day of the week is de 7e volgens mij.
Doet me denken aan de handleiding van corona zelftesten.
Stap 1: snuit je neus
Stap 2: lees de instructies
Ja dan moet je toch terug naar stap 1
Heb de video nog niet gezien, maar die bank kost geen drol. Dus snap droombank dan niet helemaal, want hoezo kijk je hier jaren naar uit? Had dan meteen deze gekocht ipv je andere bank
Diw banken, van zowel Denise als Bonnie, nmsmvpe
Fijn dat zij er wel blij mee zijn!
Is het geen grijze hoekbank, is het nog nie goed đ„Č