Het zijn er toch 6?
Tuesday lijkt op two s day i guess
Second day of the week is de 7e volgens mij.
Doet me denken aan de handleiding van corona zelftesten.
Stap 1: snuit je neus
Stap 2: lees de instructies
Ja dan moet je toch terug naar stap 1
Heb de video nog niet gezien, maar die bank kost geen drol. Dus snap droombank dan niet helemaal, want hoezo kijk je hier jaren naar uit? Had dan meteen deze gekocht ipv je andere bank
Diw banken, van zowel Denise als Bonnie, nmsmvpe
Fijn dat zij er wel blij mee zijn!
Is het geen grijze hoekbank, is het nog nie goed 🥲
oee dank voor de tip ik zit er nu ook helemaal in! echt tof om Lotte het allemaal te zien doen
Ik vind het een soort grijze hoekbank 2.0
Ze lieten zoveel mooiere opties zien tijdens het orienteren.
Wel een handige bank met katten, om ook op die discussie in te gaan, de haren wrijf je er met een natte doek zo af. en doordat het zo’n gladdere stof is trekken ze er ook niet snel haaltjes in. Je ziet wel alles erop.
Rabobank
Ooh dat recept is van iemand van tiktok. Kalo lee zij knip alles met een schaar. Ook dr brood enzo.
Doodeng hoe ze die tomaatjes snijdt.
Hahahaha. Al haar recepten zijn appart btw. Soms heeft ze iets voor dr kids gemaakt en de restjes pleurt ze dan allemaal in een pan maar dat zijn dan allemaal dingen die niet bij elkaar passen haha.
Haha ja het lijkt me een handige manier maar hoe ze het deed, zo hoppa. Misschien heeft ze het wel duizend keer gedaan hoor maar brrr.
Ik word diep ongelukkig van d’r boterham ham en kaas. Karige toelie
Wtf
WAAROM die zoetstof.
Hahaha ze reageerd ook altijd vet savage.
Die zoetstof is btw nieuw. De rest van t recept snap il ergens nog. Maar de zoetstof…