Het andere YouTubers/bloggers topic #19

oee dank voor de tip ik zit er nu ook helemaal in! echt tof om Lotte het allemaal te zien doen

7 likes

Ik vind het een soort grijze hoekbank 2.0
Ze lieten zoveel mooiere opties zien tijdens het orienteren.
Wel een handige bank met katten, om ook op die discussie in te gaan, de haren wrijf je er met een natte doek zo af. en doordat het zo’n gladdere stof is trekken ze er ook niet snel haaltjes in. Je ziet wel alles erop.

3 likes

Is maar net hoe selectief je leest @Blush

2 likes

Geen idee waar dit moet maar ik vind James Corden zijn ouders altijd zo lief en dankbaar overkomen. :heart:

11 likes

Rabobank

12 likes

Ooh dat recept is van iemand van tiktok. Kalo lee zij knip alles met een schaar. Ook dr brood enzo.

16 likes

Doodeng hoe ze die tomaatjes snijdt.

19 likes

Hahahaha. Al haar recepten zijn appart btw. Soms heeft ze iets voor dr kids gemaakt en de restjes pleurt ze dan allemaal in een pan maar dat zijn dan allemaal dingen die niet bij elkaar passen haha.

6 likes

Haha ja het lijkt me een handige manier maar hoe ze het deed, zo hoppa. Misschien heeft ze het wel duizend keer gedaan hoor maar brrr.

3 likes

Ik word diep ongelukkig van d’r boterham ham en kaas. Karige toelie

5 likes

Wtf

2 likes

WAAROM die zoetstof.

10 likes

Hahaha ze reageerd ook altijd vet savage.
Die zoetstof is btw nieuw. De rest van t recept snap il ergens nog. Maar de zoetstof

9 likes

Ik dacht ook gelijk is dit satire maar lijkt erop van niet?

9 likes

bedoel je broodje boterham?

12 likes

Jaa ik weet nier ik hou wel van hartige yogurt dingen dus dat lijkt me nog wel oke. Maar niet met zoetstof

6 likes

Ze heeft wel goede guns :muscle:t2: :muscle:t2: dus het zal ergens goed voor zijn

4 likes

Ja daar werd ik ook moeilijk van, van die naam

6 likes

hahaha ja ze doet ook zo weinig pindakaas wegens ‘sportdoelen’

2 likes

Nou als je dit erg vindt, ik kwam dit account tegen op Tiktok en moet deze recepten nog emotioneel verwerken. Ik vraag mij af of dit satire is of serieus :joy:.

@Kokenmetlottemijn

• cup a soup met knakworst
  • champignon soep uit blik met smeerkaas

Van het macaroni met kaas recept kots ik ook in mijn hart.

8 likes