Die Rowen was instructrice bij Rocycle en zit nu bij Velo, dus miss vinden ze haar lessen amaaaziiing ofzo
Wat moet het heerlijk zijn om zoân fijne vriendengroep als Bonnie te hebben. Een volle tafel met je verjaardag en geen drama (zo lijkt het).
Ik mag toch hopen dat je vrienden op je verjaardag geen drama creëren aan tafel ![]()
Leuk dat ze zegt dat ze een âpaarâ mensen heeft uitgenodigd en dat het niet zoân groot feest zal worden. Zit de hele tafel vol. ![]()
Hoe lieeef is Nick als partner, echt goals gewoon
Nou zeker, ik vind hen ook echt relatie goals samen. Moest ook een beetje meehuilen toen ze een stukje van dat kaartje van hem voorlas, echt zo lief ![]()
Ik oook haha zo lief allemaal, ook dat ie slingers en ballonnen had, lijkt me zo mooi om met iemand te hebben
Hahaha echt he?!
FULL TIME DAD, MODEL!!! AND NOW FOLLOWING HIS DREAM ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wouts motto is Dream Bescheiden ipv Dream Big
Het lijkt er wel op dat er een of andere fietsclubfittie gaande is in Amsterdam.
Ik vind het zo leuk dat vera tegenwoordig ook zo bezig is met skin-positivity. Vooral die nadruk dat het oke is en er niet iets verkeerds aan is. Ook maar 1 reactie van iemand met ongevraagd advies en allemaal mensen reageren daarop. Dus er lijkt ook veel meer bewustzijn te zijn ontstaan de laatste jaren.
Grappig dat je het over sektes hebt. Ik luister een podcast âSounds like a Cultâ. Het is heel grappig, maar ook wel informatief. De eerste aflevering ging over Soulcycle (originele versie van dit soort klasjes). Het is ook wel echt cult-ish.
Nee, ik heb geen aandelen. Zijn twee Amerikaanse vrouwen, die waarschijnlijk zelfs buiten mijn âSix degrees of separationâ vallen.
Dat was de meest recente aflevering. Wist weinig van het idee erachter, maar de uitvinder daarvan en hoe sommige boxen dit uitvoeren is echt creepy!
Bonnie die in haar vlog zegt dat ze een aantal slechte weken achter de rug heeft, maar dat wij daar niets van merken omdat ze tussendoor wel wat heeft gefilmd op de goede dagen. Ik vind zo ver achterlopen met vlogs toch best irritant en merk dat ik mân interesse in haar vlogs een beetje verloren ben.
Dus wat wil je dan dat ze doet?
Ik zou graag 24/7 een livestream willen
Maar in bepaalde vlogs en op insta benoemt ze toch wel dat ze slechte periode doormaakt, dus dat kreeg ik wel mee iig
@DonnieDarko was dit toen niet haar No-shampoo fase?
Ik zat juist te denken dat ik het zo knap vind dat Bonnie toch vrij regelmatig uploadt. En dat ik hoop dat ze niet over haar grens gaat.
Haha goede vraag. Nou ik hoef de slechte dagen niet te zien als ze dat liever niet wilt vloggen. Maar bedoel meer dat achterlopen. Dat had ze ook met de feestdagen, kregen we 1e en 2e kerstdag te zien terwijl het nieuwe jaar al begonnen was.
Dan loopt ze 1/2 weken achter? Ze heeft meermaals aangegeven even niet meer op hoog vol tempo alles te willen doen⊠en ik volg niemand eigenlijk voor ârealtimeâ experience, is het zo erg dat je een week later te zien krijgt?
Ik zat voor mezelf een verklaring te zoeken waarom ik de vlogs van Bonnie niet meer zo leuk vond (terwijl ik eerder echt ĂĄlles keek), en ik trok zelf de conclusie dat het misschien kwam door dat gat van 2 weken. Maar vraag me nu af of dat het wel is ![]()
