Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Die Rowen was instructrice bij Rocycle en zit nu bij Velo, dus miss vinden ze haar lessen amaaaziiing ofzo

6 likes

Wat moet het heerlijk zijn om zo’n fijne vriendengroep als Bonnie te hebben. Een volle tafel met je verjaardag en geen drama (zo lijkt het).

22 likes

Ik mag toch hopen dat je vrienden op je verjaardag geen drama creëren aan tafel :sweat_smile:

40 likes

Leuk dat ze zegt dat ze een ‘paar’ mensen heeft uitgenodigd en dat het niet zo’n groot feest zal worden. Zit de hele tafel vol. :joy:

5 likes

Hoe lieeef is Nick als partner, echt goals gewoon

31 likes

Nou zeker, ik vind hen ook echt relatie goals samen. Moest ook een beetje meehuilen toen ze een stukje van dat kaartje van hem voorlas, echt zo lief :blush:

5 likes

Ik oook haha zo lief allemaal, ook dat ie slingers en ballonnen had, lijkt me zo mooi om met iemand te hebben

10 likes

Hahaha echt he?!

FULL TIME DAD, MODEL!!! AND NOW FOLLOWING HIS DREAM :clap::clap::clap::clap::clap:

Wouts motto is Dream Bescheiden ipv Dream Big

Het lijkt er wel op dat er een of andere fietsclubfittie gaande is in Amsterdam.

8 likes

Ik vind het zo leuk dat vera tegenwoordig ook zo bezig is met skin-positivity. Vooral die nadruk dat het oke is en er niet iets verkeerds aan is. Ook maar 1 reactie van iemand met ongevraagd advies en allemaal mensen reageren daarop. Dus er lijkt ook veel meer bewustzijn te zijn ontstaan de laatste jaren.

16 likes

Grappig dat je het over sektes hebt. Ik luister een podcast ‘Sounds like a Cult’. Het is heel grappig, maar ook wel informatief. De eerste aflevering ging over Soulcycle (originele versie van dit soort klasjes). Het is ook wel echt cult-ish.

Nee, ik heb geen aandelen. Zijn twee Amerikaanse vrouwen, die waarschijnlijk zelfs buiten mijn ‘Six degrees of separation’ vallen.

16 likes

Ik vond een vogue uit 2015.

Fail. :laughing:

101 likes

Dat was de meest recente aflevering. Wist weinig van het idee erachter, maar de uitvinder daarvan en hoe sommige boxen dit uitvoeren is echt creepy!

7 likes

Bonnie die in haar vlog zegt dat ze een aantal slechte weken achter de rug heeft, maar dat wij daar niets van merken omdat ze tussendoor wel wat heeft gefilmd op de goede dagen. Ik vind zo ver achterlopen met vlogs toch best irritant en merk dat ik m’n interesse in haar vlogs een beetje verloren ben.

4 likes

Dus wat wil je dan dat ze doet?

20 likes

Ik zou graag 24/7 een livestream willen

40 likes

Maar in bepaalde vlogs en op insta benoemt ze toch wel dat ze slechte periode doormaakt, dus dat kreeg ik wel mee iig


@DonnieDarko was dit toen niet haar No-shampoo fase?

7 likes

Ik zat juist te denken dat ik het zo knap vind dat Bonnie toch vrij regelmatig uploadt. En dat ik hoop dat ze niet over haar grens gaat.

34 likes

Haha goede vraag. Nou ik hoef de slechte dagen niet te zien als ze dat liever niet wilt vloggen. Maar bedoel meer dat achterlopen. Dat had ze ook met de feestdagen, kregen we 1e en 2e kerstdag te zien terwijl het nieuwe jaar al begonnen was.

6 likes

Dan loopt ze 1/2 weken achter? Ze heeft meermaals aangegeven even niet meer op hoog vol tempo alles te willen doen
 en ik volg niemand eigenlijk voor “realtime” experience, is het zo erg dat je een week later te zien krijgt?

5 likes

Ik zat voor mezelf een verklaring te zoeken waarom ik de vlogs van Bonnie niet meer zo leuk vond (terwijl ik eerder echt ĂĄlles keek), en ik trok zelf de conclusie dat het misschien kwam door dat gat van 2 weken. Maar vraag me nu af of dat het wel is :grimacing:

4 likes