Ja omg ik kwam gisteren die ‘kaassoep’ tegen.
Gehakt ging ook nog door de champignonsoep met smeerkaas.
Ohnee die recepten heb ik ook gezien zo erg haha. En niet eens via hun kanaal zelf maar van zon grappige turkse dude die dan steeds zo kijkt van… gadver! Haha. Die kaassoep is echt het toppunt van goor.
Ik krijg de laatste tijd trouwens alleen maar gore recepten op tiktok. Mn algoritme haat mij
Er zijn echt heel veel mensen die rare recepten maken. Ik geloof niet dat het echt is. Je krijgt gewoon veel views zo.
Ik denk wel dat kalo dit echt eet, ze maakt idd ook wel eens videos dat ze voor haar kinderen kookt en dan zegt ze gewoon dat ze niks weg wil gooien
Ik weet vrij zeker dat het satire is, vanwege de ‘smaaklekker’ en het dansje achteraf. Ik vind het echt grappig
Hahaha ja die vrouw die keto eet en dan met een kwast meerdere keren in een pot mayo gaat en rauwe kip besmeerd. En dan in de comments zegt dat ze die mayo de volgende keer gewoon weer voor iets anders gebruikt.
Jaa zij. Die video deed gewoon pijn.
Dit is (in ieder geval buiten Nederland) wel redelijk standaard hoor, dat wordt heel vaak met water gemaakt.
Ik heb gisteren nog havermout gegeten en ik kook het in water en doe er dan een scheutje melk bij. Persoonlijk vind ik dat juist veel lekkerder. Als je het in de melk kookt dan wordt het heel papperig en dik.
Edit: ik ging net kijken en in de instructies staat ook dat je het met water moet maken!
Dan eet je gewoon nat karton
Dat is het sowieso
Ik heb het ook wel eens met water gemaakt, omdat ik geen soja melk meer had maar wel heel graag havermout wilde eten. Maar dan wel met stukjes banaan en appel erin en dat dan mee opwarmen. Anders is het toch super smaakloos😬
Sowieso de banaan met de havermout verwarmen, vind ik zoooooveel lekkerder dan koude stukjes banaan erdoor.
Ja precies het is qua kleur/stof echt heel populair. Al een aantal jaar.
Ik ken meerdere mensen met (een variant op) deze bank. Helemaal niets mis mee uiteraard, maar grijze hoekbank 2.0 is leuk verwoord
Vraag me af of ze hiermee bedoelen de ambtenaren die aanvragen behandelden, dus niet de eindverantwoordelijken. Want daarvan zijn de namen allang bekend, die zijn openbaar verhoord. Naar die namen kunnen ze dus in feite niet op zoek zijn? Hoop echt niet dat ze die kant op gaan…
Ja ik ben ook heel benieuwd wat ze willen, ze zitten vaak op het randje van de sensatiezoekers. Hopelijk blijven ze aan de goede kant.
Ik heb het idee dat niemand iets kan beginnen tegen de almachtige Belastingdienst. Ben benieuwd.
Ik wil gewoon een nieuwe aflevering! Is potdikkie al vier weken geleden
Vanaf volgende week weer als het het goed is!