Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ja, volgens het ‘officiële’ recept (volgens mij heb ik dit ooit bij Jamie gelezen haha) hoor je te beginnen met water en later pas melk erbij. De structuur wordt dan veel beter! Maar de havermouthaters gaan dit niet snappen.

9 likes

‘Mn favo stoeipoesje’ :face_vomiting:

4 likes

Dit is van Lotte toch? Ik snap die vriendin niet die altijd sexy doet, ook in zeer niet-sexy situaties zoals een muurtje witten, whassup with that

4 likes

Ben dus gelukkig niet de enige waarbij het opvalt. Wordt er soms een beetje ongemakkelijk van.

6 likes

Middelbare school mentaliteit: sexy dansen met andere meisjes en (zogenaamd) met meisjes zoenen voor aandacht van de boysz…

3 likes

Gaan we weer…
Je moet niet constant zo sexy doen als vrouw, dat kunnen velen niet handelen. :roll_eyes:

10 likes

Gaat hier meer over de situatie toch? Schilderen is niet echt een sexy aangelegenheid

2 likes

Ik vind aan het woord stoeipoesje niks sexy’s aan hoor maar dat zal wel aan mij liggen

6 likes

Huh jk zit een vlog te kijken maar ik zie dr helemaal niks “Sexys” doen. Wat dat dan ook mag betekenen :joy:

Staat niet echt duidelijk wat ik bedoel idd, maar ik vroeg me meer af of ik een trend/typetje/ imitatie of wat het ook mag zijn had gemist want het is niet serieus bedoeld als sexy (denk ik). De discussie ontketenen of mensen wel of niet sexy mogen doen of een analyse van die vlogs is niet mijn bedoeling in ieder geval.

Kan het natuurlijk weghalen want iedereen mag van mij sexy doen hehe.

3 likes

Ik weet het ook niet zo goed te plaatsen. Vind het juist wel leuk aan haar dat ze zo is, maar ook wel vreemd want het is altijd zo in iedere vlog. Alsof het haar hele identiteit is ofzo. vraag me ook af of ze bij al haar vriendinnen zo is of alleen bij Lotte, en of ze dat ook zo doet zonder camera.

5 likes

Over welke vriendin van Lotte in welke vlog gaat het hierboven dan? Heb de verhuis vlogs gekeken maar kan het ff niet plaatsen. Die ene meid die op vakantie gaat?

Ik heb de indruk dat het hun inside Joke is, die dan vervolgens erg wordt vergroot zodra Lotte gaat vloggen. Ik vind het wel geinig en niet storend. Ze lijkt het zelf niet zo serieus te nemen iig

7 likes

Ik heb hier zo hard om gelachen, zo treffend

8 likes

Waarom staat dit op een kanaal dat Peuter TV heet though? :joy:

6 likes

Haha dat gezicht van Rob op Monica’s tiktoks

5 likes

Kom net dit tegen op insta voor “gezonde” carbonara. Zouden zij en alwin familie zijn en zo aan hun smeerkaas recept ideeën komen?

19 likes

@anon50301661 wat vind jij van dit recept

6 likes

Dit is kiezen tussen twee kwaden maar zou dan toch echt voor de rechter kiezen hoor

8 likes

Ik vind het idee om met smeerkaas te koken of door de soep te doen echt zo goor :nauseated_face:.
het is alleen iets voor bij de bugles of op en cracker in mijn beleving.

9 likes