Ik zou de keuken ook lekker elders hebben gekocht, met een slechte review toe, zijn ze helemaal gek geworden…
Volgens mij staat dit bedrijf (en hun wanpraktijken) al langer op de radar van consumenten organisaties en programma’s.
Hahaha en de tip ‘vergeet de stopcontacten niet’ omg revolutionair
Goeie. Volgens mij zat ze eerst heel erg in de zoete hoek (cupcakes, overdreven choco creaties). Broodjes noemde ze ook eens en nu ineens meer in de borrel/café hoek…
Ze is niet zelf vegan, maar dat maakt toch niet uit? Volgens mij wilt ze ook vegan opties aanbieden, omdat daar tegenwoordig ook veel vraag naar is. Dus ik vind het opzich wel een goede en slimme keuze.
Verder vind ik het nu ook nog lastig te zien wat we kunnen verwachten van haar horeca zaak. Ze lijkt in de video serie nog niet echt een duidelijk doel te hebben. Haar ideeën vliegen soms alle kanten op. Ik zou nu ook niet kunnen zeggen wat voor eetcafe het nou gaat worden. En ze wilt ook de kijkers nog verrassen, dus ze laat ook wel veel weg. Wellicht dat het ook daarom zo verwarrend is.
Dat was vanaf begin toch al duidelijk xD. Zegt ze zelf ook vaak dat ze geen verstand heeft van het opzetten en runnen van een horeca zaak. (Snap dat je op vegan bedoelt, maar dat is niet enige waar ze niet echt verstand van heeft)
Maarja levert wel “”“goede”"" content op ![]()
Het haar van Joey lijkt echt gefrituurd. Zo zonde.
Joey Jaq schatttttt
Ja Joey van Vita en consorten. In zijn stories zie je het goed.
Ik vind het juist wel leuk eigenlijk! Staat hem wel!
Ja vind ik ook, en het is toch gewoon kort haar dus boeiend, als je t beu bent dan is t ook zo weer uitgegroeid
Oh zeker, ik vind het ook heel mooi, en het staat hem goed. Maar het is heeeelemaal droog geblondeerd. Dat vind ik er zonde aan haha.
Hij zei van de week dat ie het nog niet mag wassen, kan het niet van de build-up producten zo lijken?
Hij heeft het vanmorgen gewassen met Aveda en vannacht een olie haarmasker ingehad geloof ik.
eigenlijk toch gek dat je dit soort dingen weet van iemand die je niet kent
Haha, ja ik had er eerst al bijgezet; waarom weet ik dit soort dingen en vergeet ik de meest belangrijke werkdingen bijv.
Dit gevoel ken ik, tentamenstof ontbouden lukt niet, maar dit weet ik. Gaat lekker, haha
Lekkere vlog weer van ons mo, i love it hoe ze eerst weer over een of ander gezond eetpatroon begint en seconden later: ‘ik ga zo eten bij izakaya maar heb nu vast even mac besteld want had daar zo’n craving naar’
Kan haar echt waarderen
Oohh ik vind het nog niet eens mooi bij Joey ook niet. Ik snap dat kapot geblondeer nooit. Er zijn zoveel mooie kleurmogelijkheden voor bruinharigen
Ja eens hoor. Het brengt ze niet op andere gedachten, maar vind het goed hoe Janne zich altijd uitspreekt.