Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Tomaat is een groente (of nou ja eigenlijk een vrucht geloof ik) maar ik snap nooit dat mensen in een hele saus van tien tomaten o.i.d. ook nog zo’n zakje macaronigroenten willen. Ik geloof echt niet dat dat nou de sleutel is tot een gezonder leven en anders leef ik wel korter.

22 likes

Nog erger: spagbog

6 likes

Waarom zou je dit doen? Heb je een trein te halen en geen tijd te verliezen? Ik snap die nood voor al die gruwelijk ranzige afkortingen niet (ik ben oud, I know).

14 likes

Welcome to my world haha. Dat heb je als je een relatie hebt met een Australiër (sorry, Aussie).

Maar spagbog is wel een stukje lelijker dan brekkie of arvo.

3 likes

Dat mijn oma uit een tijd kwam waar dat heel normaal was om te zeggen. Men kende geen buitenlanders.
Ik vond het als kind altijd heel raar als ze dat zei

2 likes

The girls that get it, get it and the girls that don’t, don’t. :tipping_hand_woman:

13 likes

Ja echt top! Ben ook zo benieuwd naar de volgende vlog (of dat degene is waarin ze over gaat) en hoe ze alles inricht.( Ik ben ook groot fan van VT wonen en hoe ze dan alles inrichten, heeeeerlijk! )

4 likes

Ik vind Lotte echt een lieve schat maar dat stomme gegiechel na iedere zin vind ik bloedirritant.

4 likes

Vita gaat samenwonen met dr vriend, echt cute! Vind ze heel leuk samen

17 likes

Ahh wat leuk voor ze! Vrolijk stel!

8 likes

Ik vind haar ook echt leuk en die vlogs ook maar bij sommige stukjes lijkt het alsof ze het meerdere keren heeft opgenomen en dan zo giechelt hihohi

4 likes

Zou Sanneke nooit moe worden van haar eigen geklaag/negativiteit? Ze heeft iets geplaatst over haar darmen, maar ze wil daar geen advies over. Volgers moeten eerst vragen of dat welkom/gewenst is. Daarna maakt ze champignonsoep, maar die is niet lekker. Ze zet er letterlijk bij “gooi je favo recept op me”. En wat verrassend, ze krijgt voornamelijk recepten voor… champignonsoep. Maar ook dat is weer niet goed, ze wil juist andere recepten. :sweat_smile:

Als je niet zit te wachten op ongevraagd advies deel het dan niet met 14.500 volgers? Er is echt altijd wel iets wat haar niet zint.

27 likes

Ja, leuk! De Q&A die ze laatst samen hadden was ook echt leuk.

6 likes

Ja. Ik vond het ook erg bijzonder dat ze die stories over de darmen op de wc opnam

6 likes

Voor mijn gevoel zijn die echt 3 maanden een stel, maar mijn perceptie van tijd is sowieso verneukt sinds Corona haha

5 likes

Jaa vind hem echt zoiets schattigs hebben, echt leuk

4 likes

Mensen zijn gewoon allergisch voor Sanneke. Ze zegt letterlijk: “Krijg nu veel recepten voor Champignonsoep, maar ik hoef dat voorlopig even niet meer. Was juist op zoek naar iets anders.’

Hoe is dat negativiteit? Hoe is aangeven dat je geen advies wilt negativiteit? Ik vind echt veel van influencers, maar ik vind de ontwikkeling dat ze je vragen hun grenzen te respecteren (dus eerst vragen of ze jouw advies over vrij lastige zaken zoals levenslang gezeik met je darmen wel willen) best een goede.

27 likes

Het gaat erom dat zij best veel dingen deelt en vraagt aan het volgers. Maar de reacties die ze krijgt zet ze in mijn ogen bijna altijd negatief weg. Als ze slechts op specifieke reacties zit te wachten kan ze dat misschien beter vooraf duidelijker communiceren? Plus door haar volgers heeft ze ook inkomsten, dus vind dat ze niet zo kattig/negatief hoeft te doen zolang de reacties gewoon normaal zijn.

7 likes

Maar ze doet hier totaal niet kattig?

5 likes

Ik vind hem ook echt een positieve invloed hebben op haar vlogs. Net als dat Wouter wat mij betreft een negatieve invloed heeft op die van Elise. Bij Elise lijkt alles steeds nepper te worden, terwijl ik het bij Vita juist steeds oprechter ga vinden. Elise volg ik daarom niet meer, terwijl ik het juist steeds leuker ga vinden om Vita te volgen. De inbreng van Wout en Ro speelt daar voor mij wel een rol bij.

20 likes