Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Iemand plaatste hier laatst een screenshot van Nina Pierson die een gesponsorde Instagram post had waar ze verwees naar de Oekraïne/Rusland oorlog. Daar kreeg ze wat kritische reacties op, maar ik keek net op haar profiel en ze gaat nu 100% van de opbrengsten van die post doneren aan stichting vluchteling. Toch goed om te zien dat er ook nog influencers zijn die op een normale manier met kritiek omgaan.

14 likes

Plus het heeft iets heel gemaakt hoe hij doet. Omdat hij niet meer dat enthousiaste spontane vertoont. Zie je ook bij Pip (?) van de Huismuts. Zij kijkt ook altijd of haar moeder filmt

12 likes

Ja, de effecten van dagelijks een camera op je hoofd komen nu naar boven, nu hij alles bewust meemaakt. Ik snap niet hoe ouders kunnen denken dat hun kind van nature zo’n honger heeft naar “show” en aandacht…wat dacht je zelf? Je hebt je kind van begin af aan gemanipuleerd.
En bij die 2e is dat nog erger want die is letterlijk op camera geboren.

7 likes

Vreselijk ja. Vind het ook zo ‘gemaakt’ overkomen maar dat vind ik van Nienke zelf ook. Vond haar vroeger nog wel leuk maar toen ze wat bekender werd werd het ook allemaal zo gemaakt grappig en gevat ofzo, ik weet niet ik kijk iig al lang niet meer.

10 likes

Hey wat toevallig, dat bedankje van giro 555

14 likes

nee sorry try again

26 likes

cringe als je bedenkt dat ze gewacht heeft tot ze een screenshot kon maken

27 likes

Uiteindelijk heb je het hier kunnen delen :sparkles: LoA in volle glorie

15 likes

Wie is dit?

7 likes

:sparkles: the main character :sparkles:

6 likes

Ik weet niet veel van ondernemen maar dit is toch niet zo handig, alle slaapplekken verhuren?

21 likes

Hahah vroeg me dit ook af, of ging hun businessplan niet tot deze fase? :sweat_smile:

6 likes

Ze hadden toch ook eigen verblijf/of werd genouwd op de eerste verdieing? Of zijn dat nu ook kamers geworden?

7 likes

Zij heeft echt elke 5 stories wel die quote: ‘als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat’.

OK we weten al dat je speciaal bent/speciale maniertjes hebt, Rachel. Let it gooooo

17 likes

Haha terwijl ik die quote juist totaal niet bij haar vind passen. Volgens mij moet alles juist altijd precies zoals zij het wil.

10 likes

Ik kan me ook niks voorstellen bij geld geven zonder intentie, maar dat is vast niet wat ze bedoelt gezien dat gratitude-briefje wat ze op straat gooit op haar feed.

8 likes

Vandaar dat ik soms zo moe ben. Ik heb geen geld

111 likes

Dat vertrek werd wel omgebouwd dacht ik voor de verhuur maar toch, was wel logischer geweest om ook iets voor hunzelf te behouden?
Ik ben niet helemaal bij met kijken.
Missch dat ze er nog iets over vertellen?

5 likes

Ja daar gaan die piramide coaches echt goed op.

“Spiritueel gezien is geld een uitwisseling van energie tussen mensen. Energie heb je nodig voor jezelf, anders kun je niet leven op aarde. Zie energie als brandstof.”

5 likes

Dat is vrij dom ja. Normaal hebben de eigenaars/beheerders en eigen woning op het park of de camping en als ze alleen in de zomer er zijn een groter huisje/stacaravan.

3 likes