Ja snap wat je bedoelt! Hij brengt haar met beide benen op de grond
Ik volg haar niet, maar als Sanneke echt een chronische mopperaar is dan had ze het als man vast heel goed gedaan op televisie. Dat meta-gemopper vind ik in dat opzicht ook niet zo gek veel verwijderd van de âkan je niet lachenâ die vrouwen op straat toegesist krijgen. Prima overigens om er zelf niet naar te willen luisteren, maar dat is iets anders dan andere vrouwen voorschrijven dat ze vooral aardig zouden moeten doen.
Haha Bonnie noemt een weckpot een wackpot
Ik wilde een hele sarcastische post schrijven, maar toen zag ik de bron haha.
Denk dat t meer gaat om de hoeveelheid berichten die ze krijgen
Wat mij betreft is die uitdrukking âgooi x op meâ toe aan vervanging toe, Sanneke.
Haar communicatie is altijd zooo verwarrend. Natuurlijk mag ze grenzen aangeven maar wees dan ook gewoon direct duidelijk. Logisch toch dat mensen recepten voor champignonsoep geven als ze eerst zegt dat haar champignonsoep mislukt is en vervolgens vraagt om haar volgersâ favo recepten? Zeg dan meteen dat ze ANDERE recepten bedoelt.
En als ze geen ongevraagd advies wil, zeg dat ook. Op IG kun je dmâs uitzetten maar je kunt er ook bij zetten dat je geen advies hoeft. Lijkt me niks raars aan. Volgens mij is het heel normaal dat mensen reageren met een âbeterschap bij mij werkt ditâ reactie. Zij pakt zulke reacties altijd zo aangevallen op ofzo.
waarom zegt bonnie whackpotten
Komt ze uit Limburg?
Ik cringe bij Bonnieâs video dat ze aan het âorganizenâ is maar het wordt er m.i. niet echt beter op omdat ze gewoon teveel spullen heeft. Ik verbaas me er ook over dat ze al die gekochte spulletjes opbergt op een plek / in een lade waar het overal al helemaal vol zit met spullen. Bijvoorbeeld dat ze ansichtkaartjes koopt omdat ze het handig vind om te hebben maar vervolgens stopt ze het in een laatje waarvan ik me afvraag, zitten daar ĂĄllemaal ansichtkaarten in? Zo ja, waarom had ze er meer nodig? Zo nee, hoe kan ze onthouden wat ze heeft en hoe kan ze haar spullen zo vinden? Ik krijg er stress van
Ik ben ook getriggerd door haar Snuggs advertentie! Positief! Het lijkt me heel fijn om zoiets te dragen op de lichte dagen zodat je gewoon geen tampons o.i.d. meer hoeft te gebruiken zoals zijzelf ook omschrijft. Het is wel een duur merk Maar wel fijn dat het in Europa geproduceerd wordt. Ik koop liever niet iets wat helemaal vanuit de andere kant van de wereld geĂŻmporteerd moet worden. Ik denk dat ik wel ga bestellen! Meer die het ook overwegen na het zien van de video?
Ik ben voor modibodi gegaan toen ik veel eraan uitgaf omdat zij veel meer soorten broekjes hebben en ze ook hele goede aanfotoâs op de site hebben waar verschillende maten modellen ze aan hebben! En heb ook wat Lottieâs period dat is ook prima maar modibodi is echt
Ja en dan die kaarsencollectie, wat moet je met zoveel kaarsen joh. En waarom moet zij altijd een voorraad x10 hebben?
Ik heb er twee van Cheeky Wipes en daar ben ik heel blij mee! Ik vind het alleen een beetje een onfris idee dat je ze maar op 40 graden mag wassen. Ik doe nu altijd wat biotex in de wasmachine zodat ze voor mijn gevoel toch schoon worden.
Ik vind dit hele relaas (en het aantal posts wat er ook maar over doorgaat) op sanneke zo raar, zoals al eerder gezegd was haar reactie letterlijk dit: âKrijg nu veel recepten voor Champignonsoep, maar ik hoef dat voorlopig even niet meer. Was juist op zoek naar iets anders"
Nou echt het waard om je enorm over druk te maken dit weer.
De baby van Teske en Mert is echt de allerschattigste baby ooit
Ja ik vind het alleen zo jammer dat Teske en Mert hem geen privacy gunnen
Ja dat wel, hij is wel zo ongeveer dagelijks vol in beeld op insta
Ik heb er een besteld bij de vorige kortingscode die ze had! Heb hem nu een aantal maanden en ik vind hem echt top, zit zooo lekker en vind het ideaal. Ik heb er ook een van Uniqlo, maar die zit wel echt strak. Dus ik denk dat ik er nog een paar van Snuggs ga bestellen.
Is dat nieuwe huis van Lotte koop of huur