Echt he, als je dacht dat het bij de pot carbona niet erger kon, komt iemand met smeerkaas
Ik ben wel benieuwd naar de macro’s (heet dat zo?) van een originele carbonara. Zou me niks verbazen als die er uiteindelijk het beste vanaf komt.
Slagroom, ei, kaas.
Tja wel vettig maar pasta carbonara moet je gewoon van genieten en niet kcal gaan zitten tellen hoe of wat, vind dat een beetje vermoeiend. Je zit er ook sneller van vol, en zolang je het niet elke dag eet lijkt het me onzin om allemaal vervangers ervoor te gaan bedenken die lang niet zo lekker zijn.
In pasta carbonara zit geen room en al zeker geen slagroom
Deze kan je al schrappen. Dat hoort er officieel niet in. Ik ben helemaal geen teller hoor, maar als je dat wel doet, kan je het dus net zo goed traditioneel maken (gok ik).
Poeeee triggered.
Oeps ! sorry sorry sorry vind dit heeel dom van mezelf
dacht ff snel gegoogled en dit was het eerste resultaat Dus ik geef in dit geval ook AH de schuld.
Ik hoor ze in Italie gewoon huilen
En mijn hart doet ook pijn
Is toch gewoon met spek en ei?
guanciale, ei, parmezaan, zwarte peper en pasta
En mijn Italiaanse collega maar zeggen dat Nederlanders geen food culture hebben. Dit zal hem leren.
heb gelijk echt heel heel veel zin in carbonara
Ik mis Jill haar video’s. Iemand een idee wat ze tegenwoordig doet?
boeie hoe mensen hun carbonara eten
Heerlijk dit carbonara gesprek. Moet meteen denken aan weer een briljante uitzending van de Keuringsdienst van Waarde:
Wat hier in de potten carbonara zit in de winkels lijkt het meest op een ander pastagerecht. Zei de Italiaanse kok. Dat vond ik zo grappig!
Even zoeken…
Edit: boscaiola
Gino
De manier waarop wij spagbolo eten is ook niet hoe het hoort, met een lading tomatensaus en veel groenten etc, maar ik vind het wel lekker op die manier.
Maak t soms ook wel eens “zoals het hoort” en dat is ook heel lekker maar ik wil als ik pasta eet gewoon ook mijn portie groenten binnenkrijgen.
Ze heeft een foto cursus gedaan, maakt echt hele mooie foto’s nu en een nieuwe blog volgens mij. En volgens mij heeft ze even niet zo goed in haar vel gezeten en daardoor weinig content (gok ik)
Dat is ook prima maar dan moet je het geen pasta bolognese of carbonara noemen want dat is het gewoon niet.
Maar ik denk dat we ook niet teveel moeten verwachten op dat gebied van een land dat elk gerecht met rijst “Chinees” noemt. 🥲