I had to Google spagbolo
Iedereen in de Britse first dates zei altijd SPAGBOL en het maakte me altijd boos.
Niet dat ik Italiaan ben, maar het klinkt gewoon kut.
je bent de slagroom vergeten
🤌🏻
🤏🏻
Geen 🤌🏻… Panceta?
Eyyyy pan-chetta
Hahaha ik lach om jullie emoticongebruik.
Ik lees een boek over ww2 en daarin wordt verteld dat de NL familie rijst verhandelde in de oorlog. En ik dacht echt; huh kwam dat niet pas in de jaren 70 op gang in NL?
Het eerste Chinese restaurant werd al in 1920 geopend in Katendrecht (Rotterdam)!
Ik vind de verhuis vlogs van Lotte echt leuk om te kijken. Vind het ook echt knap van haar hoe ze alles aan het fixen is in haar nieuwe appartement, bijvoorbeeld die plinten knippen en vastkitten, ze zegt erbij dat ze dat nog nooit eerder gedaan heeft maar toch begint ze er in haar eentje aan en lukt het ook gewoon. Het zal vast geen supermoeilijk klusje zijn maar vind het gewoon knap hoe ze het na haar breakup allemaal zelf oppakt nu.
Al in de 19e werd rijst gebruikt in de keuken.
Rijstepap met rozijnen en bruine suiker hmmmmm
Ja ben dus zelf ook op Google onderzoek uitgegaan want dacht dat het veel later was. Bleek dat het al in de late middeleeuwen werd gegeten, vaak als pap/bijgerecht. Dus gek dat sommigen nog zo wereldvreemd op het fenomeen “rijst” reageren?
zeker niet verrast dat ze bij 24kitchen werkt
kennen we dit pareltje nog
hahaha in de comments:
Jan: Ik ben een gepensioneerde hobby kok, gister heb ik dit gerecht gemaakt voor mijn italiaanse schoonzoon tevens italiaanse chef-kok, hij zei mij “dat het afschuwelijk was”. De rauwe groente en de banaan, waarom?
Ton: @Jan Wat een geklets smaken verschillen en denk je nu echt dat een chef kok alles weet.
En ook dat Chinezen er al dus zo lang zijn.
Collega van mij is al de derde generatie Chinees hier geboren in Nederland.
Mijn oma (geboren 1912) bleef ze ook altijd maar pinda Chinezen noemen (ze was helaas niet zo van de immigranten)
Waarom benoem je dit?
O God die tiktoks van Monica worden ook steeds erger hè
Ja stop aub
Ik heb dr geblokkeerd. Kon de cringe echt niet meer aan en ze kwam constant op mijn fyp