Vreselijk ja. Vind het ook zo ‘gemaakt’ overkomen maar dat vind ik van Nienke zelf ook. Vond haar vroeger nog wel leuk maar toen ze wat bekender werd werd het ook allemaal zo gemaakt grappig en gevat ofzo, ik weet niet ik kijk iig al lang niet meer.
nee sorry try again
cringe als je bedenkt dat ze gewacht heeft tot ze een screenshot kon maken
Uiteindelijk heb je het hier kunnen delen LoA in volle glorie
Wie is dit?
the main character
Hahah vroeg me dit ook af, of ging hun businessplan niet tot deze fase?
Ze hadden toch ook eigen verblijf/of werd genouwd op de eerste verdieing? Of zijn dat nu ook kamers geworden?
Zij heeft echt elke 5 stories wel die quote: ‘als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat’.
OK we weten al dat je speciaal bent/speciale maniertjes hebt, Rachel. Let it gooooo
Haha terwijl ik die quote juist totaal niet bij haar vind passen. Volgens mij moet alles juist altijd precies zoals zij het wil.
Ik kan me ook niks voorstellen bij geld geven zonder intentie, maar dat is vast niet wat ze bedoelt gezien dat gratitude-briefje wat ze op straat gooit op haar feed.
Vandaar dat ik soms zo moe ben. Ik heb geen geld
Dat vertrek werd wel omgebouwd dacht ik voor de verhuur maar toch, was wel logischer geweest om ook iets voor hunzelf te behouden?
Ik ben niet helemaal bij met kijken.
Missch dat ze er nog iets over vertellen?
Ja daar gaan die piramide coaches echt goed op.
“Spiritueel gezien is geld een uitwisseling van energie tussen mensen. Energie heb je nodig voor jezelf, anders kun je niet leven op aarde. Zie energie als brandstof.”
Dat is vrij dom ja. Normaal hebben de eigenaars/beheerders en eigen woning op het park of de camping en als ze alleen in de zomer er zijn een groter huisje/stacaravan.
Ik kwam net wel weer een dieptepunt tegen qua workshops/coaching/cursussen op insta: Manifesteren in het ritme van de maan.
Heeft dat ding een ritme. Ik haat ritme
Ik lees dit met de stem van moppersmurf in mijn hoofd