Het andere YouTubers/bloggers topic #19

And just like that… World peace :peace_symbol::v:t2:

23 likes

cue zoetsappige vioolmuziek terwijl er een regendruppel op haar raam voorbij biggelt, waar de zon doorheen schijnt; er vormt een klein prisma op haar wang. ze kijkt naar buiten en lacht in zichzelf. ‘het leven is mooi, maar ik ben mooier’

54 likes

Zal deze ff doorsturen naar Poetin, lieve Vlad, zullen we afspreken dat we gewoon aardig zijn voor elkaar?

9 likes

Gooi nog een YouTube filmpje van We Are The World erbij en dan overtuig je hem echt wel

12 likes

Nee juist helemaal niet. Je voelt eigenlijk niets, het voelt gewoon als een droge onderbroek.

Het enige moment dat ik wel een beetje vervelend vind is als je tijdens de dag naar de wc gaat. Je doet dan je onderbroek naar beneden en dan heeft hij geen contact met je lichaam en het bloed in het kruis koelt dan wat af. Als je hem dan weer aandoet voel je dat, dat het wat kouder is. Dat duurt echt max 5 seconden en dan is het weer je lichaamstemperatuur, maar dat is het enige moment dat ik het minder prettig vind. Verder heeft het zoveel voordelen dat ik dat graag voor lief neem. Je hebt er echt totaal geen omkijken naar, vooral 's nachts echt ideaal.
Ik heb zelf een stapel van dit soort onderbroeken van de primark die ik al een tijd gebruik en waar ik heel tevreden over ben. (was de eerste fysieke winkel waar ik ze tegenkwam)

16 likes

ik heb zelf nergens last van, maar had het met een vriendin erover en zij had er de eerste twee dagen wel last van omdat ze vooral klonten heeft. Kan ook natuurlijk aan het merk liggen, maar mss iets om mee rekening te houden

6 likes

Laura Brijde is zwanger! Echt superleuk voor haar!

55 likes

Oooh wat leuk voor haar, zeker gezien haar vorige video over onvervulde kinderwens en miskraam!

8 likes

Waarom een spoiler

En waarom draagt Bonnie alsnog een tampon met die onderbroek?

3 likes

Misschien lekt er bij haar vaak wat langs het tampon heen?

1 like

Maar dan gaat 't toch z’n doel voorbij, als je dan alsnog een tampon moet dragen

8 likes

Je kan het ook andersom zien… Blijkbaar werkt een tampon niet voldoende en vangt ze het ‘doorlekken’ op met dit ondergoed

Edit: denk dat dit ondergoed niet bedoeld is voor de zwaarste dagen, wat mij ook logisch lijkt. Het is en blijft een onderbroek🤣

8 likes

Maar anders zou je toch een inlegkruisje nodig hebben? Om het gelekte bloed op te vangen.

Dan is dit toch veel fijner? Vind dit heel logisch, maargoed iedereen z’n menstruatievoorkeuren

9 likes

Haha ja dat bedoelde ik

5 likes

Als ik een tampon draag ga ik niet ook nog een inlegkruisje dragen, maargoed.

Ieder z’n ding inderdaad, maar ik dacht dat die onderbroeken heel goed waren en dat je daarnaast niets anders meer nodig hebt.

7 likes

Je hebt menstruatie ondergoed dat heel goed voor zware dagen kan hoor.
@Xiomara je kan het gebruiken hoe je wil! Ipv maandverband/tampon/cup maar natuurlijk ook als extra zekerheid bij gebruik van tampon of cup. Het verschilt per onderbroek hoeveel bloed het kan opvangen.

@Luzarl wat voor de een werkt werkt voor de ander niet of minder, blijkbaar heeft zij dat wel nodig

3 likes

Als je een zware menstruatie hebt moet dat wel.

14 likes

Als je een zware menstruatie of een aandoening die hevig bloedend veroorzaakt hebt, moet je vaak een tampon én maandverband gebruiken omdat een van beide niet genoeg is. Maandverband kan je nu vervangen door menstruatieondergoed, wat een stuk comfortabeler zit. Maar als je pech hebt heb je dan alsnog een tampon nodig.

16 likes

Er zijn mensen die ook met een grote tampon heel snel doorlekken. Ipv dan elke twee uur dat ding vervangen gebruik je dan twee soorten producten door elkaar.

8 likes

Nee, want als je heftig menstrueert of bijv langer zonder verschoonkans zit, dan zorgt dit ervoor dat je niet doorlekt. Ik snap niet wat hier zo lastig aan is: de 1 verliest weinig bloed en de ander veel. Dat vraagt dus ook meer ‘materiaal’.

Edit: klinkt onaardiger dan ik het bedoel, sorry daarvoor.

13 likes