Ben er laat bij maar wilde toch nog even reageren.
Omdat ze waarschijnlijk een light of medium onderbroek draagt die niet veel opvangt. En als ze hevig ongesteld is is de kans groter op doorlekken dus dan vang je dat meteen op.
Dit nooit want het doel is om minder wegwerpproducten te gebruiken. De onderbroek vervangt de inlegkruisjes en misschien wisselt ze nu ook minder vaak haar tampon. (Volgens mij vertelde ze dat ze er 1 per dag draagt en 's nachts niks)
De Snuggs onderbroeken hebben modellen voor heavy flows die tot 4 tampons / maandverbanden / 1,5 cup aan bloed/vocht opnemen volgens hun website. Best veel lijkt me!
Ik denk dat in de praktijk de meesten 2 onderbroeken per dag zouden dragen. Eentje voor 's nachts en eentje voor overdag. Een beetje net als de cup lijkt me, daar deed iedereen eerst ook heel panisch over van âhoe doe je het als je niet thuis kan verschonen?â. Het punt is dat dat dus niet hoeft net als bij de cup. En je kunt altijd voor een combi kiezen van tampon of cup (of zelfs maandverband) in zoân onderbroek om het moment van verschonen uit te stellen.
Nu lijk ik wel een of andere expert wat ik niet ben of wil zijn. En ik heb heel die onderbroeken nog niet eens gekocht. (ga ik wel doen)