Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ben er laat bij maar wilde toch nog even reageren.

Omdat ze waarschijnlijk een light of medium onderbroek draagt die niet veel opvangt. En als ze hevig ongesteld is is de kans groter op doorlekken dus dan vang je dat meteen op.

Dit nooit want het doel is om minder wegwerpproducten te gebruiken. De onderbroek vervangt de inlegkruisjes en misschien wisselt ze nu ook minder vaak haar tampon. (Volgens mij vertelde ze dat ze er 1 per dag draagt en 's nachts niks)

De Snuggs onderbroeken hebben modellen voor heavy flows die tot 4 tampons / maandverbanden / 1,5 cup aan bloed/vocht opnemen volgens hun website. Best veel lijkt me!

Ik denk dat in de praktijk de meesten 2 onderbroeken per dag zouden dragen. Eentje voor 's nachts en eentje voor overdag. Een beetje net als de cup lijkt me, daar deed iedereen eerst ook heel panisch over van ‘hoe doe je het als je niet thuis kan verschonen?’. Het punt is dat dat dus niet hoeft net als bij de cup. En je kunt altijd voor een combi kiezen van tampon of cup (of zelfs maandverband) in zo’n onderbroek om het moment van verschonen uit te stellen.

Nu lijk ik wel een of andere expert wat ik niet ben of wil zijn. En ik heb heel die onderbroeken nog niet eens gekocht. (ga ik wel doen) :joy: :joy:

25 likes

Je vergeet nog “gebruik OLIVERQUEEN voor 15% korting #partner” in je post :stuck_out_tongue:

20 likes

Het is goed om je hier bewust van te zijn idd maar aan de andere kant denk ik dat het spiraaltje en de cup prima samen kunnen gaan als je de cup juist gebruikt! Dus vacuĂŒm verbreken en de cup niet te hoog dragen. (En goed de inhoud van de cup bestuderen :smile:)

7 likes

In AustraliĂ« mogen influencers geen geld of samples ontvangen om “skincare and other health products” te promoten. Best interessant en op zich wel een goede ontwikkeling vind ik. Alleen de categorie “sunscreen” snap ik niet zo goed. Beter toch dat zonnebrand gebruiken wordt gepromoot, zeker in een land zoals AustraliĂ«?

22 likes

Misschien om te voorkomen dat influencers een zonnebrandcrĂšme met een te laag spf promoten.

7 likes

Wow ik vind dit eigenlijk wel bizar! Qua medicijnen en dieet-producten snap ik het wel. Of andere producten die onjuiste claims hebben etc. Huidverzorging of supplementen kan ook met onjuiste claims gepromoot worden, in NL is dat niet toegestaan. Maar het gaat hiermee best ver. Geen samples en geen geld ontvangen betekent dat heel deze industrie geen influencer-marketing meer mag toepassen. Geen influencer die ergens reclame voor gaat maken zonder dat er iets tegenover staat.

8 likes

Maar het is niet alle skincare he. Maar voor acne en lighting producten. Dat zijn toch best hardnekkige producten.

5 likes

SPF wordt al super erg gepromoot in AustraliĂ«, echt op een ander niveau dan hier. Als in: op bepaalde stranden wordt er elk uur een zonneliedje gedraaid zodat je weer herinnerd wordt aan insmeren, kinderen mĂłeten een hoofddeksel naar school dragen of mogen anders niet naar buiten, bij café’s staan vaak literverpakkingen spf50 die je kan pakken, etc

Dus denk dat de meeste australiërs wel bewust zijn van het belang van zonbescherming

41 likes

Oooh wat goed! Ook dat liedje want anders kan je het echt snel vergeten.

3 likes

Vandaag binnengekomen en helaas zaten ze niet fijn, het was een highwaist model, maar voor mij niet highwaist genoeg

Charlotte die een tafel voor het lunchcafe van 500 euro zo “bizar duur” vindt. Tuurlijk is niet goedkoop maar daar moet toch op een goeie dag 30 mensen aan zitten, opstaan
 en ook paar jaar meegaan. Dat lijkt ze niet echt mee te wegen

4 likes

Claire lucia heeft weer een fantastische ikke ikke post op stories. Hoe onsympathiek kan je zijn

7 likes

Huh dat is toch vrij gemiddeld voor een grote tafel? (tafels zijn vaak gewoon vrij prijzig).

Ik wilde haar serie over de lunchroom graag volgen maar ik vind de kwaliteit van filmen zo slecht (camera ergens ver weg neerzetten en dan naar de ruggen van mensen kijken die iets aan het bespreken/bekijken zijn wat je dus niet kan zien + slechte audio). Ik word ook gek van de rommel in haar auto haha, snap niet hoe je zoveel zooi permanent in je auto kunt hebben liggen?

6 likes

Ieks iemand van flink heeft het nummer van Jessie maya uit het systeem gehaald en appt haar nu ineens.

4 likes

Tafel voor 2 personen.
Precies en dan zegt ze: “veel duurder hoor dan spullen voor je woning!” 1. dat valt nog mee en 2. al zou dat zo zijn, logisch toch.

Ik vind haar sws niet heel prettig vloggen.

Wel leuk om zo’n proces van inrichten etc mee te krijgen. Je weet wel dat zulke meubel zaken bestaan maar ik kom er zelf nooit.

Die auto is echt next level opslag idd, maar denk ook veel spullen voor haar webshop en pakketjes etc

9 likes

Over dat ze de zon op dr gezicht voelt zoiets en dat ze zich schuldig voelt omdat ze er van geniet? Viel nog mee zo veel mensen die zoiets nu posten. Of bedoel je wat anders en is het al verwijderd?

4 likes

Ze is nooit tevreden met iets, ook al hebben zoveel mensen zo veel ellende nu, toch is ze nooit tevree. Maar wel genieten van de zon!! Of nee is dat ook lullig nu? Oh nee want iemand heeft een mooi plaatje gedeeld: je mag nu happy zijn en feesten en tegelijkertijd ook kut voelen en unhappy zijn. Claire kan zichzelf valideren op de gram: ze mag toch van de zon genieten (ook al is ze nooit tevree)

6 likes

Ja bahhh, was iemand die bij haar had bezorgd toch? Ik zou zooo boos zijn, hopelijk trapt Flink hem eruit

5 likes

Ja waarschijnlijk of slechte kwaliteit zonnebrand. Maar in dit geval lijkt het me beter om strengere regels op te leggen voor de fabrikanten/merken.

@Bill Ja nieuw inderdaad. Ik volg ook veel Australische influencers en ik denk echt dat er een groot deel van hun inkomsten gaat wegvallen nu.

8 likes

Wout (van Elise) wordt instructeur bij een toko die lijkt op Rocycle (VĂ©lo want alles klinkt natuurlijk beter in het Frans :fr:). Hij wordt ook echt als een soort Messias onthaald in z’n stories, ik krijg er toch een soort sektarisch gevoel bij hahaha.
Wel slim na dat Sterk Met Wout, dat leek toch niet echt van de grond te komen

Edit beter wordt hij niet de nieuwe Arie Boomsma ofzo

23 likes