Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Zonnebrand staat in dit lijstje omdat in Australië zonnebrand gecategoriseerd wordt als “therapeutic good”. Dit betekent dat het gezien wordt als een soort medicijn.

Al deze nieuwe (of eigenlijk niet echt nieuw, maar verduidelijking van bestaande regels) regels gaan over therapeutic goods, dus vandaar ook zonnebrand.

Het staat ook in het plaatje, TGA = therapeutic goods administration. Dat is een beetje de Australische versie van de Amerikaanse FDA.

Het gaat dus niet om gewone skincare maar om medische skincare :blush:

13 likes

Vind het ook wel opvallend trouwens dat dat hele groepje (Joey, Vita, Rowen qua voormalige instructeurs en dan ook Elise en Wouter erbij) helemaal omgeslagen zijn van Rocycle naar Velo. Ben wel benieuwd waarom eigenlijk.

16 likes

Ja inderdaad, vroeg ik me dus ook af. De zusjes van Serena werken wel nog allebei bij Rocycle toch?

4 likes

Ja Jezus wat een sekte vibes. Ook dat hele praatje dat ie zo inspirerend is want fulltime dad en ook nog is nu op de fiets stappen. Oke :thumbsup:

21 likes

Ik haakte al af bij die Rowen die begon te blaten over ‘doing what makes you happy :raised_hands:t2::raised_hands:t2:’. Doe maar rustig hoor, hij had wrs gewoon een baan nodig.

30 likes

Moet er echt niet aan denken om mrt vrienden en fam en partners en alles bij het zelfde bedrijf te werken. Waar praat je over als je bijna alles samen doet.

10 likes

Die Rowen was instructrice bij Rocycle en zit nu bij Velo, dus miss vinden ze haar lessen amaaaziiing ofzo

6 likes

Wat moet het heerlijk zijn om zo’n fijne vriendengroep als Bonnie te hebben. Een volle tafel met je verjaardag en geen drama (zo lijkt het).

22 likes

Ik mag toch hopen dat je vrienden op je verjaardag geen drama creëren aan tafel :sweat_smile:

40 likes

Leuk dat ze zegt dat ze een ‘paar’ mensen heeft uitgenodigd en dat het niet zo’n groot feest zal worden. Zit de hele tafel vol. :joy:

5 likes

Hoe lieeef is Nick als partner, echt goals gewoon

31 likes

Nou zeker, ik vind hen ook echt relatie goals samen. Moest ook een beetje meehuilen toen ze een stukje van dat kaartje van hem voorlas, echt zo lief :blush:

5 likes

Ik oook haha zo lief allemaal, ook dat ie slingers en ballonnen had, lijkt me zo mooi om met iemand te hebben

10 likes

Hahaha echt he?!

FULL TIME DAD, MODEL!!! AND NOW FOLLOWING HIS DREAM :clap::clap::clap::clap::clap:

Wouts motto is Dream Bescheiden ipv Dream Big

Het lijkt er wel op dat er een of andere fietsclubfittie gaande is in Amsterdam.

8 likes

Ik vind het zo leuk dat vera tegenwoordig ook zo bezig is met skin-positivity. Vooral die nadruk dat het oke is en er niet iets verkeerds aan is. Ook maar 1 reactie van iemand met ongevraagd advies en allemaal mensen reageren daarop. Dus er lijkt ook veel meer bewustzijn te zijn ontstaan de laatste jaren.

16 likes

Grappig dat je het over sektes hebt. Ik luister een podcast ‘Sounds like a Cult’. Het is heel grappig, maar ook wel informatief. De eerste aflevering ging over Soulcycle (originele versie van dit soort klasjes). Het is ook wel echt cult-ish.

Nee, ik heb geen aandelen. Zijn twee Amerikaanse vrouwen, die waarschijnlijk zelfs buiten mijn ‘Six degrees of separation’ vallen.

16 likes

Ik vond een vogue uit 2015.

Fail. :laughing:

101 likes

Dat was de meest recente aflevering. Wist weinig van het idee erachter, maar de uitvinder daarvan en hoe sommige boxen dit uitvoeren is echt creepy!

7 likes

Bonnie die in haar vlog zegt dat ze een aantal slechte weken achter de rug heeft, maar dat wij daar niets van merken omdat ze tussendoor wel wat heeft gefilmd op de goede dagen. Ik vind zo ver achterlopen met vlogs toch best irritant en merk dat ik m’n interesse in haar vlogs een beetje verloren ben.

4 likes

Dus wat wil je dan dat ze doet?

20 likes