Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik zou graag 24/7 een livestream willen

40 likes

Maar in bepaalde vlogs en op insta benoemt ze toch wel dat ze slechte periode doormaakt, dus dat kreeg ik wel mee iig

@DonnieDarko was dit toen niet haar No-shampoo fase?

7 likes

Ik zat juist te denken dat ik het zo knap vind dat Bonnie toch vrij regelmatig uploadt. En dat ik hoop dat ze niet over haar grens gaat.

34 likes

Haha goede vraag. Nou ik hoef de slechte dagen niet te zien als ze dat liever niet wilt vloggen. Maar bedoel meer dat achterlopen. Dat had ze ook met de feestdagen, kregen we 1e en 2e kerstdag te zien terwijl het nieuwe jaar al begonnen was.

6 likes

Dan loopt ze 1/2 weken achter? Ze heeft meermaals aangegeven even niet meer op hoog vol tempo alles te willen doen
 en ik volg niemand eigenlijk voor “realtime” experience, is het zo erg dat je een week later te zien krijgt?

5 likes

Ik zat voor mezelf een verklaring te zoeken waarom ik de vlogs van Bonnie niet meer zo leuk vond (terwijl ik eerder echt ĂĄlles keek), en ik trok zelf de conclusie dat het misschien kwam door dat gat van 2 weken. Maar vraag me nu af of dat het wel is :grimacing:

4 likes

Ha leuke tip, dank je wel! Geinig idd

6 likes

Heb ik nog niet af kunnen kijken, ben gekomen tot het cadeau van Nick. Ik ga hem nog wel kijken!

3 likes

Daar gaat een van de makers van de podcast, Amanda Montell, wel op in in haar (zeer interessante) boek Cultish!

7 likes

smilen through the pain

7 likes

Snap wel dat het minder leuk is, dat heb ik ook wel. Zeker als ze alles zo vaak gaat uitleggen en herhalen dus ik spoel ook veel door. Snap wel dat het meer eentonig is dan vroeger vanwege corona

11 likes
7 likes

Die is er ook in de wereld van Crossfit. Greg Glassman.

5 likes

Ik was er heel blij mee omdat te zien omdat ik zelf zo’n soort huid (beetje vlekkerig soms, gauw rode plekjes) heb en verder geen make-up gebruik maar tegelijkertijd sad want ik ben er wel onzeker over en toen besefte ik ineens dat andere mensen daar blijkbaar iets negatiefs over denken?

Ik had een beetje een error toen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ze interpreteren het begrip nogal breed.

4 likes

And he inspires every single one of us!!

6 likes

Ik vond het tot het ontvangst van de gasten leuk maar daarna echt niks aan. Compleet op zn Bonnies met lekker lam naar de tering gaan en veel foto’s maken en heerlijke hdp amicaal met elkaar om gaan. Zoals elk feestje van Bonnie. Niets speciaals. Snap niet dat dit leuk is voor de kijker.

12 likes

Een tijdje geleden ging het hier over Leonie (gewoonwateenstudentjesavondseet) en dat ze tips vroeg om te onderhandelen over een keuken. Uiteraard heeft ze nu een #samenwerking met Brugman. Ook wel weer typisch, want eerst wilde ze voornamelijk tips over kleine/lokale (keuken)zaken. Maar daar is ze vast snel van teruggekomen :money_mouth_face:

16 likes

Het trieste is nog eigenlijk wel da ze een “samenwerking” hebben met Brugman maar niet eens een keuken van ze afnemen :grimacing: Ik heb de podcast geluisterd en ze hebben ongeveer een handvol keren de naam Brugman genoemd maar ze laten hun houten keuken maken door een meubelmaker.

11 likes

Maar je mag toch niet altijd zelf die vragen verzinnen met een samenwerking? blijkbaar wouden ze dat weten van die groep, daar kan ze weinig aan doen toch :rofl:

4 likes