Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Dus eigenlijk maakt Brugman het mogelijk dat ze toch die te dure keuken bij de meubelmaker kunnen kopen. Ook een goede manier van onderhandelen :joy:

Vind het ook wel weer gek richting die meubelmaker? Eerst vroeg ze al (terwijl diegene dat gewoon kon zien) tips om vet goed af te kunnen dingen op de keuken. En nu prijst ze Brugman de hemel in, want anders had ze echt aan heel veel dingen niet gedacht.

Nog even aanvulling. Een paar jaar geleden had ik zelf een adviesgesprek bij Brugman over een keuken en een badkamer. Uiteindelijk wilde ik alleen de keuken daar afnemen, en dat resulteerde in dreigbrieven van het hoofdkantoor dat ik door dat gesprek vast zat aan zowel de keuken als de badkamer. Ik had niks getekend, dus uiteindelijk is het gelukt om alleen de keuken af te nemen. Hopelijk hebben ze iets aan hun klantvriendelijkheid en malafide praktijken gedaan.

4 likes

Ik kwam echt om precies hierover te posten. Dat ze die keukendeal met Brugman heeft, maar daar dan geen keuken koopt, maar die deal wel doorloopt. Zo benieuwd hoe dit achter de schermen gaat en hoeveel dit betaalt.

Ik ging naar een keukenzaak en kocht daar geen keuken is toch geen reclame. Ze heeft nu een blogpost, instgramposts en een keukenpodcast over de keukenleverancier waar ze geen keuken kocht.

En lekker voor je volgers ook die je een keukenzaak aansmeert van wie je het eindproduct nog niet eens gezien hebt.

22 likes

Haha nee. Mandemakers blijft Mandemakers.

11 likes

Kun je hier geen melding van maken bij bv. de ACM? Niet jij per se, maar in het algemeen als er zoiets gebeurt. Dit is toch gewoon wettelijk niet in orde en vervolgens gaan ze hun klanten ook nog intimideren.

4 likes

Ik zou de keuken ook lekker elders hebben gekocht, met een slechte review toe, zijn ze helemaal gek geworden…

11 likes

Volgens mij staat dit bedrijf (en hun wanpraktijken) al langer op de radar van consumenten organisaties en programma’s.

8 likes

Hahaha en de tip ‘vergeet de stopcontacten niet’ omg revolutionair

11 likes

Goeie. Volgens mij zat ze eerst heel erg in de zoete hoek (cupcakes, overdreven choco creaties). Broodjes noemde ze ook eens en nu ineens meer in de borrel/café hoek…

3 likes

Ze is niet zelf vegan, maar dat maakt toch niet uit? Volgens mij wilt ze ook vegan opties aanbieden, omdat daar tegenwoordig ook veel vraag naar is. Dus ik vind het opzich wel een goede en slimme keuze.

Verder vind ik het nu ook nog lastig te zien wat we kunnen verwachten van haar horeca zaak. Ze lijkt in de video serie nog niet echt een duidelijk doel te hebben. Haar ideeën vliegen soms alle kanten op. Ik zou nu ook niet kunnen zeggen wat voor eetcafe het nou gaat worden. En ze wilt ook de kijkers nog verrassen, dus ze laat ook wel veel weg. Wellicht dat het ook daarom zo verwarrend is.

Dat was vanaf begin toch al duidelijk xD. Zegt ze zelf ook vaak dat ze geen verstand heeft van het opzetten en runnen van een horeca zaak. (Snap dat je op vegan bedoelt, maar dat is niet enige waar ze niet echt verstand van heeft)

Maarja levert wel “”“goede”"" content op :sweat_smile:

8 likes

:clap:

103 likes

Het haar van Joey lijkt echt gefrituurd. Zo zonde.

3 likes

Joey Jaq schatttttt

11 likes

Ja Joey van Vita en consorten. In zijn stories zie je het goed.

9 likes

Ik vind het juist wel leuk eigenlijk! Staat hem wel!

15 likes

Ja vind ik ook, en het is toch gewoon kort haar dus boeiend, als je t beu bent dan is t ook zo weer uitgegroeid

4 likes

Oh zeker, ik vind het ook heel mooi, en het staat hem goed. Maar het is heeeelemaal droog geblondeerd. Dat vind ik er zonde aan haha.

3 likes

Hij zei van de week dat ie het nog niet mag wassen, kan het niet van de build-up producten zo lijken?

2 likes

Hij heeft het vanmorgen gewassen met Aveda en vannacht een olie haarmasker ingehad geloof ik.

2 likes

:joy: eigenlijk toch gek dat je dit soort dingen weet van iemand die je niet kent

97 likes

Haha, ja ik had er eerst al bijgezet; waarom weet ik dit soort dingen en vergeet ik de meest belangrijke werkdingen bijv.

10 likes