Dit gevoel ken ik, tentamenstof ontbouden lukt niet, maar dit weet ik. Gaat lekker, haha
Lekkere vlog weer van ons mo, i love it hoe ze eerst weer over een of ander gezond eetpatroon begint en seconden later: âik ga zo eten bij izakaya maar heb nu vast even mac besteld want had daar zoân craving naarâ
Kan haar echt waarderen
Oohh ik vind het nog niet eens mooi bij Joey ook niet. Ik snap dat kapot geblondeer nooit. Er zijn zoveel mooie kleurmogelijkheden voor bruinharigen
Ja eens hoor. Het brengt ze niet op andere gedachten, maar vind het goed hoe Janne zich altijd uitspreekt.
Al dat gemanifesteer tegenwoordig. Alles is precies LOA negatieve gedachten creëren negatieve situaties
sure, laten we vooral dan blind zijn voor alle ellende, bomen knuffelen en op een papiertje schrijven âalles is goedâ dan zal het wel beter worden.
Het valt mij op dat zij steeds vaker dingen plaatst over onderwerpen die hier net in bepaalde topics worden besproken. Zou me niks verbazen als ze hier meeleest. Overigens helemaal prima want dat doen genoeg influencers maar lijkt me sterk dat het nog toeval isđ
De zoon van Nienke Plas, 7, heeft inmiddels een âeigenâ talkshow, weliswaar via haar eigen YT kanaal maar who cares. Dat jochie wordt zo uitgemolken door die ouders, en niemand lijkt er een probleem mee te hebben omdat het een bijdehand kind is die âhet zelf allemaal ook echt wilâ etc. etc.
Ondertussen moet hij ook zoân opperste best doen bij het voetballen, want Ajax lonkt aldus zijn vader.
Ik wordt er echt een beetje onpasselijk van.
Iemand plaatste hier laatst een screenshot van Nina Pierson die een gesponsorde Instagram post had waar ze verwees naar de OekraĂŻne/Rusland oorlog. Daar kreeg ze wat kritische reacties op, maar ik keek net op haar profiel en ze gaat nu 100% van de opbrengsten van die post doneren aan stichting vluchteling. Toch goed om te zien dat er ook nog influencers zijn die op een normale manier met kritiek omgaan.
Plus het heeft iets heel gemaakt hoe hij doet. Omdat hij niet meer dat enthousiaste spontane vertoont. Zie je ook bij Pip (?) van de Huismuts. Zij kijkt ook altijd of haar moeder filmt
Ja, de effecten van dagelijks een camera op je hoofd komen nu naar boven, nu hij alles bewust meemaakt. Ik snap niet hoe ouders kunnen denken dat hun kind van nature zoân honger heeft naar âshowâ en aandachtâŠwat dacht je zelf? Je hebt je kind van begin af aan gemanipuleerd.
En bij die 2e is dat nog erger want die is letterlijk op camera geboren.
Vreselijk ja. Vind het ook zo âgemaaktâ overkomen maar dat vind ik van Nienke zelf ook. Vond haar vroeger nog wel leuk maar toen ze wat bekender werd werd het ook allemaal zo gemaakt grappig en gevat ofzo, ik weet niet ik kijk iig al lang niet meer.
nee sorry try again
cringe als je bedenkt dat ze gewacht heeft tot ze een screenshot kon maken
Uiteindelijk heb je het hier kunnen delen LoA in volle glorie
Wie is dit?
the main character
Hahah vroeg me dit ook af, of ging hun businessplan niet tot deze fase?
Ze hadden toch ook eigen verblijf/of werd genouwd op de eerste verdieing? Of zijn dat nu ook kamers geworden?