Zij heeft echt elke 5 stories wel die quote: ‘als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat’.
OK we weten al dat je speciaal bent/speciale maniertjes hebt, Rachel. Let it gooooo
Zij heeft echt elke 5 stories wel die quote: ‘als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat’.
OK we weten al dat je speciaal bent/speciale maniertjes hebt, Rachel. Let it gooooo
Haha terwijl ik die quote juist totaal niet bij haar vind passen. Volgens mij moet alles juist altijd precies zoals zij het wil.
Ik kan me ook niks voorstellen bij geld geven zonder intentie, maar dat is vast niet wat ze bedoelt gezien dat gratitude-briefje wat ze op straat gooit op haar feed.
Vandaar dat ik soms zo moe ben. Ik heb geen geld
Dat vertrek werd wel omgebouwd dacht ik voor de verhuur maar toch, was wel logischer geweest om ook iets voor hunzelf te behouden?
Ik ben niet helemaal bij met kijken.
Missch dat ze er nog iets over vertellen?
Ja daar gaan die piramide coaches echt goed op.
“Spiritueel gezien is geld een uitwisseling van energie tussen mensen. Energie heb je nodig voor jezelf, anders kun je niet leven op aarde. Zie energie als brandstof.”
Dat is vrij dom ja. Normaal hebben de eigenaars/beheerders en eigen woning op het park of de camping en als ze alleen in de zomer er zijn een groter huisje/stacaravan.
Ik kwam net wel weer een dieptepunt tegen qua workshops/coaching/cursussen op insta: Manifesteren in het ritme van de maan.
Heeft dat ding een ritme. Ik haat ritme
Ik lees dit met de stem van moppersmurf in mijn hoofd
Mijn vriend vind dit nummer helemaal geweldig. Vooral dat ze aan het begin blèren “RITMOOOOO…SEXYYYY”
Hoe ze die R als een “Grrr” uit haar keel perst, heb je echt 3 Spaanse woorden en dat lukt nog geen eens.
Rietmo
Ik kan dat woord echt alleen maar in Georgina’s stem horen.
Ohh lekker heb m meteen in mn spotify auto playlist gezet
Dit unlockt echt herinneringen heeeel diep in mn brein. En ik realiseer me nu dat dit van Georgina Verbaan was, in de war.
Ik heb zoveel vragen over die dna-test van Bonnie, als je weet dat je ouders en grootouders Nederlands zijn of noordwest-europees, hoe kan er dan toch uitkomen dat je Engels bent en hoezo kan een dna-test landgrenzen herkennen? Is dit niet gewoon een foutje?
Bij was het inderdaad een foutje! Ik was 98% Engels, 1% noordwest-Europees en 1% oost-Europees. Die eerste twee stonden blijkbaar omgedraaid.
Ah valt me echt van Bonnie tegen dat ze een spon met MyHeritage trash aangaat
Maarja laatst ook al met Grip
Niemand die helemaal los gaat over de manier waarop bonnie wim compleet doof schreeuwt omdat ze zoooo brits is??
Echt gelachen om dat stukje.