Ja in mijn artistieke kunstacademie mode student meets blair waldorf meets anna dello russo fase
Oh ik vind het klinken alsof het niet groot is.
Heb je fotoās? De combi is fantastisch
Verkeerde topic?
Eh⦠ja inderdaad ik dacht in het stel je persoonlijke vraag te zitten
Was van plan om zo de nieuwe vlog van Bonnie te kijken maar na hier even gelezen te hebben skip ik hem maar.
Heb eerder zin in een nieuwe verhuisvlog van Lotte. En misschien heel gemeen, maar toen ze in de laatste vlog vertelde dat de bank niet past en de tafel te groot is, en de eetkamerstoelen te grof dacht ik āben benieuwd hoelang het gaat duren voordat 1 of ander bedrijf een #spon aanbiedā Terwijl ze er echt niet om zeurt ofzo.
Ik dacht dat je een hersenspinsel uit een Mascha vlog deelde, dus ik had het niet eens door.
Ik dacht voral ook echt: wat heb je het raar neergezet. ik denk dat als de zowel de bank als de tafel ene kwartslag zou draaien er echt een hoop ruimte zou ontstaan.
Maar goed dit baseer ik natuurlijk puur op de groothoek van haar lens haha.
Echt iedereeen in de comments ādraai de bank een kwartā ok
Maar als je dan normaal op de bank zit dan kijk je richting de keuken. Dan moet je als je aan de roze muur een tv neerzet dus altijd opzij kijken of op dat chaise longue deel zitten, dat lijkt me dan ook weer niet handig
Of je kijkt naar buiten en hangt de tv op de andere muur.
Ja en dan moet je nog steeds opzij kijken als je tv wil kijken. Dus snap wel dat ze die bank nu zo heeft neergezet
Die bank is het probleem niet eens, mooi kleed erbij en klaar, die tafel snap ik wel dat ie niet staat en lomp in de woning staat. Maar ben benieuwd of ze iets #spon krijgt.
Off topic reactie
Mijn familie heeft ook in dit boek gestaan! De stichting Oud Castricum kiest ieder jaar een ābekendeā familienaam uit het dorp en spit het dan uit. Ik heb ook nog een aanvaring met ze gehad omdat ze kinderen van getrouwde dochters niet noemen en dat vond (en vind!) ik seksistisch.
vind vooral de hele industriĆ«le look zoooooo uitgekauwd, je kan geen woonwinkel meer in of Ć”lles is āindustrieelā. Zou bij lotte echt lekker lichte meubels willen neerzetten, veel meer wit /licht hout en dan bij die roze muur en moderne keuken zou mooi zijn!
Ja echt zo leuk!!
Ik heb ook een boek van Beverwijk waar mijn overgrootvader en opa in staan. Iets minder uitgebreid dan dit maar echt geweldig om te hebben.
Je hebt gelijk hoor, stambomen gaan vaak uit van de vaderlijn.
Daarom vond ik mijn moederlijk zo leuk!!
Denkt Lotte nou dat een (waarschijnlijk extern) bedrijf een Pax kast in zijn eentje meeneemt, zonder dat ze die uit elkaar heeft gehaald. Of retour bon voor heeft etc. Dat is best naĆÆef
ik vind het sowieso veel logischer om de moederlijn als hoofdlijn te nemen, want daarvan weet je in ieder geval dat het een bloedlijn is.
Ja! Inderdaad
Had eigenlijk ook verwacht dat Lotte de āoudeā meubels niet mee zou nemen, omdat haar nieuwe appartement een totaal andere stijl heeft qua kleuren en ook veel minder oppervlakte. Maar misschien was ze gewoon ook druk met in haar eentje verhuizen dat het voor nu makkelijker was om de meubels mee te nemen.
Snap trouwens echt niet dat ze zo verbaast was over het feit dat de kast uitelkaar moet voor je het kan retourneren. Het is natuurlijk helemaal kut, maar hoe moeten ze anders de kast retournerenā¦