Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Off topic reactie

Mijn familie heeft ook in dit boek gestaan! De stichting Oud Castricum kiest ieder jaar een ā€˜bekende’ familienaam uit het dorp en spit het dan uit. Ik heb ook nog een aanvaring met ze gehad omdat ze kinderen van getrouwde dochters niet noemen en dat vond (en vind!) ik seksistisch.

18 likes

vind vooral de hele industriĆ«le look zoooooo uitgekauwd, je kan geen woonwinkel meer in of Ć”lles is ā€˜industrieel’. Zou bij lotte echt lekker lichte meubels willen neerzetten, veel meer wit /licht hout en dan bij die roze muur en moderne keuken zou mooi zijn!

37 likes

Ja echt zo leuk!!
Ik heb ook een boek van Beverwijk waar mijn overgrootvader en opa in staan. Iets minder uitgebreid dan dit maar echt geweldig om te hebben.

Je hebt gelijk hoor, stambomen gaan vaak uit van de vaderlijn.
Daarom vond ik mijn moederlijk zo leuk!!

11 likes

Denkt Lotte nou dat een (waarschijnlijk extern) bedrijf een Pax kast in zijn eentje meeneemt, zonder dat ze die uit elkaar heeft gehaald. Of retour bon voor heeft etc. Dat is best naĆÆef

10 likes

ik vind het sowieso veel logischer om de moederlijn als hoofdlijn te nemen, want daarvan weet je in ieder geval dat het een bloedlijn is.

18 likes

Ja! Inderdaad

6 likes

Had eigenlijk ook verwacht dat Lotte de ā€œoudeā€ meubels niet mee zou nemen, omdat haar nieuwe appartement een totaal andere stijl heeft qua kleuren en ook veel minder oppervlakte. Maar misschien was ze gewoon ook druk met in haar eentje verhuizen dat het voor nu makkelijker was om de meubels mee te nemen.

Snap trouwens echt niet dat ze zo verbaast was over het feit dat de kast uitelkaar moet voor je het kan retourneren. Het is natuurlijk helemaal kut, maar hoe moeten ze anders de kast retourneren…

12 likes

Ja ik vond het ook een beetje naĆÆef dat ze niet bedacht had dat de kast weer uit elkaar moest voor het retouren. Alsnog wel stom dat die man zo raar reageerde met ā€˜niet mijn probleem’ ipv ā€˜wat vervelend mevrouw, maar ik werk alleen maar in opdracht dus kan u helaas niet verder helpen’.
Edit: het allerstomste is natuurlijk wel dat de plank niet klopte en dat nota bene een bedrijf als IKEA, waarbij altijd losse onderdelen geleverd worden, niet een plank of onderdeel los kan opsturen. Echt niet duurzaam.

16 likes

Ik snap daar ook niks van. Ik heb ooit een kast gehad (geen pax) waar na een flink aantal jaar een deurtje van beschadigd raakte, ging langs bij Ikea en vroeg of ik los een nieuw deurtje kon kopen en 1) dat deurtje was niet eens los te koop en 2) ik kreeg hem gratis mee van de klantenservice ??

5 likes

Nou ja, volgens mij zijn de bank en eettafel beide nog maar ƩƩn jaar oud, ik zou die dan ook echt nog niet inruilen en op z’n minst proberen of het werkt in mijn nieuwe huis.

9 likes

Ik volg haar niet heel goed, maar blijft die ex niet in dat oude huis wonen oid? Had ze die meubels niet voor hem kunnen laten staan?

2 likes

Ze gaan er allebei uit.

8 likes

Nee, het huis is verkocht, haar ex is al een aantal maanden geleden verhuisd.

3 likes

Ah vandaar… en doen ze geen co ouderschap voor de hondjes?

5 likes

Natuurlijk, maar ik had het ene kant verwacht omdat ze het ergens in begin van de verhuisvlogs had over dat ze nu een andere stijl neemt en kiest voor lichter. Ze was ook gelijk heel ontevreden met hoe de eethoek staat in het nieuwe appartement. Maar begrijpelijk dat ze het eerst even aanziet. En scheelt ook gedoe qua verkopen en juiste meubels vinden terwijl je midden in een verhuizing zit.

@Nova nee de hondjes blijven bij Lotte, want haar ex werkt veel buiten huis. Dat is tenminste wat ik ervan begreep

7 likes

Ja of misschien is Lotte dr geld gewoon even op en kan ze nu geen nieuwe meubels kopen. :clown_face:

60 likes

Ja of misschien heeft niet iedereen behoefte aan een compleet nieuwe inrichting bij een ander huis

@Junebug85 Vind haar reactie op ikea niet eens zo naĆÆef. Die Pax zijn echt gruwelijke kasten qua achterplaat. Ik zou ook op zijn minst proberen die in elkaar mijn huis weer uit te krijgen. Als ze hem wilde retourneren okay, maar dit is gewoon een productiefout.

15 likes

Ik snap niet waarom ze niet gewoon die plaat die ze nodig had uit de nieuwe levering heeft gehaald en de rest retour heeft gestuurd. hoef je ook niets uit elkaar te halen

14 likes

Nou inderdaad. Als je Mascha, Josh en de Huismuts volgt zou je denken dat je bij elke vethuizing een compleet nieuw interieur moet kopen maar dat is echt iets van de laatste tijd en de meeste mensen doen dat helemaal niet.

36 likes

Dit schreeuwde ik ook tegen m’n telefoon toen ik die video aan had staan.

6 likes