Dan heb jij waarschijnlijk aangezet dat je bij niemand het aantal likes wilt zien, want ik zie wel getallen bij Monica.
I canâttttttttt. Vind t oprecht vervelend voor dâr dat ze het niet naar dâr zin heeft. Kan me voorstellen dat je heimwee krijgt. Maar hoe kun je de camera zo neerzetten en dan zo droevig om je heen gaan kijken. Kan het filmpje helaas niet posten, die is nog meer cringe.
Godallemachtig de laatste twee stories van Claire zijn ook weer zo dramatisch. En die muziek eronder. Doe ff rustig joh.
Geen idee, maar ik zeg alleen dat dat van die 1000 likes niet klopt
het main character syndroom slaat weer toe
Ik wilde dit net komen posten. Het gevoel wat ze omschrijft herken ik heel goed, maar echt nog nooit in me opgekomen om mezelf dan te gaan filmen.
Vraag me dan ook echt af hoe dat gaat in haar hoofd. Dat ze dan denkt ik voel me rot, maar wat een goed idee om dat even te gaan filmen
ââVanochtend heb ik huilend mijn haar gewassen onder een koude straalââ
![]()
Sorry hoor maar hoe weinig incasseringsvermogen heb je als je letterlijk daar 2 dagen bent en dan helemaal huiliehuilie gaat doen om het feit dat je Airbnb niet is wat je dacht wat het was en het⊠regent. Die stories en ook die post zijn echt buitenproportioneel
impopulaire mening maar ik begrijp claire best goed, emoties worden bij (ook korte) emigratie zo versterkt dat ik ook hard zou gaan janken als mân warme water niet werkt
en denk dat het delen ervan haar manier is om het te relativeren/rust te krijgen
ânormaal zou ik een gesprek aangaan maar nu voel ik me wat onzekerâ.
Meid, welkom in de echte wereld waarin (gokje) 80% daar on a daily basis moeite mee heeft omdat ze niet blaken vh zelfvertrouwen.
Ik begrijp haar emoties ook heel goed, ik heb ook staan janken om een koude douche en in de regen in het buitenland. Alleen snap ik niet waarom ze het zo moet delen, waarom ze haar telefoon zo neer zet en dan zielig om zich heen gaat kijken en dat vervolgens post.
tja als het haar manier van verwerking is? ik zou dramatisch mân vriend/vrienden/familie gaan bellen, als zij t zo openbaar wilt doen, geen probleem
maar snap ook wel dat de gemiddelde volger daar niet zo op zit te wachten hahaha
Geen warm water is echt wel klote, zou ik ook verdrietig van worden eerlijk gezegd.
Maar ze zit hier nog een maand, straks wordt het wel beter weer joh en kan ze wel doen wat ze in haar post zegt. Maart en april zijn gewoon super wisselvallig maanden, ja het is nu takkeweer maar het gaat niet een maand achter elkaar regenen.
Ooohhh meen je! Ik heb een tijdje de update gehad dat ik niet kon zien hoeveel likes iets had, dan stond er alleen en anderen, en duizenden anderen, en miljoenen anderen. Daarom kwam ik met die 1000 aanzetten haha. Is dus nu anders, my bad. @Xiomara
Nienke Plas
Hahaha ze heeft huilend dr haren gewassen onder een koude straal sorry hoorđ
Ze vraagt of iemand wil borrelen vanavond. Mijn vriend is in Barcelona. Zal ik haar gewoon op hem af sturen? Kan ze lekker klagen tegen hem.
Ja ik ben zuur dat ik niet mee mocht.
Ik snap haar emoties eigenlijk ook wel. En ik vind het juist ook wel goed dat ze juist eerlijk is over dat ze onzeker is en het niet altijd insta perfect is juist! Alleen het melodramatische muziekje zou ik zelf niet onder de post geplaatst hebben haha
Ja maar niet om daarna te roddelen ofzo, zou ik echt sneu vinden

