Het andere YouTubers/bloggers topic #19

De IKEA heeft toch ook altijd de koopjeshoek? (sorry ik ken die hippe nieuwe naam nog niet)
Daar hadden die kasten natuurlijk makkelijk ingekund

3 likes

Køøpjeshøek

58 likes

Ze zegt in de comments dat dit niet kon (iets over dat je om dat onderdeel te vervangen sowieso de halve kast al uit elkaar moest halen)

3 likes

Als ze zich zo zit te ergeren aan die tafel dan had ik hem toch echt wel uit elkaar gehaald, te koop gezet en zolang de berging in gedaan. Dan maar geen tafel. Bank een stuk opgeschoven en een tv meubel gaan halen en vanuit daaruit de rest aanpassen.

9 likes

Offtopic maar de letter ø bestaat niet in het Zweeds

21 likes

Weet ik haha

7 likes

Weer een illusie armer :smiling_face_with_tear:

11 likes

We hebben wel de ö, ä of å als aparte letters :smile:

11 likes

Wat ik niet zo goed snap bij Lotte is dat ze weet welke kleur haar tafels hebben en ze dan alsnog die vloer uitgekozen heeft. Met die meubels net even anders neerzetten kan ze er echt wel wat van maken, maar dat die vloer zou vloeken bij haar tafels vind ik echt suf van haar zelf.

6 likes

Dat is toch ook iets wat je even moet aanzien?
Denk dat ze had gehoopt dat het allemaal wat minder schreeuwerig zou vloeken bij elkaar… en dat ze nog even vooruit kon met oude spullen… . Ik snap wel dat ze voor hele lichte tinten is gegaan want ze vond dat oude huis te donker. Nu ziet ze dat het nog meer tegenvalt dan gedacht

8 likes

Waarom? Ze neemt juist de vloer die ze mooi vind en dat meubels kun je wel vervangen. Anders zit ze met een minder mooie vloer, die ze bij haar te donkere/grote meubels laat passen?

19 likes

Blijkbaar niet.

4 likes

Lijkt me niet dat zo’n bezorger daar tijd voor heeft

7 likes

Ik kreeg in de vlog erg het idee dat ze ook baalde van de meubels er niet passen en dat ze nogal verbaasd was over de mismatch.

Ik vind het gewoon nogal suf en zou zelf een andere keuze gemaakt hebben. Er is vast ook nog een vloer die ook erg mooi is en beter zou passen. Maar dat is niet haar keuze geweest en dat vind ik apart.

3 likes

Hoe reageert ze dan? Het enige wat je kan concluderen uit die vlog is dat dat blijkbaar niet kon. Ze zegt niks raars.

6 likes

Ze reageerde toch dat het best raar was dat de bezorger de kast niet gelijk mee nam?
1e bericht is gewist dus nu weet ik eigenlijk niet wat de initiële reactie is

7 likes

En de reactie waar ik op heb geantwoord is ook verwijderd.
Laat je posts gewoon staan mensen.

9 likes

Ze vroeg of Lotte niet de plank uit de tweede kast had kunnen houden en de rest van de tweede kast mee terug had kunnen geven aan de bezorger.

Echt een gesprek over niets eigenlijk.

2 likes

Niemand gaat toch rekening houden met zijn mega achtpersoonstafel die ook nog eens heel grof en industrieel is. (En alles wat lelijk kan zijn aan een tafel als je het mij vraagt.) Terwijl je naar een klein appartement verhuist met een moderne open keuken. Zelfde geld voor de bank, het is sowieso uit verhouding qua formaat en stijl. Tuurlijk kan je dat eerder bedenken, maar het is niet alsof ze de hele dag duimen staat te draaien en geen bakken met geld uitgeeft aan de verhuizing, terwijl ze er alleen voor staat. Heb echt veel respect voor hoe ze het allemaal aanpakt.

18 likes

Ik krijg een beetje kriebels van de reacties en opmerkingen hier op Lotte en de grote meubels in haar nieuwe huis die dan niet zo mooi matchen en niet zo goed staan. Ik kan me voorstellen dat de hele situatie al super zwaar en moeilijk voor haar is, een breakup verwerken, het verdriet dat daarbij komt, samen een huis gekocht hebben en dus voor een toekomst gaan, alle klussen, moeite en energie die gestoken is in dat huis om het samen allemaal op te bouwen, en dat dan weer achter te moeten laten en dat huis weer leeg te maken. Alle herinneringen die daarbij komen, voornemens en geluk waar je op hoopte en dat dat dan niet gelukt is. Echt zo verdrietig (heb het zelf eind vorig jaar soortgelijk meegemaakt en dat is echt zwaar). Dat dat dan zo is met die meubels is gewoon kut en balen, en daar vindt ze vast haar weg wel weer in. Vind het moeilijk om m’n punt duidelijk te maken maar vind het gewoon zo sneu voor haar en dan hier de berichten over hoe ze het anders had moeten doen qua inrichting, denk dat dat gewoon niet helemaal terecht is en vind het best hard ook.

179 likes